Ga naar inhoud

Facts 2014 - 18/19 Oktober


shakeitupguy

Recommended Posts

hmm, dus waarschijnlijk een uitgave van RW uitgeverij.

in november verscheen "Justice League 1: Het Begint" door Jim Lee :e007:

 

Maar om echt lange rijen te hebben, moet het iemand zijn die ook gekend is buiten de strip of comic wereld.

dan kan het ook DDB zijn met game of thrones en Tommy Patterson. :e002:

Link naar reactie

hmm, dus waarschijnlijk een uitgave van RW uitgeverij.

in november verscheen "Justice League 1: Het Begint" door Jim Lee :e007:

 

En wel meer is sinds F.A.C.T.S. verschenen in nog slechts één deel. Mocht het om ons gaan overigens, want ik heb werkelijk geen idee waar de heren het over hebben daar de namen - die mij zijn bekend gemaakt als mogelijk - vallen géén van beide onder de juiste voorwaarden...

Link naar reactie

Hint 1 : in het Nederlands verscheen sinds FACTS 2013 alvast 1 vertaling in het Nederlands.

Ik heb het wat verkeerd geformuleerd voor de aankondiging van de aan te kondigen topper. :e008:  Ik wilde eigenlijk melden dat er zeker 1 vertaling in het Nederlands verscheen sinds FACTS 2013 maar dat betekent ook dat het er meerdere kunnen zijn :e005:.

Link naar reactie

FACTS is heel fier u de komst aan te kondigen van de Argentijnse strip & comictekenaar Eduardo Risso.
Hij was actief op de Europese en Argentijnse markt met series zoals Fulu, Cain, Boy Vampiro, Chicanos en Borderline.
Sinds 1997 werkt hij uitsluitend voor de Amerikaanse comic markt op series zoals het bejubelde 100 Bullets, Johhny Double, Logan, Batman : Noir, Before Watchmen : Moloch en Brother Lono.

 

Hiermee hebben we ook de topper van RW uitgeverij op FACTS en nog meer RW tekenaars zullen normaliter de komende maanden aangekondigd worden. Meer info waar de tekenaars precies zullen zitten geven we mee de weken voor FACTS.

 

Risso2.jpgRisso1.jpgRisso3.jpg

 

Risso5.jpg

Risso7.jpg

Link naar reactie

Met al die Spaanse auteurs, zou David Aja ook wel tof zijn. Of de Italiaan Francesco Francavilla.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Onze volgende gast is de Franse tekenaar Yacine Elghorri. Hij werkte mee aan Franse tekenfilmreeksen Flash Gordon & Lucky Luke), Hollywood producties (Evolution, Titan AE en Futurama) en zelfs aan de Jean-Claude Van Damme films Replicant en The Order.
In 2010 begon hij aan de trilogie Medina op scenario van Jean Dufaux en nu is hij bezig aan een project Philippe Druillet.

 

Yacine1-748x800.jpg

 

Yacine4-650x800.jpg

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

We zijn opnieuw trots om 2 spaanse kleppers te kunnen aankondigen : Carlos Pacheco (X-Men, Superman,  Avengers Forever, JLA/JSA en Green Lantern) en zijn vriend en inkter Jesus Merino ( Avengers Forever en Superman samen met George Pérez).

Jesus Merino is een guest die bij RW uitgeverij en komt ter promotie van de toekomstige RW uitgave van Superman die hij met Superman heeft gemaakt.

 

Jesus Merino zal beschikbaar zijn voor commissies die hij op voorhand doet en wordt door FACTS opgevolgd. Meer info hierover volgt heel spoedig.

 

Pacheco6.jpg
Pacheco7.jpg
Pacheco8.jpg

JesusMerino2.jpg
JesusMerino1.jpg
 

Link naar reactie

Binnen nu en 7 dagen zal er enkel op de FACTS - Facebook pagina een aankondiging komen voor 10 commissies door Jesus Merino

 

Nu is het dus de moment on vriendjes te worden met de FACTS-facebook pagina want de regel geldt : First come, first served.

https://www.facebook.com/factsconvention

 

Waarom verplichten tot het hebben van een Facebook-pagina voor een commissie-aanvraag?

Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.

Link naar reactie

Waarom verplichten tot het hebben van een Facebook-pagina voor een commissie-aanvraag?

 

Even op persoonlijke noot:

 

daar verbaas ik me ook over. Wanneer ik niet voor RW uitgeverij een facebook account nodig had, zou ik FB nog steeds niet gebruiken. Ik snap best dat men graag 'vrienden' wil hebben, maar is in deze een inschrijfformulier op de website niet praktischer en toegankelijker?

Link naar reactie

We verplichten niemand over het hebben van een Facebook-pagina voor een commissie-aanvraag. :e010:

 

De FACTS-Facebook pagina is al jaren consulteerbaar voor iedereen en alle nieuwtjes op die pagina zijn ook te lezen voor FACTS-bezoekers die geen Facebook account hebben. :e005:

 

Zo is ook de Facebook pagina van RW (https://www.facebook.com/RwUitgeverij) voor iedereen toegankelijk ook voor diegenen die geen vriendjes met hen zijn :e012:

 

Maar als je de FACTS-Facebook pagina liked zal je het bericht op je eigen Facebook pagina prompt zien verschijnen en kun je je direct inschrijven als je interesse hebt. In het ander geval zal je komende dagen gewoon om de 5 minuten eens moeten kijken.

Aan jou de keuze wat je verkiest :-p maar die 10 tekeningen kunnen vlug de deur uit zijn.

Link naar reactie

Verplichten is een groot woord.

 

maar feit is dat wij enorm veel plezier hebben op Facebook en dat plezier graag willen delen. En het hebben van extra vriendjes op Facebook is altijd leuk!

 

Dus geen directe verplichting :)

De info is openbaar!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

We verplichten niemand over het hebben van een Facebook-pagina voor een commissie-aanvraag. :e010:

 

De FACTS-Facebook pagina is al jaren consulteerbaar voor iedereen en alle nieuwtjes op die pagina zijn ook te lezen voor FACTS-bezoekers die geen Facebook account hebben. :e005:

 

Ah, dat is een stuk beter. Duidelijk! :) Is jullie Facebook-pagina gekoppelt aan Twitter?

Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.

Link naar reactie

Goed nieuws! Ze zijn heel symphatiek en maken prachtige dedi's! 

Hopelijk hanteert DDB niet het belachelijke systeem van een verplichte dédi op het bijgevoegde genummerde signeerblad (zoals in Haarlem).

Ik wil mijn dédi's in het album en niet op zo'n (stom) los blad!

"Voor wie wacht, komt alles steeds te laat"

Link naar reactie

Ik wil ook alleen in albums. Was voor mij reden om in Haarlem niets bij hen aan te schaffen.

Met dit beleid zal ik ze ook overslaan op toekomstige beurzen en dus ook FACTS. Blijven genoeg andere uitgevers over.

 

Veel bezoekers van FACTS zullen ook teleurgesteld zijn om te horen dat een dedie niet lukt omdat alles reeds van te voren online verkocht is.

Commissies van te voren regelen snap ik. Maar je dedies nu ook al en dan ook nog op los blad? :rolleyes:

Link naar reactie

Ik wil ook alleen in albums. Was voor mij reden om in Haarlem niets bij hen aan te schaffen.

Met dit beleid zal ik ze ook overslaan op toekomstige beurzen en dus ook FACTS. Blijven genoeg andere uitgevers over.

 

Veel bezoekers van FACTS zullen ook teleurgesteld zijn om te horen dat een dedie niet lukt omdat alles reeds van te voren online verkocht is.

Commissies van te voren regelen snap ik. Maar je dedies nu ook al en dan ook nog op los blad? :rolleyes:

ik zou het navragen bij Shakeitupguy of hun facebookpagina, maar ik ben er vrij zeker van dat dit commissies zullen zijn die de tekenaar thuis heeft gemaakt en dat er dus nog voldoende kans zal zijn om een tekening te bemachtigen op de beurs zelf.

Link naar reactie

DDB maakte het nog gekker in Haarlem.

 

Na betaling voor het boek met tekenblad mocht men aangeven wat men wilde. Vrouwen of heren figuur.

 

Bedankt beste klant, nu stellen we u in de gelegenheid om rustig over de beurs te gaan lopen.

Kom over 4 uur maar terug om te zien of uw tekening al klaar is.

 

Beste Sieurrac, hier is de productielijn. Maak maar 30 tekeningen achter elkaar zonder interactie met de lezer of dedi-jager.

 

 

Voor ons leuk dat je niet een uur op je beurt hoeft te wachten.

Maar hoe hebben de 2 tekenaars het daar ervaren om zo aan de lopende band te moeten tekenen?

A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo !

Link naar reactie

In Haarlem hier uitgebreid met de uitgever over gesproken.

Dit was de nieuw ingeslagen weg voor toekomstige beurzen.

De tekenaar maakt de tekeningen idd op de beurs zelf en niet thuis.

Echter wel in volgorde van bestelling op internet en zoals eerder vermeld alleen nog op een los genummerd blad.

 

Voldoende kans voor een tekening zal er zeker zijn !!! :e005:

Maar voor mij niet meer bij deze uitgever met het huidige beleid.

Hoop dat meer mensen er net als mij over denken, anders is dit voordat je het weet het nieuwe beleid.

 

Voor de duidelijkheid: heb geen moeite met een aankoopverplichting, ook niet wanneer deze iets duurder gemaakt wordt.

Maar wel voor het van te voren inkopen van een dedie via internet. Stuur hem dan maar op zeg ik dan :e012:

Link naar reactie

Aan de andere kant zie je ook dat de uitgeverijen proberen om te zien wat het beste of beter werkt, voor alle partijen.

En dan een beslissing maakt... en over een tijdje wellicht weer een andere aanpak.

 

Ik heb via via nogal veel lovende woorden gehoord over deze nieuwe aanpak, maar het is niet voor iedereen, ook dat is duidelijk.

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

In Haarlem hier uitgebreid met de uitgever over gesproken.

Dit was de nieuw ingeslagen weg voor toekomstige beurzen.

De tekenaar maakt de tekeningen idd op de beurs zelf en niet thuis.

Echter wel in volgorde van bestelling op internet en zoals eerder vermeld alleen nog op een los genummerd blad.

 

Voldoende kans voor een tekening zal er zeker zijn !!! :e005:

Maar voor mij niet meer bij deze uitgever met het huidige beleid.

Hoop dat meer mensen er net als mij over denken, anders is dit voordat je het weet het nieuwe beleid.

 

Voor de duidelijkheid: heb geen moeite met een aankoopverplichting, ook niet wanneer deze iets duurder gemaakt wordt.

Maar wel voor het van te voren inkopen van een dedie via internet. Stuur hem dan maar op zeg ik dan :e012:

 

Mhhhh tja, ik heb de boekjes gewoon via internet besteld. Ik heb over de methode niet veel te klagen (wel over die flut scertjes voor 30 piek maar dat is een andere discussie). Nu was Haarlem geen drukke beurs maar het is toch ideaal wanneer het erg druk is dat je voor een paar dedies niet in de rij hoeft. Dit geeft je de ruimte om andere rijen te bevolken of om eens lekker een drankje te drinken. Voor de uitgeverij is het wsl prettig om alvast een aantal betalende klanten te hebben. En kletsen met de auteurs? Dat werd toch in ruime mate gedaan.

 

En dan wel of niet in het boek, daar begrijp ik dan niets van, wat is er mis met een dedie op papier ? En dan nog: dan schuif/plak/lijm/niet je de losse pagina toch gewoon in je boek? 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...