Ga naar inhoud

Browsers & De Reep


Yncke

Recommended Posts

Ik ben sinds kort weg van Firefox omdat er steeds reclameboodschappen opdokten op het scherm.

 

Dan zit je met slechte programma's op je computer vrees ik, waarschijnlijk binnengeslopen via een ander programma ofzo.

 

Ik heb daar ook eens last van gehad, ik update DivX en die paste verdorie al m'n browsers aan naar Bing reclame, na veel moeite al die rotzooi en DivX kunnen verwijderen.  :e006:

Link naar reactie

Volgens mij is er aan het forum wel iets veranderd ja.

 

BVB: Als ik niet ingelogd ben, zie ik bovenaan waar normaal dit zou moeten staan:

 

logo.png

 

dit staan:

 

logo.png

 

 

Ook: vaak wanneer ik een post probeer te plaatsen gebeurt er niets wanneer ik op plaats klik. En ik kan dan niks anders meer doen dan alles opnieuw typen en opnieuw op Plaats klikken. En dan gaat het wel.

Link naar reactie

Volgens mij is er aan het forum wel iets veranderd ja.

 

BVB: Als ik niet ingelogd ben, zie ik bovenaan waar normaal dit zou moeten staan:

 

logo.png

 

dit staan:

 

logo.png

 

 

Ook: vaak wanneer ik een post probeer te plaatsen gebeurt er niets wanneer ik op plaats klik. En ik kan dan niks anders meer doen dan alles opnieuw typen en opnieuw op Plaats klikken. En dan gaat het wel.

 

Dat laatste heb ik ook vaak. Maar dan kopiëer ik mijn tekst wel eerst, zodat ik niet alles opnieuw moet typen. ;)

Link naar reactie

Ik klik Tapatalk altijd weg, en nu vraagt mijn foon dat niet meer. Ik heb dat gewoon met mijn browser als favoriet op mijn bureaublad van mijn foon gezet.

Als je die plugin sinds eind oktober gebruikt, dan ja, ik heb meer problemen dan vroeger. Maar als het beter is voor anderen, laat maar zo, dan.

 

Ik begrijp trouwens niet waarom zo'n app nodig is. Het forum zelf ging zeer goed zonder app, op mijn foon. zowel de gewone als de mobiele versie.

Link naar reactie

Ik klik Tapatalk altijd weg, en nu vraagt mijn foon dat niet meer. Ik heb dat gewoon met mijn browser als favoriet op mijn bureaublad van mijn foon gezet.

Als je die plugin sinds eind oktober gebruikt, dan ja, ik heb meer problemen dan vroeger. Maar als het beter is voor anderen, laat maar zo, dan.

 

Ik begrijp trouwens niet waarom zo'n app nodig is. Het forum zelf ging zeer goed zonder app, op mijn foon. zowel de gewone als de mobiele versie.

 

Ik ben er ook niet zo voor en ik weet ook niet hoeveel de app effectief gebruiken, het is wel vervelend dat iedereen die reclame-popup moet wegklikken. 

Link naar reactie

Tapatalk is (sedert kort) een gratis app die superhandig is.  Ik zou het zeer spijtig vinden moest die verdwijnen.  Ik kan hierbij iedereen aanraden er gebruik van te maken. 

 

Maar wat is het voordeel ? Het nut ? Ik zie het niet.

De Reep werkte vroeger perfect op mijn foon via de browser. Evengoed als op een comp.

Link naar reactie

Tapatalk is (sedert kort) een gratis app die superhandig is.  Ik zou het zeer spijtig vinden moest die verdwijnen.  Ik kan hierbij iedereen aanraden er gebruik van te maken. 

 

Ach, nu weet ik weer waarom ik het geïnstalleerd heb.  :e012:

 

Is het dan zoveel beter dan de mobiele skin of is het omdat je met meerdere forums kunt werken?

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...