Ga naar inhoud

Breda Stripfestival 2014. 11 En 12 Oktober


Fons van Erp

Recommended Posts

Oktober komt mij om persoonlijke/financiële redenen toch erg slecht uit. Ik heb veel verjarenden in November en deze maand wordt dan gevolgd door de ook altijd dure december en vervolgens moet ik tot januari wachten om weer stripjes te kunnen kopen. Ik heb nu dus ook een flinke koopachterstand... De vorige datum in augustus kwam mij veel beter uit!

Link naar reactie

Wat ons betreft, was Breda in 2013 zeker geslaagd. Mooie stand, veel volk, goede verkoop. we zagen ook veel (groot)ouders met kinderen en dat is in mijn ogen wel goed. Een beurs kan zorgen voor de opvolging van het stripvirus. Dan zijn "familiebeurzen" zeker een troef. 

Link naar reactie

Of gaan voor het totaalconcept wat je het meeste aanspreekt.

Ik kan me voorstellen dat het winkelende publiek op elke locatie anders is... en dat op dit forum voornamelijk de vocale minderheid van dedi-jagers spreekt :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

... en dat op dit forum voornamelijk de vocale minderheid van dedi-jagers spreekt :)

jaja op de ene beurspagina lees ik dat we niet moeten zeuren wanneer de beursvloer in duisternis is gehuld en de gevoelstemperatuur 12 graden celsius bedraagt (ies de schuld van stad Turnhout). Hier zijn we dan weer een schreeuwerige minderheid. In ieder andere branche zouden zulke trouwe, veel uitgevende klanten met egards worden ontvangen.......

Link naar reactie
  • 3 months later...

jaja op de ene beurspagina lees ik dat we niet moeten zeuren wanneer de beursvloer in duisternis is gehuld en de gevoelstemperatuur 12 graden celsius bedraagt (ies de schuld van stad Turnhout). Hier zijn we dan weer een schreeuwerige minderheid. In ieder andere branche zouden zulke trouwe, veel uitgevende klanten met egards worden ontvangen.......

o nee!! Respect all the way. Maar het is gewoon een feit dat er OOK een heleboel mensen zijn die gewoon naar de beurs komen ZONDER dat ze hier op het forum (of andere fora) hun opmerkingen plaatsen!

 

De 'vocale minderheid' als opmerking is niet negatief bedoeld door mij.

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 1 month later...

Het is alweer bijna eind mei. Tijd om een eerste aankondiging te doen. Er zullen dit jaar weer vele internationale tekenaars (comic en van het Europese beeldverhaal) naar Breda komen. Bij uitgeverijen gelden de regels van de desbetreffende uitgever. Wat betreft de gasten van het festival, zal er weer een prent aangeschaft dienen te worden, waarna je aan kunt schuiven voor een dedi.

Laten we beginnen met een oude bekende, vriend van het festival Barry Kitson (Spider-Man, Fables, Empire etc.).

More news soon!

Link naar reactie

 

 

Barry Kitson

 

 

dat is leuk!! Mooie gast!!

Helaas, Frank Cho moet dan in Amerika zijn voor de boekpromotie. Wij hadden wel dezelfde gedachte en hij wil zeker naar Breda komen, maar niet deze editie!

Duurde voor mij ook 5 jaar om dat voor elkaar te krijgen. Maar een enorm leuke gast voor de fans, dat zou zeker zijn!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Yes, het is Fabio Civitelli. Samen met Claudio Villa is hij de bekendste en meest geliefde studiotekenaar van Bonelli. Buiten Italie ook een geziene gast op festivals in Portugal, Brazilie en Finland (waar Tex al jarenlang een vaste schare fans heeft).

 

Het tekenwerk in zijn "Dodemansrit" ziet er echt schitterend uit, hopelijk maakt hij even mooie dedi's.

 

Op Johan's website stond zijn naam nog niet vermeld, dus ging ik er van uit dat niemand op de reep al een schets van 'm heeft :-) Het is hier een grote onbekende natuurlijk, het is zoiets als Paul Geerts die in Italie gaat signeren...

 

We proberen ook nog een speciale beurseditie (met andere cover) voor Breda te maken...

 

Erik

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...