Ga naar inhoud

Online Comic Shops


Gilles

Recommended Posts

Wat de verzendkosten betreft : die zijn voorlopig die van de belgische post, en dat zijn vaste bedragen per land. Dus buitenland, dat is inderdaad duur.

Voor mij, als probeersel, was het voor een TPB 6,50 euro. (*)

 

Worlds End is eerst en vooral een fysieke winkel, die nu ook een site heeft (met kinderziekten). peter sluit niet uit om in de toekomst met pakjesdiensten te werken, maar voorlopig is het dus enkel met de post, en die rekenen nu eenmaal zoveel aan voor het buitenland.

de tarieven zijn duidelijk af te lezen op de shipping policy : 6.50 Belgie, 16.50 Europa en 26.50 rest van de wereld.

 

 

(*) maar ik laat mijn bestellingen natuurlijk gewoon in de winkel liggen. :)

Link naar reactie

Het laatste deel van Locke and Key  kwam beschadigd toe. :-(

Iin van dat flinterdun omslagkarton is dat bijna logisch.Besteld via Bookdepository.

 

Contacteer ik hen en ze bieden een refund van 20% aan ipv nieuw exemplaar of volledige refund. Dat is nieuw. Crisis zeker.

Hebben jullie dit recent al meegemaakt?

 

 

Pakketje onlangs toegekregen, niet van Bookdepository. Alle hoeken van het pakket waren zwaar beschadigd en soms gewoon open. Ik vreesde het ergste maar de inhoud was onbeschadigd thank god :P

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Ik zou Speedy Hen (via amazon.co.uk marketplace) ook willen aanraden. Prima service, snel bezorgd en goede prijzen. Via hun eigen website gaan ze waarschijnlijk binnenkort ook naar buiten UK verzenden na betaling met PayPal. De boeken zijn op hun website vaak nog goedkopen dan via amazon marketplace.

Link naar reactie

Ja alleen trades en hardcovers bij Speedy Hen, maar volgens mij kopen veruit de meesten die hier op het forum i.p.v. losse comics...

 

Ik heb nog niet kunnen vinden hoe je dat kunt ontwijken van 10x verzendkosten. Wellicht kun je een mailtje sturen naar de verkoper om te vragen of het mogelijk is de kosten te reduceren bij dermate grote orders.

Link naar reactie

 

Ik heb nog niet kunnen vinden hoe je dat kunt ontwijken van 10x verzendkosten. Wellicht kun je een mailtje sturen naar de verkoper om te vragen of het mogelijk is de kosten te reduceren bij dermate grote orders.

 

Net een mailtje gestuurd, dit als antwoord gekregen.

 

 

Thank you for contacting Speedyhen Amazon UK.

We are very sorry, but unfortunately we do not offer combined postage on our orders. The delivery fee is a compulsory rule that is set out to us by Amazon, therefore, we have to charge it.

We are very sorry about this.

 

Dus dan is het eigenlijk alleen interessant voor de duurdere boeken... en niet voor een reeks goedkope trade paperbacks.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Ik kocht een tweedehands boek op Amazon.co.uk, fulfilled by Amazon. Het moest een HC zijn en ik kreeg een SC aan. Ik trok even met m'n schouders, maar wilde het zo laten. Toen vroeg de winkelier om een feedback te geven, ik was mild (Rating: poor, met nodige uitleg), maar dat had Amazon niet graag, want ze raadden me aan eerst Customer Service te contacteren. Dat deed ik (via de chat). Ze wilden een gratis, nieuw exemplaar opsturen, maar dat hadden ze niet voorradig, dus gaven ze mijn geld terug. Daarnaast wilden ze nog een geste doen d.m.v. de portokosten op mijn volgende bestelling van dat boek te laten vallen, maar het moest fulfilled zijn door Amazon. Er waren geen exemplaren meer fulfilled door Amazon, dus krijg ik gratis portokosten op eender welke bestelling van Amazon (de 1-2dagen leveringstijd). 

 

Zo. Ik wilde gewoon een negatieve feedback geven, maar kreeg in de plaats een boel geld en goodies.

 

Het zuigt als je niet even lekker kan ranten. 

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
  • 1 year later...

Je kan tegenwoordig amazon.de ook instellen in het Engels, handig als je geen of niet veel Duits spreekt. Voor strips en boeken hebben ze ook geen verzendingskosten.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

10% korting mailtje ontvangen van Bookdep

Als ik voor een bepaalde datum 5 boeken koop, krijg ik daarna ook nog eens 10% op mijn volgende aankoop bij bookdepo

10% korting mailtje ontvangen van Amaon Uk om te kopen bij Bookdepo

2,5 euro korting mail ontvangen van bol.com

 

Volgens mij komen de feestdagen eraan en willen ze dat ik online spendeer...

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

en de kortingsmails blijven maar komen..

 

Ik heb gisteren een kleine bestelling geplaatst en Bookdepo stuurt me vandaag een herinneringsmail, maar met een nieuwe code in, zodat ik opnieuw met 10% korting kan kopen. Iemand geinteresseerd? Stuur me maar een PM met jouw emailadres en ik forward de mail.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 1 year later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...
  • 3 months later...
  • 2 months later...

9/10 ga ik naar de lokale stripspeciaalzaak maar afgelopen nacht dankzij deze website op Cheam Comics een order gedaan. 4 comics voor 23euro... 

 

Maar wat zijn goede en tevens goedkope alternatieven voor deze website? Of welke websites raden jullie momenteel aan? Want de topic is al vrij oud én tegenwoordig zijn de webshops meer present dan vijf a zes jaar geleden. 

 

 

Link naar reactie

Ik blijf bij Archonia, Bookdepo en Cheapcomics als webshops.

 

Daar zie ik weinig verandering in.

Wellicht dat Milehighcomics ook nog een optie is of Mycomicshop maar die verzendkosten vanuit USA houden me wel tegen.

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
1 uur terug, boomvavavoom zei:

Ik blijf bij Archonia, Bookdepo en Cheapcomics als webshops.

 

Daar zie ik weinig verandering in.

Wellicht dat Milehighcomics ook nog een optie is of Mycomicshop maar die verzendkosten vanuit USA houden me wel tegen.

InStockTrades heb je ook nog als je vanuit de USA bestelt. Maar ook hier zijn de verzendkosten erg hoog. De prijzen daarentegen laag. En het schijnt dat een ze super verpakking hebben.

Link naar reactie
Op 11/7/2018 om 15:49, Michel zei:

Online koop ik mijn comics altijd bij Comicasa . Misschien niet de goedkoopste maar altijd goede service en een betere verpakking ben ik bij andere online verkopers nog niet tegengekomen.

daar heb ik mijn pre-orders lopen.

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...