Ga naar inhoud

Turboreacties: Momenteel Lees Ik...


Gast Kontiki

Recommended Posts

Ik heb even zitten bladeren. Maar de tekeningen van Michel vind ik duidelijk beter, met meer aandacht gemaakt lijkt het wel. De laatste pagina's van deel 4 vind ik zelfs ronduit lelijk.

 

Deel 4 is nog door Michel getekend. Ikzelf vindt Michel ook net iets beter hoewel ik ook groot fan ben van Créty. Zie ook miijn SSZ bespreking.

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

Deel 4 is nog door Michel getekend. Ikzelf vindt Michel ook net iets beter hoewel ik ook groot fan ben van Créty. Zie ook miijn SSZ bespreking.

 

Er had moeten staan: De laatste pagina's van deel 4 vind ik echter ronduit lelijk. Wat bij mij de indruk wekt dat hij al afscheid had genomen van drakenbloed.

 

Laat op de avond zullen we maar zeggen.

Link naar reactie

Voor het eerst (!) een Largo Winch gelezen: De burcht van Makiling/Het uur van de tijger (het filmtweeluik). Niet echt bijzonder vind ik. Ik heb me er wel even mee vermaakt hoor. Maar ik kreeg niet de behoefte nog meer Largo Winch te gaan lezen.

 

Nu na een korte onderbreking maar weer verder met Fables, deel 10.

 

Misschien was je beter met deel 1 begonnen... de eerste 3 tweeluiken zijn echt wel goed, daarna zwakt het af

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie

Veel, heel veel, leesplezier ? ;)

oh ja!!! :blink: Het was echt een 'retespannend' verhaal met één groot mysterie met de volgende mogelijke daders a. een lord die de dader wel moet zijn want alle verdenkingen gaan die richting uit, b. twee mensen die voldoen aan de eisen als mogelijke dader en c. een bliksemafleider die vanaf het midden van het album het eigenlijk niet kan gedaan hebben. Als a. dan zelf nog sterft, dan is het de moeilijkste who-dunnit die ik al sinds lang gelezen heb. Meer nog Sente slaagt er in om de ondraaglijke spanning te rekken door een nietsterzake doende expose over de jeugd van Blake te vertellen vlak voor hij de dader bekend maakt. Ik heb dit stuk over drie dagen gelezen, massochist die ik ben, oh die spanning! En gelukkig, had ik toch goed gegokt wie de dader was. Oef. Ja, het is een echt topalbum.

 

Oh ja, als je al ooit een 10tal strips hebt gelezen, dan weet je al vanaf bladzijde 10 wie de dader is, but who cares. Het zou pas echt een verrassing zijn mocht a. toch de dader zijn. Ah zijn in het ware leven niet de meeste daders ook de meest logische verdachten.

 

Beste Mod, ik zet dit nog wel eens in Strip van de dag....

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Eindelijk begonnen in "Y-the last man" (DLX-editie :D ) - deel 3 beginnen (yummie!)

Op stapel: de laatste Arq (schande - maar ik wil het eigenlijk eens volledig opnieuw lezen, vandaar het uitstel) en de laatste van Kronieken van de Zwate Maan (de reeks waardoor het bij mij allemaal begon, maar is serieus in 'ranking' gedaald...)

Onlangs uitgelezen: UW-1 - eindelijk aangekocht middels een mooie bon die ik nog liggen had - schoon 'gat' in mijn stripcultuur dat nu (met véél voldoening) is opgevuld

(òÓ,)_\,,/

 

Schoonheid bestaat slechts bij de gratie van lelijkheid.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...