Ga naar inhoud

Stripmanifestatie Drachten 17+18 Mei


Recommended Posts

Elk initiatief om de strips onder de aandacht van het grote publiek te krijgen moeten we toejuichen! Ik voel me in het Noorden wel eens als een bewoner van de andere kant van 'The Wall'. En ook een beurs waar ik letterlijk naar toe kan lopen binnen enkele minuten, enkel voor diegenen die met het openbaar willen komen moet nog een passende oplossing worden gezocht.

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
Gast Lemuria

Voor Lemuria hoeven we niet naar Dark Dragon Books.

De tekenaar bezoekt diverse stripzaken in België en Nederland.

Bijkomend voordeel is dat je geen 40 euro hoeft te besteden aan dragon kwaliteit

Link naar reactie

ik ga wel, maar omdat ik er moet/mag werken. Dus leuk :)

 

Maar het is inderdaad ver weg en de reguliere bekende bezoekers zullen hier wel niet komen. Daarentegen: de fans in deze regio HADDEN ook nog niets, dus dit is voor hen geweldig en ik hoop op een mega opkomst :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Ik rijd met 2 of 3 Zwollenaren naar Drachten, ik moet nog twee Philémon boeken kopen bij ErikTex, anders wordt ie boos :e010:

Ik word niet zo snel boos hoor...zit geregeld in het verre oosten en voor Aziaten staat boos worden gelijk met gezichtsverlies - en daar zit wel wat in. Ik heb beide albums voor je apart gelegd, nu we met distributeurs werken vliegen ze de deur uit. Tex is ook al zowat uitverkocht... :-)

 

Tot zaterdag!

 

Erik

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Dit stond in de 'Drachtster Courant': ...I.s.m. Wakker Muis uit Amsterdam is er een jeugdprogramma met Geronimo Stilton. Een groot aantal basisscholen is benaderd voor een tekenwedstrijd. Er kwamen meer dan 1000 aanmeldingen binnen. Die kinderen mogen gratis naar het jeugdprogramma....

 

Dat kan dus nog wel eens aardig druk worden. De afstand lijkt misschien wel groot voor een aantal wat meer zuidelijk residerende stripliefhebbers, maar vanaf Utrecht kan het gaspedaal in hoor! Geniet van de vrijheid op de noordelijke snelwegen zolang het nog kan.

Link naar reactie

DRACHTEN en Dark Dragon Books

exclusieve Drachten Beurs Art Prints (genummerd & gesigneerd)

Die van Romano krijg je cadeau bij aankoop van 2 willekeurige Assassin's Creed albums.
Die van Conan krijg je cadeau bij aankoop van 2 willekeurige Conan of Red Sonja albums en uiteraard maakt Romano dan een schets in je aangekochte album.

Die van Els Deckers krijg je cadeau bij aankoop van LOVE 3.


post-130-0-67059100-1400225825_thumb.jpgpost-130-0-46532700-1400225820_thumb.jpgpost-130-0-49804200-1400225842_thumb.jpg

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...