Ga naar inhoud

Moon Knight


niemand

Recommended Posts

  • 3 months later...

51ptxOTHfML._SX323_BO1,204,203,200_.jpg

 

Moon Knight vol. 2 Reincarnations is ZEER goed. Zéér goed, prachtig, subliem, de max! 
Even dacht ik dat ik MK volgens Morrison zat te lezen (ik bedoel dit als compliment), maar het blijft natuurlijk Lemire, dat zie je vooral in het laatste hoofdstuk. In de eerste drie hoofdstukken is Spector helemaal door aan't draaien, en Lemire kan dat perfect overbrengen, vooral dankzij de vier fantastische tekenaars. Vier tekenaars? Ja, en met een reden, je zal wel zien. ;) James Stokoe is ongelofelijk. Maar de andere tekenaars zijn ook zeer goed. 

5311311-moonkn2016005004s-col-sm-55b37.j

 

image57.jpeg

 

 

Link naar reactie

Moon Knight vol. 2

Ik vind dit rotslecht . De grootste ontgoocheling van Lemire die ik ooit gelezen heb.

Haastig in elkaar geflanst verhaaltje.

Spector die doordraait hebben we al veel beter gelezen.

Niets zo makkelijk als je hoofdfiguur laten 'doordraaien' voor een scenarist... (ik kan ervan meespreken)

De bundel heeft één pluspunt: er zitten slechts 4 comics in, dus je bent er vlug door.

(achteraan nog wat ouwe troep als bladvulling )

Is Kuzuri stilaan aan het verdwalen in zijn eigen geest of ben ik een oude zeurpiet?

Aan de andere lezers om daarover te oordelen! :e005:

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...