Ga naar inhoud

Facts 2014 - 18/19 Oktober


shakeitupguy

Recommended Posts

FACTS zag er weer goed uit, ik heb wel spijt dat ik zo enorm moe was vandaag en daardoor niet echt aandachtig rond liep, ik heb Yncke bvb niet gezien en ben blijkbaar ook de stand van zeno pictures en worlds' end. Ook had ik graag carrie fisher van ver eens gezien maar jammer genoeg deed ze haar handtekeningen achter een hoekje en waren de photoshoots ook in een afgesloten ruimte, ik had toevallig een glimps van haar opgevangen toen ze uit haar "privé" ruimte kwam om te signeren. Beetje jammer, tegen dan had ik eigenlijk al helemaal geen zin meer om mee aan te schuiven om voor 50 euro een handtekening te vragen maar dat is zeker geen verwijt naar facts zelf. 

Die workshop van Aardman was trouwens een zeer leuk idee, hopelijk doen jullie die komende jaren ook iets gelijksaardig, het was een beetje kort en weer had ik spijt dat ik niet echt uitgerust was maar het was wel plezant :) Ook fijn dat de groepen niet te groot waren

World's End was er dit jaar niet, dus die heb je niet gemist.

 

Was Zeno Pictures daar? Ow, daar had ik ook wel eens willen passeren.

Link naar reactie

Nog ee ngrapje uitgehaald met Charel Cambré. Zaterdagavond postte hij op Facebook originele aquarellen die hij op Facts te koop aanbood. Ik had er een appel en een ei voor over. De deal breaker was dat hij ook nog een pakje maïzena vroeg. Zo happy ziet hij er nochtans niet uit met het aangebodene. Maar ik heb wel een extra tekening van Krimson voor gekregen. 

 

post-35-0-47131300-1413790759_thumb.jpg

 

 

Link naar reactie

Nog ee ngrapje uitgehaald met Charel Cambré. Zaterdagavond postte hij op Facebook originele aquarellen die hij op Facts te koop aanbood. Ik had er een appel en een ei voor over. De deal breaker was dat hij ook nog een pakje maïzena vroeg. Zo happy ziet hij er nochtans niet uit met het aangebodene. Maar ik heb wel een extra tekening van Krimson voor gekregen.

 

attachicon.gif10311756_10205090676851792_1177659489531147980_n.jpg

Schitterend!
Link naar reactie

Aan de FACTS heren.

 

Bedankt voor de goede organisatie.

Met plezier 2 dagen aanwezig geweest en ik kom zeker terug.

 

Enige minpuntje dit weekend:

een handelaar die zondag om 16:30u nog boeken en tickets verkoopt voor een tekenaar

die al om 16:15u dient te vertrekken om zijn trein te halen.

 

 

Maar heren, het was een goede (stripboeken) beurs.

A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo !

Link naar reactie

Heb wat gebabbeld met vertegenwoordigers van Daedalus die zeer tevreden waren over de beurs. Volgend jaar staan ze er opnieuw. Binnen enkele maanden beginnen ze al na te denken aan tekenaars die ze willen uitnodigen. Als ik een van de Daedalus-kliek mag citeren: "Eindelijk eens een beurs waarbij er geen lijken uit de kast vallen op de dag zelf" waarmee de professionaliteit van de organisatie wordt bedoeld. Op Strip Turnhout zal je hen trouwens niet zien staan.

Ik zag dat ook Dark Dragon Books goed boerde. Ik vernam ook een goede feedback op hun signeersysteem.

Link naar reactie

Deze was idd prima.

Gewoon een beurseditie aanschaffen of voor een x bedrag om een signeerticket te ontvangen.

De tekening mocht gewoon in het boek gemaakt worden.

De tickets werden goed ingenomen. Er stond een medewerker die hierop toezicht hield.

Zo'n medewerker verdient zichzelf terug zeg ik.

 

Die was heel content met zijn vergoeding :)

Link naar reactie

Aan de heren (en ook dames?) van de FACTS organisatie:

Weer bedankt voor een mooi twee dagen durend feestje. Organisatie zat heel goed in elkaar. Zelf een dag lang plezier gehad met dedis jagen, hetgeen achteraf wellicht wat te kort was.

Ook dank aan de uitgevers en winkels die de tekenaars naar Gent gehaal hebben, met name Daedalus had dit jaar een heel mooi programma.

Link naar reactie

denk dat ik op facebook één foto gevonden heb van Carrie Fisher, waarop ze een grote bril en muts droeg :e003: (of dit kan natuurlijk ook de moeder van het gezin geweest zijn)

Lou ferrigno heb ik de zondagmorgen zien toekomen.

 

er gingen affiches dat er geen foto's genomen mochten worden, maar de zondagmiddag zag ik toch verschillende flitsen afgaan.

Link naar reactie

Liam was blijkbaar zalig op de photoshoot, ik heb verschillende foto's gezien waar vrouwen op zijn rug mochten klimmen of in zijn armen mochten rusten :P

Klopt, die was zalig om bezig te zien in de fotoruimte met zijn vrouwelijke fans. Net toen ik even met Liam ging, was er (knappe) vrouw die 4 foto's liet nemen met hem in 4 verschillende poses (oa 007 pose).

Hij is echt een coole gast met veel humor.

Link naar reactie

Voor de horeca kunnen ze hun licht eens opsteken bij Essen Comic Action (was dit jaar gelijktijdig).  Daar hebben ze een gang vol met diverse eetstandjes : Thais, Italiaans, een ijsje, snoep, wafels, pannekoeken, fritjes...je kunt het niet bedenken of ze hebben het bijna allemaal...

 

Tip: volgend jaar er nog een hal bijdoen en dan volplempen met vreettentjes. Nu was het in het brede middenpad voortdurend te druk bij dat grote terras.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...