Ga naar inhoud

Online Comic Shops


Gilles

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Mooie site. Binnen 2 weken ga ik met de vriendin een dagje naar Gent dus het komt goed uit dat ik deze winkel nu leer kennen :D Ik heb eens gezocht op 'Darwyn Cooke' en je vindt er echt wel veel op terug. Maar blijkbaar kan je enkel comics bestellen die ze op stock hebben. Een vermelding of het al dan niet nog beschikbaar is bij hun leverancier zoals bij Archonia zou leuk zijn. Maar dat is dan ook het enige dat ik erop kan aanmerken :)

Link naar reactie
  • 2 months later...

Even een vraag... Heeft er iemand een zicht op hoe lang het nu precies geleden is dat Bookdepository nog eens een - 10 %-actie heeft gedaan? Het lijkt al eeuwen geleden vind ik.

Ik heb nog een bestelling geplaatst begin maart waar ik 10% kreeg.

Dat was in het kader van een actie waar je vrienden een 10% korting kon geven. En als die daadwerkelijk een bestelling plaatsten kreeg je ook 10% korting bij een komende bestelling.

Link naar reactie
  • 1 month later...

Net een mail gehad van Cheapcomics. Er zijn weer koopjes.

Bijv :

 

- WOLVERINE BY JASON AARON OMNIBUS van 99.99 voor 29,99 !!!

- X-MEN FALL OF MUTANTS OMNIBUS HC van 99,99 voor 29,99 !!!

- INVINCIBLE IRON MAN HC VOL 01 van 39.99 voor 12,50 !!!

- SECRET WARS OMNIBUS HC (of vol 02) ***OOP*** van 99.99 voor 37,50

- X-MEN X-CUTIONERS SONG HC ***OOP*** van 49.99 voor 19,99

- Meeste NEW AVENGERS HC’s vanaf 7,50 !!!

- THUNDER AGENTS ARCHIVES HC VOL 07 van 59.99 voor 19,99

- MMW FANTASTIC FOUR HC VOL 13 van 59.99 voor 17,50

- MOON KNIGHT BY BENDIS PREM HC VOL 01 ***OOP*** van 24.99 voor 9,99

- WOLVERINE LOGAN PREMIERE HC van 19.99 voor 4,99

- PUNISHERMAX PREM HC FRANK van 24.99 voor 8,50 !!!

- THOR IRON MAN PREM HC GOD COMPLEX van 19.99 voor 6,50

- CUBA MY REVOLUTION HC van 24.99 voor 8,50

- JUSTICE LEAGUE OF AMERICA DARK THINGS HC van 24.99 voor 8,50 !!!

- SHAZAM POWER OF HOPE OVERSIZED SC van 9.99 voor 3,99 !!!

- STARMAN TP’s vanaf 4,99 !!!

- SUPERMAN THE THIRD KRYPTONIAN TP van 14.99 voor 4,99
 

Link naar reactie
  • 3 months later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

 

Kiala vind ikzelf toch wel een voordeel... je kan het afhalen wanneer je zelf wenst in plaats van telkens weer die miserie met pakjes die worden aangeboden als je aan het werk bent (en bijgevolg niet thuis).  Da's de reden waarom ik net vaker Amazon.fr gebruik de laatste tijd.

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie
  • 1 month later...

Opgepast: als je bij Archonia koopt, kun je betalen met Paypal. Dat is handig, maar Archonia pakt dat niet veilig aan.

Je moet natuurlijk op Paypal inloggen om de overschrijving te kunnen doen.

Archonia stuurt je automatisch naar PP, waar je kunt inloggen en betalen.

Na het uitvoeren van de betalung, keer je terug naar de site van Archonia, MAAR je wordt niet uitgelogd bij PP!

Je moet dus zelf terug naar de site van PP en je uitloggen, anders blijft je account bij Pp open,.

Vergeet ook niet om uit te loggen bij Archonia, en nadat je dat hebt gedaan: browser afzetten, en best ookde pc/tablet/smartphone afzetten.

Link naar reactie

_71263985_018008053-1.jpg

 

Vanavond op BBC 1 : Panorama 

"Amazon: The Truth Behind the Click"

http://www.bbc.co.uk/news/business-25034598

 

Undercoverjournalist is na één nachtshift bij Amazon "volledig gebroken" zie : http://www.demorgen.be/dm/nl/5403/Internet/article/detail/1746491/2013/11/25/Undercoverjournalist-is-na-een-nachtshift-bij-Amazon-volledig-gebroken.dhtml

gelijksoortige verhalen over Zalando.
Link naar reactie

Ik heb nu besteld bij Archonia, Book depository en zeer recentelijk Cheap comics (en ook wel eens wat bij Bol, HdWow en Amazon) wat betreft comics (trades).

 

Archonia - meestal grote bestelling, moet vaak besteld worden want niet op voorraad, dus moet je best een maand geduld hebben soms. Maar ach, altijd wat te lezen, ik til daar niet zwaar aan eigenlijk. De spullen zijn altijd prima verpakt, in 1 x levering.

 

Book depository - Had eerder bij hen besteld, maar dan via Play.com als tussenpersoon zeg maar......betaal je dus verzendkosten. Veel beter dus rechtstreeks bestellen en verdraaid, ze hebben daar ook wel alles zo'n beetje, tegen betere prijzen vaak dan bij Archonia...levering duurt ook minder lang, maar nog steeds best wat geduld hebben. Niet alles in 1 x, maar losse pakketjes.

 

Cheapcomics - De aanbiedingen doorgesnuffeld en flinke bestelling geplaatst. Heeeel snel geleverd (echt 2 dagen of zo) en prima verpakt. En er was nog een actie...je kreeg een gratis trade naar keuze (keuze uit 3 geloof ik) en tot mijn verrassing zat er nog een gratis hardcover trade bij, de 2e van Anita Blake (prima verrassing, de eerste had ik al, dus dit was helemaal goed).

 

Bol is achterlijk duur vaak, HdWow kan soms interessant zijn maar dat is meer mijn muziek adres. En Amazon vind ik eigenlijk dramatisch, maar je kunt wel eens net dat ene dingetje vinden...alleen die verzendkosten vaak...niet grappig, dus ik probeer die zoveel mogelijk te vermijden.

Link naar reactie

Ik werk zelf op de expeditie dienst van een multinational en verzorg de planning van verschillende magazijnen. (in België en Frankrijk)
Ik kan je met zekerheid zeggen dat niet enkel Amazon dit toepast.

 

Iedere behandelde pallet wordt via een radiografisch systeem naar de persoon op de heftruck/Reachtruck/bt gezonden.
Dit gebeurt via Sap en alles wordt dan ook gecontroleerd en bijgehouden.

 

En daarna worden deze cijfers dagelijks gebruikt om 'druk' te zetten op de magazijn medewerkers.
Mensen zijn zombies op hun machine.

 

Mee akkoord of niet, dit is nu eenmaal hoe het eraan toe gaat bij grote bedrijven.  Het verlies moet eruit, de winstmarges moeten groter.
Alles moet goedkoper.  Zo erg dat service nu op de tweede plaats komt. (ssst, niet verder vertellen)

 

De dagelijkse druk wordt steeds zwaarder, ook op onze dienst.

 

Gelukkig trek ik me daar niet echt veel van aan en geeft stress geen invloed op mij. :e005:  B) 
 

 


 

Link naar reactie

Ik werk zelf op de expeditie dienst van een multinational en verzorg de planning van verschillende magazijnen. (in België en Frankrijk)

Ik kan je met zekerheid zeggen dat niet enkel Amazon dit toepast.

 

Iedere behandelde pallet wordt via een radiografisch systeem naar de persoon op de heftruck/Reachtruck/bt gezonden.

Dit gebeurt via Sap en alles wordt dan ook gecontroleerd en bijgehouden.

 

En daarna worden deze cijfers dagelijks gebruikt om 'druk' te zetten op de magazijn medewerkers.

Mensen zijn zombies op hun machine.

 

Mee akkoord of niet, dit is nu eenmaal hoe het eraan toe gaat bij grote bedrijven.  Het verlies moet eruit, de winstmarges moeten groter.

Alles moet goedkoper.  Zo erg dat service nu op de tweede plaats komt. (ssst, niet verder vertellen)

 

De dagelijkse druk wordt steeds zwaarder, ook op onze dienst.

 

Gelukkig trek ik me daar niet echt veel van aan en geeft stress geen invloed op mij. :e005:  B) 

 

 

 

 

 

SAP :(

Link naar reactie

ik snap het verschil toch niet zo goed tussen bookdepository.co.uk en bookdepository.com, de prijzen verschillen onderling maar ze worden toch bij alletwee vanuit Engeland verzonden?

Die prijzen zijn ondertussen rechtgetrokken.

 

SAP :(

ja. Het werkt wel (heb er zelf 12 jaar als consultant mee rondgereden) maar als mensen dan robots moeten worden zit het management toch fout. Het is hier geen Bangladesh!

 

 

 

En: CHEAPCOMICS heeft

Sinterklaas Actie / Black Firday Deals

Vanaf heden een 150-tal extra sale boeken tegen soms ABSURD LAGE PRIJZEN prijzen . Denk aan super goedkope DC trades en een veelheid aan zeer recente IMAGE titels. Ook een leuk aantal MMW’s (Marvel Masterworks HC’s) vanaf 15 Euro.

 

Als GRATIS EXTRA boven de 75 Euro kan je deze keer kiezen uit oa.

 

-       HELLBOY VOL 02 TP WAKE THE DEVIL

-       HULK VISIONARIES PETER DAVID TP VOL 03

-       X-TREME X-MEN VOL 06 INTIFADA

 

Een volledige lijst van de gratis boeken vind je onderaan. Ook het extra boek voor boven de 150 Euro.

 

OM DEZE BEDRAGEN TE BEREIKEN MAG JE UITERAARD WEER KIEZEN UIT ALLE 10.000 VERSCHILLENDE DIRECT LEVERBARE ARTIKELEN OP DE SITE.

 

Je vindt de aanbiedings titels aan de rechterkant van de homepage door op het rode SPECIALS blok te klikken (http://www.cheap-comics.com/specials.php).

 

 

Enkele voorbeelden van de nieuwe aanbieding zijn:

 

-  MORNING GLORIES TP’s vanaf  4,99 !!!

 

-  SWORD COMPLETE COLL DLX HC van 99.99 voor 49,50 !!!

 

-  BATMAN BRUCE WAYNE THE ROAD HOME HC van 24,99 voor 8,50 !!!

 

-  STRANGE GIRL OMNIBUS HC van 59.99 voor 29,99 !!!

 

- WOLVERINE OLD MAN LOGAN TP van 29.99 voor 14,99

 

-  DC UNIVERSE LEGACIES HC van 34.99 voor 12,50

 

-  ELEPHANTMEN HC’s voor 17,50 !!!

 

-  GREEN LANTERN CORPS THE WEAPONER HC van 22.99 voor 8,50

 

-  COURIERS COMPLETE COLLECTION TP van 24.99 voor 12,50

 

-  MMW FANTASTIC FOUR HC VOL 11 of 12 van 54.99 voor 22,50

 

-  CATWOMAN WILD RIDE TP ***OOP*** van 14.99 voor 4,99

 

-  HAPPY TP van 12.99 voor 6,50

 

-  INFINITY GAUNTLET TP NEW PTG van 24.99 voor 12,50

 

-  SUPERMAN GROUNDED HC VOL 01 of 02 van 24.99 voor 8,50 !!!

 

-  RAVINE TP VOL 01 van 14.99 voor 7,50 !!!

 

-  JUSTICE LEAGUE THE RISE AND FALL HC van 24,99 voor 8,50

 

-  NEW TEEN TITANS GAMES HC van 24.99 voor 8,50

 

-  SANDMAN HC’S van 39.99 voor 12,50 !!!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...