Ga naar inhoud

Gekocht - Aangekondigd - Interessant


Gilles

Recommended Posts

de .co.uk versie is vaak iets goedkoper en vanaf 25 pond zijn er ook geen verzendingskosten.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Pinceel levert de comics aan De Striep en er is daar serieus wat misgelopen. Ik zit nog altijd te wachten op het gros van mijn voorbestellingen sedert 19 december... Voor mij valt het nog mee want ik koop bundels en die zijn meestal achteraf nog aan te schaffen maar ik kan me voorstellen dat het voor de kopers van single issue's ferm balen is momenteel, evenals voor de winkeliers natuurlijk.

 

Heb Throne of Aquilonia van Conan aangeschaft.

En met het oog op de herdruk van deel 1 : Vol. 2 en 3 van Long John Silver.

 

De zakenbeslissingen van De Striep ook soms. Pinceel kreeg ik laatst nog rillingen van (en not the good kind) op de boekenbeurs.

Link naar reactie

Gekocht :

Uncanny X-men by Kieron Gillon vol. 3 TP. Pffff. Vier comics (slechts), allemaal opvulling, en dat kost dan 17 dollar. Fuckers.

King Conan : The Phoenix on the Sword TP. Zeer goed, vond ik dit boekje.

Twee Star Wars Rebellion trades.

 

DVD :

Star Trek The Animated Series. 1973. Funky Star Trek tune. Psychedelisch bij momenten. I like it. :)

Star Wars : The Clone Wars (de film). En dat is verdorie een zeer goeie film ook nog. Zal ik dan toch de reeks moeten volgen ?

Link naar reactie

I think so...

Hoe zit dat nu met die dvd met webisodes ? Of hoe zat dat ?

Ik heb nu de film, en er zijn vier seizoenen (voorlopig), maar er was nog iets, zei jij.

 

En in mijn volledigheid, zal ik dan ook maar de dvd's van de Ewoks films, de Holiday Special, en de animatiereeksen van The Ewoks en The Droids ook gaan zoeken, zeker ? ;)

Link naar reactie

I think so...

Hoe zit dat nu met die dvd met webisodes ? Of hoe zat dat ?

Ik heb nu de film, en er zijn vier seizoenen (voorlopig), maar er was nog iets, zei jij.

 

En in mijn volledigheid, zal ik dan ook maar de dvd's van de Ewoks films, de Holiday Special, en de animatiereeksen van The Ewoks en The Droids ook gaan zoeken, zeker ? ;)

 

Dat laatste zou ik niet doen, maar moet je zelf weten. Die Holiday Special denk ik trouwens niet dat je kan kopen.

De micro-episodes zijn 2 dvds van een goed uur elk van Gendy Tartakovsky. Waren van die korte dingskens die ze oorspronkelijk tussen andere 'toons door op Cartoon Network uitzonden (als ik het goed begrepen heb). Die zijn dus op 2 dvds verzameld, maar ik vrees dat ze die al een tijdje links laten liggen. Tartakovsky deed ook Samurai Jack. SOOOOO GOOOOOOOD! Als je dan geen Lone Wolf koopt, koop dan toch dat :e012::e011:

Link naar reactie

Dat laatste was een graptje. :)

Ik zal het, als ik nog iets koop, het bij de vier seizoenen houden. Die overigens niet goedkoop zijn.

 

Koop ze vooral NIET in een winkel, want dan gaat het pas echt pijn doen. Ik denk dat je op amazon.fr voor ongeveer €25 een seizoen kan kopen;

Der zijn goedkopere dingen, maar 'kvind dat wel meevallen. .co.uk probeerde een maat van me onlangs, bestelling ging door en dan zei amazon

dat hij niet in de juiste regio zat om het te kunnen opsturen. Totally weird, maar da je't weet.

Heeft dan op .fr gekocht. Menu etc is allemaal in EN, de cover en zo is wel met FR erop, maar dan heb je ook NL subs, als je dat wil.

 

edit: zag net dat de dvds van de Tartakovsky-SW al voor rond 40€ gaat (gelukkig rond €10 voor 2ehands, maar toch...)

Link naar reactie

Zolang het de gleuf is en niet het boek, who cares, am I right? :e003:

 

Try to explain that to the missus. :e002:

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Aangezien Dan heel belangrijk lijkt voor Lapham, denk ik niet dat het bij twee story arcs zal blijven : http://www.bleedingc...the-unharmable/

 

zoals gezegd, las ik nog maar twee comics, maar ik denk dat ik dit heel graag ga volgen. Ergens anders schreef ik al dat Lapham mij wat was tegengevallen de laatste tijd, maar bij Avatar heeft hij toch precies zijn stek gevonden.

Feral vond ik zeer goed. Caligula heb ik niet gekocht. Misschien moet ik dat wel doen...

 

tumblr_m40u7hS27b1qe9wfdo1_500.jpg

Link naar reactie

Aangezien Dan heel belangrijk lijkt voor Lapham, denk ik niet dat het bij twee story arcs zal blijven : http://www.bleedingc...the-unharmable/

 

zoals gezegd, las ik nog maar twee comics, maar ik denk dat ik dit heel graag ga volgen. Ergens anders schreef ik al dat Lapham mij wat was tegengevallen de laatste tijd, maar bij Avatar heeft hij toch precies zijn stek gevonden.

Feral vond ik zeer goed. Caligula heb ik niet gekocht. Misschien moet ik dat wel doen...

 

tumblr_m40u7hS27b1qe9wfdo1_500.jpg

 

Caligula was erg goed, dus zeker doen.

Grr. Argh.

Link naar reactie

Ik lees Batman in issues en damn! Iedereen die Batman leest in HC of SC staat wat te wachten in the story arc ''Death of the Family''. Zonder overdrijven, ik denk dat ik dit verhaal het beste Joker-verhaal vind ooit! Creepy!

 

Scott Snyder is echt een topper. Heb verder niets van hem gelezen maar Batman is vanaf nummer 1 magistraal. (Heb zijn Detective Comics niet gelezen. Ik heb het over Batman in New52)

Link naar reactie

Dark Tower: The Gunslinger: Battle of Tull

 

Ik had me niet gerealiseerd dat ik al zover achter was met deze serie. Ooit begonnen met de Nederlandse vertaling in HC, ben ik dus over moeten schakelen op de USA-versies omdat er geen vertalingen meer kwamen. Nu wil ik trouwens wel de HC's aanschaffen omdat ik deze serie in de boekenkast (in de woonkamer en dus niet op de planken van mijn comicroom!) heb staan en dan wil ik ze toch in eenzelfde formaat hebben!

 

Ik ben ook de boeken aan het lezen en ben bij het vierde boek aanbeland.

 

Deze Battle Of Tull dus juist besteld bij Bookdepo. Eens zien wanneer die binnenkomt :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Vandaag nog eens langs geweest bij De Stripkever:

 

- The Troublemakers - Gilbert Hernandez (Fantagraphics Books)

- Sunset - Christos Gage & Jorge Lucas (Image)

- Batman: The Killing Joke - Alan Moore & Brian Bolland (DC Comics)

- 100 Bullets tpb 2: Split Second Chance - Brian Azzarello & Eduardo Risso (Vertigo)

- 100 Bullets tpb 3: Hang Up On The Hang Low

- 100 Bullets tpb 4: A Foregone Tomorrow

- 100 Bullets tpb 5: The Counterfifth Detective

- Building Stories - Chris Ware

 

De klantenkaart was vol en ik had nog een cadeaubon liggen dus 't mocht wat kosten :)

Link naar reactie

Dark Tower: The Gunslinger: Battle of Tull

 

Ik had me niet gerealiseerd dat ik al zover achter was met deze serie. Ooit begonnen met de Nederlandse vertaling in HC, ben ik dus over moeten schakelen op de USA-versies omdat er geen vertalingen meer kwamen. Nu wil ik trouwens wel de HC's aanschaffen omdat ik deze serie in de boekenkast (in de woonkamer en dus niet op de planken van mijn comicroom!) heb staan en dan wil ik ze toch in eenzelfde formaat hebben!

 

Ik ben ook de boeken aan het lezen en ben bij het vierde boek aanbeland.

 

Deze Battle Of Tull dus juist besteld bij Bookdepo. Eens zien wanneer die binnenkomt :)

 

Laatst had cheapcomics een groot deel van de reeks voor 2x niks in de aanbieding en vaak de eerste HC gratis bij een bestelling van een zeker bedrag. Just sayin'.

Link naar reactie

Vandaag nog eens langs geweest bij De Stripkever:

 

- The Troublemakers - Gilbert Hernandez (Fantagraphics Books)

- Sunset - Christos Gage & Jorge Lucas (Image)

- Batman: The Killing Joke - Alan Moore & Brian Bolland (DC Comics)

- 100 Bullets tpb 2: Split Second Chance - Brian Azzarello & Eduardo Risso (Vertigo)

- 100 Bullets tpb 3: Hang Up On The Hang Low

- 100 Bullets tpb 4: A Foregone Tomorrow

- 100 Bullets tpb 5: The Counterfifth Detective

- Building Stories - Chris Ware

 

De klantenkaart was vol en ik had nog een cadeaubon liggen dus 't mocht wat kosten :)

 

Als ik NU met 100 Bullets kon/mocht/zou beginnen, ik ging wel voor de deluxe HC uitvoering...

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...