Ga naar inhoud

Dutch Comic Con 28 & 29 Maart 2015


Imajica

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Voorlopig is het tekenaarsveld volstrekt oninteressant. De gebruikelijke Hollandse namen, de eeuwige Kitson. Geraardsbergen, here we come.

 

Weer zo'n anonieme kritiek.......

 

Het duurt nog acht maanden voordat de beurs begint, tijd genoeg om nog tekenaars bekend te maken. Het is me een raadsel waarom je wel naar Geraardsbergen toe wil, daar is zelfs nog geen enkele tekenaar bekend gemaakt.    

Link naar reactie

Tja, anoniem posten op een forum vind ik niet erg (het gros van de repers ken ik niet eens). Kritiek leveren is ook niet erg, daar kun je dan toch tegen in gaan als je een andere mening bent toegedaan. Overigens geeft de europakkert ook een reden waarom hij de beurs niet zal bezoeken, of het opbouwend is valt te betwijfelen maar onderbouwd is het wel.

Link naar reactie

Kritiek is voorbarig en dus niet onderbouwd. En natuurlijk zitten we hier allemaal min of meer anoniem achter een nick maar dat is anders (en dat weet jij ook wel retep).

 

Tja, dan kun je eigenlijk nooit iets voor een beurs zeggen. Tweede deel van je post begrijp ik niet, lijkt me nogal een paradoxale zin en daar ben ik heel slecht in.....

Link naar reactie

Dat moet je zien in de trant van: 'Ken uw pappenheimers' zeker als het gaat om leden die regelmatig posten. Dan kun je zo'n post een beetje op waarde schatten (zo uw wilt). En als iemand de moeite neemt om te registeren maar weinig of eenmalig post' dan neem ik zijn /haar bericht serieuzer dan die anonieme schreeuwers.

Link naar reactie

Aha, daar ben ik het dan wel mee eens. Olsimars mening schat ik hoger in dan menig ander reper en zeker hoger dan de anonieme jan met de pet bezoeker.

 

Enfin, ik zag op de beursguests dat er ook autos (uit tv series) langskomen. Dat is toch wel nieuw voor mij, een acteur ok, daar kun je nog een praatje mee maken, maar een auto ???

Link naar reactie

Aha, daar ben ik het dan wel mee eens. Olsimars mening schat ik hoger in dan menig ander reper en zeker hoger dan de anonieme jan met de pet bezoeker.

 

Enfin, ik zag op de beursguests dat er ook autos (uit tv series) langskomen. Dat is toch wel nieuw voor mij, een acteur ok, daar kun je nog een praatje mee maken, maar een auto ???

Dat wordt ook al jaren ook gedaan op FACTS en die zijn razend populair. Je zou verschieten hoeveel bezoekers daar foto's van nemen of er in willen zitten (wat meestal niet mag).

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...