Ga naar inhoud

Stripfestival Middelkerke 2014


Warson

Recommended Posts

Het verwonderde mij ook dat er gewoon tickets werden uitgedeeld per gekocht album.  Er werd niet gekeken naar of die albums door één iemand of door meerderen werden aangekocht.  Kan ook aan de piepjonge bediening aan de kassa liggen.  Die jongen en dat meisje deelden heel gretig signeerbonnen uit.  Dat is vroeger al eens anders geweest in Middelkerke.

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie

Ben vandaag eens geweest.

Maar was te laat voor tickets was daar maar om 10 u 35 dus veel te laat.

Want er waren er misschien 15 man voor mij geweest maar die hadden allemaal twee of meer tickets aangeschaf.

En wat zegde de organisatie dat het een beurs is voor families in de eerste plaats en niet voor de dedi jagers :-)

Maar ja weer een lesje geleerd wie na 10uur aankomt te laat is, zo dus de volgende keer vroeger gaan :-)

Men deelde in het begin 20 bonnetjes per tekenaar of zo uit.

Ergens vind ik het wel terecht dat wie de moeite doet om er vroeg bij te zijn zijn ticketjes kan bemachtigen.

Maar ik dacht dat als bleek dat de dedi's goed vooruit gingen ze terug enkel bonnetjes uitdeelden.

 

Het zal altijd moeilijk blijven, dat uitdelen.

Ikzelf ben nu zaterdag en zondag geweest en had geen enkel probleem om mijn ticketjes te bemachtigen. Ik had zaterdag eentje van Cambre en Dan en zondag van Paul Geerts en Dan.

 

Ik had indien gewenst nog een aantal kunnen bemachtigen maar ik vind dat je wat fatsoen moet hebben en andere mensen ook de kans moet geven op een dedi. Als ze maar 20 ticketjes per tekenaar uitdelen en er staan 2 gezinnen voor jou dan mag je het ook al vergeten...

En langs de andere kant is zo'n loterij ook wat. Het is gewoon niet gemakkelijk, maar ik ben voorlopig best tevreden van de organisatie.

Ook het feit dat er 3 tekenaars zaten was niet slecht aangezien de wachtenden nu niet opeengepakt stonden.

 

Wat wel heel komiek om te zien is: de "voordeur" vijzen ze telkens los en vast met een schoefmachine en een hele hoop vijzen. :)

Link naar reactie

Met enige trots hebben we jullie complimentjes over de prachtige aankleding van onze tent gelezen.  Het doet ons echt plezier dat jullie de finesses en de details van het oorspronkelijke stripverhaal "Het Schrikkelspook" gemerkt hebben. Het veldhospitaal, het verblijf van officieren, de loopgrachten, de 2000 zandzakjes. Echt waar, jullie waardering motiveert ons om elk jaar weer door te gaan. Onze piepjonge medewerkers aan de kassa hebben ook gebrainstormd over jullie verzuchtingen hier op de site, ze kwamen met een voorstel om de kaartjes te verdelen via een zoektocht in de decors maar dan waren jullie waarschijnlijk wel heeeel zwaar benadeeld. Morgen om 10u in de startblokken voor de deathrace naar de Bono tickets waarschijnlijk. Wel rekening houden met personeel die uit de tegenovergestelde richting komt. Niet omverlopen aub. Grtz, Het piepjonge Stripfestivalteam.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...