Ga naar inhoud

Stripdagen Haarlem 2014


Imajica

Recommended Posts

  • 3 months later...

Aankoopverplichting (als dat een woord is) heb ik persoonlijk geen probleem mee. Eigenlijk niet meer dan normaal, maar dan moet er wel een beetje goede balans zijn. Besteed bedrag/kwaliteit van dedi...

 

Dus niet 50€ betalen en dan een snelle krabbel krijgen...

 

Ik bedoelde jou niet maar de horde (vnl lurkende) gasten die hier altijd moord en brand roept over aankoopverplichtingen. Bij Silvester betaal je die 50 piek voor een beurseditie en dan krijg je je Hub (zo was dat tenminste in voorgaande jaren). Een snelle krabbel zet Hub nooit, de dedies zijn prachtig en uitgebreid.

 

Toen ik in Angouleme aan een aantal franse dediejagers vertelde dat je in NL makkelijk een paar Hubjes op een dag kan scoren vielen hun ogen haast uit de kassen. In Frankrijk is Hub een heel grote meneer waar voor een tirage van 10 tickets honderdvijftig fransen elkaar de tent uit knokken voor een lootje. 

Link naar reactie

Ik bedoelde jou niet maar de horde (vnl lurkende) gasten die hier altijd moord en brand roept over aankoopverplichtingen.

Ik voelde me dan ook niet zo zeer aangesproken. Maar dat soort mensen begrijpen dan ook nooit dat een tekenaar/artiest daar niet gratis zit, plus dat er waarschijnlijk nog meerdere kosten bij komen. Stand huur,vervoer personeelskosten etcetera...

 

Wat ik wel weer een las was dat Artur Suydam (marvel zombies) op zondagmiddag tijdens de Bristol Comic Expo gratis voor kinderen tekeningen maakt.... Maar of de kinderen op zombies zitten te wachten is een andere vraag.

Link naar reactie
Gast Tuinmantvkijken

De kosten van een markt kraam opzich ligt rond de 15€ daar komt dan nog precario belasting over dat verscheelt per gemeente ik vermoed dat Haarlem ca 25€ perkraam is voor boeken markten op de grote Haarlemse boeken markt betaal ik ca 60€ perkraam de Haarlemse stripdagen heeft 2 tarieven op het plein 200€ perkraam perdag in de straten er om heen of er achter is het even snel uit mijn hoofd ca 80 € perkraam perdag dit alles heeft temaken met de kosten volgens de organisatie ik twijfel nog of ik een kraam ga huren is het erg druk als het mooi weer is?

Link naar reactie

Nieuwsbericht:

 

Voor het eerst sinds jaren zullen Dargaud en Casterman met een grote stand op het stripfestival te Haarlem staan.

 

Zou mooi zijn als het waar blijkt te zijn - en er ook nog wat tekenaars meekomen.

 

Lang geleden dat we de grote uitgeverijen als Dargaud, Dupuis, Lombard, Casterman hier in Nederland op een festival gezien hebben. 

Link naar reactie

Nieuwsbericht:

 

Voor het eerst sinds jaren zullen Dargaud en Casterman met een grote stand op het stripfestival te Haarlem staan.

Ze hebben aangekondigd met een aantal tekenaars uit hun fonds het festival te bezoeken.

Meer informatie volgt op een later tijdstip.

 

Voor wie het nog niet duidelijk was.

Gisteren was het idd 1 april. :e007:

 

Sorry Tweety, vrees dat het wishfull thinking blijft dat deze uitgeverijen nog op nederlandse beurzen komen. :e001:

Link naar reactie

Na dat twee jaar geleden de Stripdagen Haarlem letterlijk in het water vielen, hadden wij van Windmill Comics besloten om dit jaar niet te gaan. Maar we zijn van gedachten veranderd en staan met een 4 meter stand in de Philharmonie. We nemen een flinke ploeg comicmakers mee dit jaar. Rik van Niedek, Gerard van de Werken, Ulrik Nilsson, Ramon Schenk, Victor Kruithof en ik zelf zijn er beide dagen. Feroz Nazir is er op zaterdag en Boy (Boykoesh) Akkerman en Dinesh van den Berg zijn er op zondag.

 

Meer namen volgen mogelijk nog.

www.windmill-comics.com

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...