Ga naar inhoud

Imagicon 2014 - Sf, Fantasy, Horror & Comics!


Imagicon

Recommended Posts

Gast Natte aap

Zo even die blogspot bekeken en ik ben geschokt, dat je Yolanthe Sneijder en Patricia Paay als sexpoezen afschildert tot daar aan toe maar van Sabine Uitslag had je af moeten blijven  :e012: . Zijn die plaatjes nu zo schokkend? Ik zie Marianne Thieme met een jong kalfje, Femke Halsema strooit hartjes vanaf de loop van een tank en Fleur Agema zwaait met een zweepje. Je kan het flauw noemen maar aanstootgevend?. Ik sta er versteld van dat die beursmoeder (met puberdochters, dat wel) daar zo bozig over is. 

 

kijk, zo is zo'n discussie toch ook weer zeer nuttig geweest. Ik ben ook eens naar de blog gaan kijken. Blijkbaar lopen er in nederland toch wel enkele stoeipoezen in de politiek rond, misschien moet ik dan toch maar mijn anti-politieke standpunt opzij gaan zetten ;)

Buitan Hirshi Ali kende ik geen enkele van de criminelen politica's, dus ik weet niet of ze er wat op lijken, maar het is best mooi gedaan. Aanstootgevende poses, dus dat zou ik idd niet aan een kind tonen, maar voor een sufgerukte biblebelter lijkt me dit wel een prima plaatje.

Link naar reactie

Ja, B.A.D, maar sexy mummies zijn leuk! Al maak ik me er wel een zorgen over of er tijdens het vertraagde decompositieproces geen helium vrij komt waardoor de dames in kwestie uiteindelijk met hun ballonnen tegen het plafond komen te hangen... Kun je daar eens niet een mooie tekening van (laten) maken?

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

dat heet HUMOR :)

 

mockup cover, heet dat. De designer gooide er een naampje op om te zien wat werkt enzo.

 

Uiteindelijk zal het zijn

 

- Created by Richard Boom

- Written by Victor Kruithof, Rodrigo Monteiro, Justin Lee Fox, Richard Boom

- Containing artwork by Diego Magno Loiola, Richard Caine, Art Grafunkel, Jimmy Reyes, Jacob Crippen, Dody Eka, André David Cerqueira and more…

- Pinups by axel medellin
raquel versteeg
els deckers
romano molenaar
eric basaldua
jacob crippen
art grafunkel
alex van mierlo
cissy koomen
eelco koper
richard caine

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Thanks man!

 

Indien iemand interesse heeft in de after-convention special, dan lijkt me dat een emailtje genoeg is :)

Eerst eens zien of ik er genoeg heb laten drukken :)

Ik kan ze zodadelijk op gaan halen! Spannend :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 5 weeks later...
Gast Gerb-Art

Even een 'ouwe koe' omhoog halen... Gisteren op de fantastische Antwerp Convention stond ik met mijn 'cup G' stand pal tegenover de mensen van Imagicon. Gezien de discussie eerder in dit topic vond ik dat wel even het vermelden waard :-) Ik heb even kort gesproken met de dame vd organisatie, uitgelegd dat de 'Sexbommen' cartoons een jeugdzonde zijn, en als ik mijn 'Sexbommen' braaf in de kast laat is er wellicht volgend jaar ook een plekje voor Gerb-Art op Imagicon. Hopelijk is de organisatie geinspireerd geraakt door de Antwerp Con gekte en kunnen ze dat in Ede nadoen! 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...