Ga naar inhoud

Stripmanifestatie Drachten 17+18 Mei


Recommended Posts

Het weer was inderdaad de grote spelbreker. Goede, breed opgezette beurs met voor elk meer dan genoeg wils (behalve aansprekende internationale tekenaars). Misschien dat Haarlem over 2 weken ook nog van invloed is geweest. Even leek het er op dat de tekenaars voor de bezoekers in de rij moesten staan om een tekeningetje te mogen zetten, maar er zijn op zaterdag alleen al zo'n 800 bezoekers geweest.

Volgend jaar gewoon weer!

Link naar reactie

Was het nou in een hal?

 

yup. Grote hal met zo'n koepel-achtig dak. Was een goede ruimte. En goed opgevuld met interessante gasten/tekenaars/nieuw talent en flinke diversiteit van aanbod.

Daarnaast waren nog een stel zalen voor meet/greets en workshops enzo. Die zalen waren mooi trouwens.

 

 

Volgend jaar gewoon weer!

top! Ik weet nu al wie er dan terugkomen, want ik vond het een erg gezellige leuke beurs!! Voor een beginnende beurs was het erg goed opgezet. De 'stem van god' was in het begin wat te oud-testament :D maar ook dat was nieuw en al snel aangepast!  Hilarisch was dat :)

 

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Het weer was inderdaad de grote spelbreker.............Misschien dat Haarlem over 2 weken ook nog van invloed is geweest. 

 

Tja, met zulk mooi weer en over een paar weken een grote beurs. Ik kan me voorstellen dat mensen lekker thuis zijn  gebleven.

 

Het weer in Gouda en Drachten had eigenlijk precies andersom moeten zijn.

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...