Ga naar inhoud

Star Wars comics


Recommended Posts

vorig draadse: http://www.stripdatabank.be/stripforum/viewtopic.php?t=8297&start=0

 

Ik heb tevens ook SW: Agent of Empire gelezen. Heel schone tekeningen, competent script, maar het doet me nogal weinig. Er is niet veel meer aan dan James Bond in SWU. En omdat 'm een imperial is, moet hij een beetje een sympathiek kantje aangemeten hebben. Voor de rest is het eerder cliché-matig en worden enkele elementen nogal snel afgehaspeld.

Ik koop van deze reeks geen 2e bundel.

 

agent_of_the_empire_iron_eclipse_tpb_main.jpg

Link naar reactie

Ik hoop dat Dark Times blijft doorlopen of op zijn minst een deftige afronding krijgt en dat Wood ook zijn verhaal kan vertellen.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Aangezien ik bijna door mijn GL achterstand heen ben, heb ik de volgende stapel al klaar gelegd :) :

 

de Quinlan Vos omnibus om te beginnen, alhoewel Vos al in een eerdere comic zou verschenen zijn,

 

en dan het vervolg van Vos‘ verhaal in de bundels SW Clone Wars 4, 6, 8 en 9, er zijn er nog waarin hij een bijrol heeft, maar soit.

 

Nr 9 is het voorlopig einde van Vos‘ verhaal, maar omdat in die bundel het verhaal van Dass Jennir begint ;) heb ik de bundels SW Dark Times 1, 4 en 5 ook al maar klaar gelegd.

Link naar reactie

Mojo : de ssz had ze nog, mijn exemplaren, ik heb ze gewoon weer meegenomen, en het werd me deze week duidelijk dat er van Vos geen tweede omnibus komt aangezien er Clone War omnibussen zijn.

 

Willy : er is zo veel... Misschien best gewoon wachten op de eerste bundel van Brian Woods ongoing. Dat is een reeks met de klassieke personages.

Link naar reactie
Gast Natte aap

Mojo : de ssz had ze nog, mijn exemplaren, ik heb ze gewoon weer meegenomen, en het werd me deze week duidelijk dat er van Vos geen tweede omnibus komt aangezien er Clone War omnibussen zijn.

 

 

ik zie ze bij je ssz al zeggen: ja neem die onverkoopbare brol van Spock maar aan en zet het maar in het schap, hij komt ze binnen een paar weken toch wel weer ophalen.

:D

Link naar reactie

Ik heb nog nooit iets gelezen van Star Wars. Natuurlijk wel de films gezien.

Wat is het allerbeste dat ooit verschenen is? (en apart leesbaar)

 

Ik stond vorig jar ofzo even ver. Heb zowel sw dark empire als sw dark times opgepikt en het me allerminst beklaagd. As ik door de voorraad hier ben, ben ik van plan om legacy te beginnen

 

Link naar reactie

Als het gemaakt werd door Ostrander en Duursema is het 9/10 goed.

 

Verder ben ik een fan van Dark Times, speelt zich af in de periode tussen ep 3 en ep 4 waarbij Darth Vader de resterende Jedi opjaagt. Er zijn nu 5 trades van uit (deel 3 zit mee in het event Vector)

 

The Thrawn trilogy vond ik ook goed en werd lang beschouwd als het onofficiele vervolg op ep 6. Hier is een mooie HC van uit, alhoewel ik het formaat iets te klein vind.

 

En naar Star Wars door Wood kijk ik al langer uit.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Mojo : de ssz had ze nog, mijn exemplaren, ik heb ze gewoon weer meegenomen, en het werd me deze week duidelijk dat er van Vos geen tweede omnibus komt aangezien er Clone War omnibussen zijn.

 

Willy : er is zo veel... Misschien best gewoon wachten op de eerste bundel van Brian Woods ongoing. Dat is een reeks met de klassieke personages.

Aangezien ik bijna door mijn GL achterstand heen ben, heb ik de volgende stapel al klaar gelegd :) :

 

de Quinlan Vos omnibus om te beginnen, alhoewel Vos al in een eerdere comic zou verschenen zijn,

 

en dan het vervolg van Vos‘ verhaal in de bundels SW Clone Wars 4, 6, 8 en 9, er zijn er nog waarin hij een bijrol heeft, maar soit.

 

Nr 9 is het voorlopig einde van Vos‘ verhaal, maar omdat in die bundel het verhaal van Dass Jennir begint ;) heb ik de bundels SW Dark Times 1, 4 en 5 ook al maar klaar gelegd.

 

Ik heb de Omnibus gelezen, en het is fun. :)

 

Soms denk ik dat ik nog steed GL aan het lezen ben, met hun sectors, en hun 'don't give in to fear'. ;)

 

De stukken die vroeger niet in bundel waren verschenen, zijn leuk, maar wie de Omnibus niet heeft, mist niet echt iets. B)

En The Devorian Version (of zoiets is totaal overbodig, vind ik).

De Stark Hyperspace War is goed, maar verwarrend, en eigenlijk gaat het niet echt over Vos. Hij heeft wel een rolletje, maar hij was nog jong toen. Deze bundel had ik indertijd ook niet.

 

Wie alleen de Vos-Republic-trilogie (Koen ;) ) bundels heeft, hoeft de omnibus dus niet te kopen. Ik had het ook niet hoeven doen, dus, maar ach. Het was fun.

Link naar reactie

. Het heeft eigenlijk niets met comics te maken, het zijn de 3 cinematic trailers van Star Wars - The Old Republic (een mmorpg van Bioware) maar dacht dat andere star wars fans hier ook van zouden genieten indien ze het nog niet gezien hebben. Ik krijg in ieder geval nog steeds kippenvel van :P

Cool! Dankjewel Lav. Hadden ze zulke productie waarde ook maar aan de clone wars meegegeven... Ik geniet ook van de clone wars hoor maar dit heeft wel even wat meer diepgang.

Link naar reactie

Je bedoelt de animatiereeks he? Ik ga ervan uit dat je The Clone Wars bedoelt en niet gewoon Clone Wars (de eerste is de cgi animatie, de andere een 2D getekende animatie, zeer verwarrend dat ze die zo'n gelijkaardige titels geven als je het mij vraagt)

Ik denk dat het vrijwel onmogelijk is om een serie te maken van dat niveau, het zou gewoon te duur zijn en te veel tijd kosten (de rendertijd alleen al zou volgens mij een paar dagen duren). Volgens mij is het echter wel mogelijk om featured films van dat niveau uit te brengen, zoiets hebben ze ookal met final fantasy gedaan als ik me niet vergis. Of bedoel je meer diepgang in het verhaal? Je moet rekening houden dat Clone Wars een jong publiek als doelgroep heeft en ook kinderen wil aanspreken die de oorspronkelijke films niet gezien hebben, bij tussenfilmpjes van een mmorpg mag je er dan weer vanuit gaan dat je doelpubliek nerds zijn die wel al wat van dat universum weten

Link naar reactie

Moest ik zwemmen in tijd....en dan zou ik waarschijnlijk toch nog een andere invulling aan die extra vrije tijd geven.

 

Ik speel normaal gezien ook geen mmorpg's meer omdat ik er niet genoeg tijd en geld voor heb (anders had ik wel the old republic gekocht maar ik vind die pay2play methode die de meeste mmorpg's hanteren totaal niet de moeite). Eind augustus had ik toch nog Guild Wars 2 gekocht en speel dat nog af en toe. Het voordeel is dat je geen maandelijkse kosten moet betalen en je kan als noob zelfs met vrienden van level 80 spelen. Uw level wordt namelijk bepaalt per zone, als je officieel level 80 bent kan je nog perfect naar een beginners zone gaan en dan wordt uw level gewoon aangepast je kan dus even goed als casual speler nog met wat meer hardcore gamer vrienden spelen

Link naar reactie

Heeft Star Warsl Legacy van Ostrander nu een goed einde meegekregen, of was het eerder een open einde ?

Of heb je die nieuwe Legacy reeks nodig, die niet van Ostrander is ?

 

Een relatief bevredigend einde met de "Legacy: War" miniseries die na de ongoing kwam.

Naar wat ik over de nieuwe Legacy gelezen heb heeft deze andere hoofdpersonen in dezelfde toekomst gesitueerd (of iets later of misschien zelf iets vroeger dan de eerste legacy reeks).

Link naar reactie

Een relatief bevredigend einde met de "Legacy: War" miniseries die na de ongoing kwam.

Naar wat ik over de nieuwe Legacy gelezen heb heeft deze andere hoofdpersonen in dezelfde toekomst gesitueerd (of iets later of misschien zelf iets vroeger dan de eerste legacy reeks).

 

Aha : http://www.darkhorse.com/Books/17-548/Star-Wars-Legacy-Volume-11----War-TPB

 

Ik dacht nog steeds dat er maar tien bundels waren. Er zijn er dus elf.

Nu ja, tien, als ik Vector niet meetel. En dat tel ik ook nooit mee. ;)

 

Ik zal dat in de nabije toekomst eens lezen, dan. Maar het zal toch maar niet in de HC zijn, die nu in de previews staat.

Link naar reactie

Aha : http://www.darkhorse...e-11----War-TPB

 

Ik dacht nog steeds dat er maar tien bundels waren. Er zijn er dus elf.

Nu ja, tien, als ik Vector niet meetel. En dat tel ik ook nooit mee. ;)

 

Ik zal dat in de nabije toekomst eens lezen, dan. Maar het zal toch maar niet in de HC zijn, die nu in de previews staat.

 

Blijft bitterzoet.

Tel je Vector dan niet mee wegens slecht?

Link naar reactie

Ondertussen Quinlan Vos' verhaal verder uitgelezen. Dat blijft toch wel zeer goed. Die Ostrander kan er wat van.

'k Heb ook nog eens naar Ep. I & II gekeken (de rest volgt), en die strips van Ostrander geven die films toch een stuk achtergrondinformatie en meerwaarde mee. :e002:

Aayla heb ik gespot, Vos ook waarschijnlijk, maar meestal van op zijn rug gefilmd (met een lelijke pruik). :e007:

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...