Ga naar inhoud

Browsers & De Reep


Yncke

Recommended Posts

Dat staat op alle fora, ook op de vorige reep. Ik wist niet dat mensen daar problemen over maakten.

Voor mij hoeft het niet, hoor.

Op andere fora zie je zelfs in subfora wie er zit. Gewoon zonder knop.

 

Het was gewoon toevallig dat ik die knop had uitgeschakeld, je hebt gelijk, als je dit niet graag hebt kun je ook anoniem inloggen. Zou nu terug moeten werken.

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Voor zover ik het begrijp betreft dit copy/paste problemen in Internet Explorer 11 in de Metro interface, zijn er mensen met dit geval?

 

IP-board 4 komt binnenkort uit en dan gaan we weeral een periode tegemoet met nieuwe skins en aanpassingen, deze bug zou dan ook opgelost zijn en meer mogelijkheden voor het forum. Ik zou zeggen nog wat geduld.

 

Een voorlopige fix is de schakelaar links boven gebruiken, dan werkt copy/paste ook in W8 Metro.

schakelaar.jpg

Link naar reactie

IE11-gebruiker. Het copy/paste- en quote-probleem doet zich voor bij alle beschikbare skins behalve IP.board mobile.

Soit, het uitschakelen van de rich-text editor is wat mij betreft een aanvaardbare voorlopige workaround.

 

Het is een voorlopige oplossing, ze willen waarschijnlijk geen update meer doen omdat versie 4 bijna klaar is. Het is ook geen makkelijke update omdat al de 3P skins ook bijgewerkt moeten worden.

Link naar reactie
  • 1 month later...

Opgelost zou ik niet zeggen. Ik denk idd dat het probleem zat in andere instellingen van Google+ Eerder kon ik dus gewoon uit een webalbum een afbeelding knippen en polakken in een post. Nu niet meer ( en soms wel) plaatjes van het www Leever meestal geen probleem op. Ik voeg nu plaatjes die ik zelf gemaakt heb scans of foto's gewoon via bestand toevoegen toe.

Link naar reactie
  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...