Ga naar inhoud

Dutch Comic Con 28 & 29 Maart 2015


Imajica

Recommended Posts

UTRECHT -

 

Game of Thrones-acteur Joseph Gatt is alsnog betaald door de Dutch Comic Con. De acteur beklaagde zich omdat hij nog geen geld had ontvangen voor zijn optreden in de Utrechtse Jaarbeurs vorige maand.
In een reactie op Facebook schrijft Gatt dat hij direct na het posten van zijn bericht een betaling heeft ontvangen vanuit de persoonlijke rekening van Romy Overdorp, een van de organisatoren. Toch is de acteur nog steeds niet te spreken over de beurs.

GENEGEERD
"In dit hele proces ben ik totaal genegeerd door Ivan Lok, de eigenaar van de Dutch Comic Con. Hij heeft nooit gereageerd op mijn pogingen tot communicatie om deze fout te herstellen. Hij heeft geen excuses aan me aangeboden voor de tijd die ik heb besteed aan dit hele proces."

 

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1295859/comic-con-betaalt-game-of-thronesacteur-alsnog.html

Link naar reactie
  • 3 months later...

Zowel organisator Ivan Lok als Romy Ovendorp hebben hun profiel van FB gehaald, ook wel enigszins opmerkelijk....

Is er al wat meer inside info bekend over de nieuwe organisatie die DCC heeft overgenomen?

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Een grote comic schrijver heeft op twitter bevestigt dat hij volgend jaar naar DCC komt. Ben aan het twijfelen om ook niet te gaan nu.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...