Ga naar inhoud

Strafste Stoot Van De Dag


Waldorf

Recommended Posts

Ik heb bepaalde vooroordelen jegens voetballers. Gelukkig worden die vaak bevestigd.

 

 

Voetballer verkoopt paard omdat het niet in flat past

 

De romantische zet van Leroy Fer is op een sisser uigedraaid. De speler van FC Twente had in een bevlieging een paard gekocht voor zijn vriendin maar moest het enkele uren later alweer van de hand doen omdat... het niet in hun appartement paste.

 

Op een veiling in Enschede had Fer nog 28.000 neergeteld voor het paard Django.

 

'Mijn vriendin is helemaal gek van paarden en Django is een erg mooi beest, dus dit moest ik gewoon doen', verklaarde de Nederlandse international aan het Algemeen Dagblad. 'Maar we wonen in een appartement, dus heb ik eigenlijk helemaal geen plaats voor hem.'

 

De Nederlandse topruiter en olympisch kampioen Jeroen Dubbeldam beloofde ondertussen Fer aan een ander paard te helpen en ook een stal te beschkking te stellen.

 

 

 

 

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Punt is: die exorbitante vergoedingen voor zogenaamde 'topmensen' zoals CEO's enz... hebben net zoals bij voetballers nougabollen effect. Men denkt omdat men enkele miljoenen neertelt voor zo'n ballentrapper dat die knul wat beter zijn best gaat doen. Haha, die poen stockeert hij lekker op een buitenlandse spaarrekening en voor de rest gaat hij dezelfde trucjes als voordien staan showen op het veld.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

What the fuck is Mijnheer Konijn?

 

Nooit gehoord van de Meneer Konijnsingle icon_question.gif

(komt a.s. zaterdag zelfs binnen op twee in de Ultratop 50)

 

Nooit gehoord van de rondreizende knuffel en de geldinzamelingen voor het goede doel * van Q-Music icon_question.gificon_question.gif

(al een paar maanden aan de gang)

* voor kansarme kinderen in Vlaanderen

 

 

Is inmiddels een hype geworden!

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Saudi Wahhabi Preacher Issues Fatwa Allowing Jihadis to Rape Syrian Women

 

( indien het juist vertaald werd )

 

 

 

Mocht dit waar zijn ( hoaxen op het net enz...) dan bevestigd dat het feit dat die Saudi's gewoon een apenvolk zijn. Uit die zandbak ginds komt niks goed.

 

Vrede op aarde aan sommigen zou ik zeggen. Anderen verdienen gewoonweg te sterven.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Een ticketautomaat voor straathoertjes, in Zürich.

 

 

 

 

http://www.nieuwsbla...ampaign=seeding

 

Onnozelaars. Men zou beter pooiers aanpakken. En ervoor zorgen dat minder vrouwen zich moeten wenden tot dergelijke manier van overleven. Nu ja, een spreekwoordelijk pistool tegen iemand zijn slaap plaatsen en zijn geld eisen is natuurlijk stukken makkelijker...

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Dat vraag ik me ook af... in elk geval lijkt het me niet de bedoeling geweest om als mislukkeling de geschiedenis in te gaan want dit filmpje is behoorlijk pijnlijk voor de man (en dan bedoel ik het niet fysiek, al lijkt dat ook wel deel uit te maken van het geheel).

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...