Kudos

Voor Of Tegen?

647 berichten in dit topic

oh ok, bitcoin. Geen idee wat ik er van moet denken, ik snap heel het systeem niet. Maar ik geloof wel dat Yncke gelijk heeft als ze zegt dat dit onderhevig zal zijn aan technologische veranderingen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

De bedoeling van deze draad (en ook de reden van het veelvuldig haperen) is toch dat nu de aap een nieuw voor/tegen verzint ? Dat kan hij best wel, die belezen en intelligente aap ! :e005:

Deel dit bericht

Link naar bericht

De bedoeling van deze draad (en ook de reden van het veelvuldig haperen) is toch dat nu de aap een nieuw voor/tegen verzint ? Dat kan hij best wel, die belezen en intelligente aap ! :e005:

nee want ik heb me niet uitgesproken over voor of tegen. Laat iemand anders zich even uitspreken en dan een nieuwe bedenken :)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Tja maar als niemand een nieuwe voor of tegen bedenkt is het snel gedaan met deze draad. Ik probeer daarom een beetje voortgang erin te krijgen, voortgang die ik er zelf uithaalde omdat ik over bitcoins begon. Daarmee kwam Mausert uit de Menense startblokken en het is algemeen bekend: Mausert is geen ster in het continueren van draadjes.... 

Deel dit bericht

Link naar bericht

http://www.latimes.com/entertainment/envelope/cotown/la-et-ct-fcc-net-neutrality-wheeler-20140430,0,7001552.story#axzz30TJYnlRN

Federal Communications Commission Chairman Tom Wheeler strongly defended rules he has proposed for the Internet that critics fear would result in preferential treatment for big companies and place too much power in the hands of the nation's broadband providers.

Tegen.

Waarom moet er ook een FCC zijn? Waarom moeten die zich moeien met internet gerelateerde zaken?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Dat is de "Dit of Dat?" Ik had altijd de indruk dat "Voor of Tegen" een stelling poneerde die uitnodigde tot een debat.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Dat is de "Dit of Dat?" Ik had altijd de indruk dat "Voor of Tegen" een stelling poneerde die uitnodigde tot een debat.

ik was ook die mening toegedaan. Niet 1 antwoord en een volgende.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Nu weet ik het niet meer :e010: Wie moet dan de volgende 'Voor of Tegen' lanceren?

Misschien kan Kudos een handleiding schrijven :e005:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Enfin, ik heb mijn vorige post gewist en ga door op Mauser:

Tegen.

Het is nu al zo dat klanten betalen naargelang van de snelheid van de lijnen en dus ook de kost van de infrastructuur van de Internet providers. Content providers moeten investeren in computerinfrastructuur om hun site snel genoeg te houden. Dus dat is al goed geregeld dacht ik.

Als Internetproviders de Content providers gaan laten extra betalen, dan moeten ze het voor de klanten maar gratis maken, maar dan gaat de content betalend moeten worden uiteraard.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Je ziet van hier dat een voormalige lobbyist van een major telecomoperator niet gaat zorgen voor net-neutraliteit. En ook: wat gaat dat geven als er een doorbraak is wat betreft internetinfrastructuur? Stel dat er een groepje mensen zoiets vrijwel kosteloos kan aanbieden, gaan ze die dan weren van het internet?

Ik kan me al zoiets voorstellen zoals de overheid het met die taxidienst 'Uber' heeft aangepakt. Daar hebben ook de reeds bestaande taxidiensten gaan lobbyen om Uber weg te krijgen. Ze zagen hun winsten kelderen.

Het is gewoon de vos die ze opzichter van het kippenhok hebben gebombardeerd. Ja, dat is vragen voor drama's. Blijkbaar heeft Oboemba die snul van een Wheeler benoemd tot voorzitter van dat onnozel clubje genaamd de FCC.

Oei, weer een smet op het blazoen van Koens favorite all time superhero... :e011:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Walen als Wathelet en Di Rupo komen in mijn ogen veel verstandiger over dan de meeste Vlaamse kandidaten die geld willen graaien.

Deel dit bericht

Link naar bericht