Ga naar inhoud

Vooruitzichten 2014


Timhardt

Recommended Posts

Ik kijk vooral uit naar het afsluitend deel van Loche & Key, nieuwe TPB's van The Walking Dead, nieuw deeltje van A bride's story, de integrale reeks Cori de scheepsjongen uitgegeven door BD Must en de nieuwe Schorpioen.

 

Ook ben ik in het kader van 75 jaar Baard & Kale benieuwd naar het diptyque verhaal van Stomp getekend door zoon Maltaite en heel nieuwsgierig wat Blutch rond Kiki zal doen in een one-shot verhaal. Voor het overige hoop ik een heruitgave van de resterende eerste Baard & Kale verhalen door Will die werden vergeten in de recente semi-integrale reeks bij Dupuis.

Link naar reactie
  • Nieuw werk van Andreas, en zowat alle andere uitgaven van Sherpa (Ravian, Roodbaard, Arman en Ilva, Majoor Fataal, Blueberry, Diosamante...)
  • Nieuwe delen van de werelden van Thorgal
  • XIII
  • Delen 15-17 van de luxe uitgaven van Prins Valiant (hier begin ik me serieus zorgen over te maken... :e001: )
  • Fables
  • Saga 
  • Golden City 10, Golden Cup 6
  • Okko 9 ? :e012:
  • Slot van Magasin General
  • Konvooi 13, 14, 15, ... (we kunnen maar hopen  :e002:  )
  • Blake en Mortimer nieuw deel
  • Nieuwe Star Wars strips ...

De integrale van Frommeltje en Viola in het Nederlands hoeft niet meer, ik heb de Franstalige nieuwe integrale gekocht én gelezen (en laten signeren door Yslaire :D )

 

Ik sluit me aan bij de wens tot een doorbraak van Broeders in Frankrijk, en van Spaey in de USA

En hopelijk nieuw werk van Conz en Stedho :e005:

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...