Ga naar inhoud

Gekocht - Aangekondigd - Interessant


Gilles

Recommended Posts

Laatst had cheapcomics een groot deel van de reeks voor 2x niks in de aanbieding en vaak de eerste HC gratis bij een bestelling van een zeker bedrag. Just sayin'.

thanks. I know. Maar zo ver lig ik nu ook weer njetski achter :)

Als ik NU met 100 Bullets kon/mocht/zou beginnen, ik ging wel voor de deluxe HC uitvoering...

dan ging ik voor de NL uitvoering :P die er komende week van in de winkels ligt!!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

 

 

Als ik NU met 100 Bullets kon/mocht/zou beginnen, ik ging wel voor de deluxe HC uitvoering...

 

Moest ik al die deluxe hc-edities allemaal ineens kunnen kopen: direct. Maar ik vind het een te groot risico om bijv. deel 2 in deluxe edition te kopen als ik er niet zeker van ben van deel 1 nog te vinden. Bovendien hebben die trades ook wel hun charme met die variërende dikte.

Link naar reactie

Moest ik al die deluxe hc-edities allemaal ineens kunnen kopen: direct. Maar ik vind het een te groot risico om bijv. deel 2 in deluxe edition te kopen als ik er niet zeker van ben van deel 1 nog te vinden. Bovendien hebben die trades ook wel hun charme met die variërende dikte.

 

Waarom zou je eerst vol 2 kopen?

DC heeft een redelijk goed beleid wat bundels betreft. Bovendien is de deluxification van 100 Bullets nog aan de gang (dacht ik) en zullen ze alle delen ten minste in druk houden tot ze aan't laatste geraak zijn. Ik weet niet precies hoelang Preacher al in HC uit is, maar ik heb de upscale nog maar toegepast sinds ergens midden vorig jaar. Enfin, neither here nor there, 't is niet alsof ik je wil verplichten tot iets.

Link naar reactie

 

 

Waarom zou je eerst vol 2 kopen?

DC heeft een redelijk goed beleid wat bundels betreft. Bovendien is de deluxification van 100 Bullets nog aan de gang (dacht ik) en zullen ze alle delen ten minste in druk houden tot ze aan't laatste geraak zijn. Ik weet niet precies hoelang Preacher al in HC uit is, maar ik heb de upscale nog maar toegepast sinds ergens midden vorig jaar. Enfin, neither here nor there, 't is niet alsof ik je wil verplichten tot iets.

 

Omdat ik deel 1 nog niet gevonden heb ;) Preacher heb ik bijvoorbeeld wel al gevonden in hc vanaf deel 1 dus die zou ik dan wel in deluxe-edition kopen.

 

*edit* Ik zie de eerste 3 deluxes nu net beschikbaar staan op Archonia, wat nog niet het geval was toen ik de eerste trade kocht. Deel 4 kan je pre-orderen en ik veronderstel dat er dan nog een deel 5 komt aangezien elk deel ongeveer 20 issues bevat. Toch geef ik er de voorkeur aan om enkel deluxe editions te kopen als ik ineens de volledige reeks kan kopen. Deluxe betekent immers meestal dat de oplage beperkt is (nu dus blijkbaar niet) en ik wil geen mengelmoes van trades en deluxe editions in mijn kast binnen éénzelfde reeks. Bijkomende reden is dat ik nog steeds de voorkeur geef aan mijn ssz tov. bestellen via internet. En eigenlijk koop ik vooral de trades van 100 bullets omdat die ook écht mooi in de kast staan met hun variërende dikte.

Link naar reactie

Aangeschaft :

 

- Wolverine & the X-men vol. 2: 17 dollar voor vier comics (MF's). En het is allemaal wel leuk en grappig enz. maar het is niet het soort X dat ik in de loop der jaren ben gaan verwachten van Marvel. Ik hoop echt dat Disney daar niks mee te maken heeft (het lijkt wel X alleen voor kinderen). Ofwel heb ik het nu toch bijna volledig gehad met Jason Aaron. Aaron lijkt me steeds meer een scheet in een fles. Behalve zijn Vertigo boeken, is er van hem niks dat overeind blijft in the long run.

 

- Een heleboel Wonder Woman trades (mijn kaart was vol), allemaal trades van deze keer, ook New 52. Trop HC is te veel HC. ;)

Link naar reactie

Aangeschaft :

 

- Wolverine & the X-men vol. 2: 17 dollar voor vier comics (MF's). En het is allemaal wel leuk en grappig enz. maar het is niet het soort X dat ik in de loop der jaren ben gaan verwachten van Marvel. Ik hoop echt dat Disney daar niks mee te maken heeft (het lijkt wel X alleen voor kinderen). Ofwel heb ik het nu toch bijna volledig gehad met Jason Aaron. Aaron lijkt me steeds meer een scheet in een fles. Behalve zijn Vertigo boeken, is er van hem niks dat overeind blijft in the long run.

 

- Een heleboel Wonder Woman trades (mijn kaart was vol), allemaal trades van deze keer, ook New 52. Trop HC is te veel HC. ;)

 

Jason Aaron's Thor: God of Thunder blijft voorlopig goed overeind, heel erg goed zelfs. Het loopt nog maar 5 issues, dat dan weer wel, maar ik denk en hoop dat Aaron's run op Thor wel eens heel lang zou kunnen duren.

Link naar reactie

Je zou ook de omnibus kunnen kopen dan ?

sure. ZOu geweldig zijn om die te hebben. Maar wat zou ik dan met mijn andere lekkere HC's van Dark Tower moeten doen?

 

:)

 

Ik koop het liefst 1 keer iets. NIet elke heruitgave in een nieuw jasje, formaat, grootte of indeling :D

Om dan weer die andere versies (met verlies of winst) te moeten verkopen of weg te geven aan een goed doel... NAH!!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Jason Aaron's Thor: God of Thunder blijft voorlopig goed overeind, heel erg goed zelfs. Het loopt nog maar 5 issues, dat dan weer wel, maar ik denk en hoop dat Aaron's run op Thor wel eens heel lang zou kunnen duren.

 

Thor is een personage dat me niet interesseert. Misschien ten onrechte, maar toch is het zo. Ook de Marvel Events met al die Noorse Goden konden me niet bekoren.

Link naar reactie

Thor is een personage dat me niet interesseert. Misschien ten onrechte, maar toch is het zo. Ook de Marvel Events met al die Noorse Goden konden me niet bekoren.

 

Thor heeft mij nooit kunnen interesseren. Zelfs de bejubelde run van JMS kon mij niet 'bekeren'. Maar nadat ik de film zag, die ik erg goed vind, wilde ik de Noorse God weer eens een kans geven. Marvel Now bood de ideale kans en lovin' it! So far, so good.

Link naar reactie

Aangeschaft :

 

- Wolverine & the X-men vol. 2: 17 dollar voor vier comics (MF's). En het is allemaal wel leuk en grappig enz. maar het is niet het soort X dat ik in de loop der jaren ben gaan verwachten van Marvel. Ik hoop echt dat Disney daar niks mee te maken heeft (het lijkt wel X alleen voor kinderen). Ofwel heb ik het nu toch bijna volledig gehad met Jason Aaron. Aaron lijkt me steeds meer een scheet in een fles. Behalve zijn Vertigo boeken, is er van hem niks dat overeind blijft in the long run.

 

- Een heleboel Wonder Woman trades (mijn kaart was vol), allemaal trades van deze keer, ook New 52. Trop HC is te veel HC. ;)

 

Voornamelijk Rucka WW dan? Hopelijk geen Perez...

Heb je Aarons Punisher Max geprobeerd? Dat was redelijk uitstekend.

Link naar reactie

Rucka WW is't niet. Gail Simone, en dan nog enkele andere (Who is WW, het vervolg, Amazons Attack, Oddysey x 2 en Blood).

Oddysey is trouwens zeer goed, behalve de laatste twee comics van de eerste bundel.

 

Punisher Max van Aaron kon er mee door. Het einde was goed. Uitstekend is te veel eer. ;)

 

Is die Amazons Attack leesbaar? Daar heb ik nog niet veel (tot niks) goed over gehoord.

Link naar reactie

De TPB van Batman Black Mirror is verstuurd via bookdepo. Nu nog een week of 2 wachten voor ie in mijn bus zit.... :geduld:

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Ik volg Batman slechts sporadisch, maar Dick als Bats vind ik wel interessant en iedereen was hier zo enthousiast over dat ik heel benieuwd ben. Ook al omdat de TPB enkele maanden geleden al moest verschijnen. Jock ken ik eerlijk gezegd niet echt.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Maky heeft altijd problemen met dingen die niet meer meetellen... ;):P

 

The Black Mirror was zéér goed ! Ook de tekeningen. :)

 

Eigenlijk net niet eh, ik heb een hekel aan mensen die dat zeggen. Ik kan onmogelijk 20 jaar comics verzamelen als ik niet zelf mijn continuïteit samenstel, ongeacht van wat de uitgeverij mij op dat moment zou willen aansmeren, dus ik dacht ik lach er nog eens mee. Also, I knew I'd get those damn jock-lovers crawling outta the woodwork.

Donnie moet er ook ELKE KEER Morrison bijhalen, tis op den duur morbide :e011:

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...