Ga naar inhoud

Dutch Comic Con 28 & 29 Maart 2015


Imajica

Recommended Posts

Ik weet dat dit annoniem is maar ik heb toch een vraagje en een opmerking. Waarom is er nog niks bekend over een programma? Het is toch raar dat we een maand van te voren nog niet weten hoe de dagen in elkaar gaan zitten en welke mensen wanneer spreken? Ik zou maar 1 dag willen en dat ligt aan wie er op welke dag spreekt en zo. Ook wil ik weten of er meer gebeurd dan alleen naar acteurs kijken en een beursvloer.

Dan had ik wel een opmerking. Dutch Comic Con werkt niet samen met de Comic Con. Het is een apart initiatief. Ik heb het idee dat mensen de San Diego comic con gaan verwachten en dat dit dus heel erg tegen gaat vallen. 

 

Is dit onnodige kritiek? ik betwijvel het. Ik zou graag meer informatie hebben. Een voorbeeld; bij Imagicon dat een week eerder is kan je al zoveel informatie vinden. 

Link naar reactie

Je weet dat het anoniem is.......waarom dan......waarom nu steeds zo laf en bang om jezelf gewoon uit te spreken.

Zeiken achter een schutgordijn is makkelijk, maar verdient geen antwoorden.

Acteurs signeren (en beide dagen Q en A), tekenaars maken dedies en stands verkopen comics en gerelateerde spullen, wat wil je nog meer weten.

Wie verwacht er een San Diego comic con?.....jij in ieder geval niet....ik ook niet.....zijn wij zoveel slimmer dan de rest?

 

Misschien gewoon dag langskomen en je laten verrassen....of niet en dan kan je alsnog zeuren.

Link naar reactie

PAUL RENAUD heeft op zijn facebook het volgende laten weten:

 

Convention program update : I won't be able to attend the Dutch Comicon because of conflicting deadlines.
We're waiting for confirmation of a couple of appearances in the US for 2015, but I'm happy to announce that I'll be at Alamo City Comic-Con 2015 in San Antonio TX in September..
I'll do my first UK show in September too. Here's a link to the NICE Con http://www.nicecon.co.uk/

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Kan ik me haast niet voorstellen. Hartje Utrecht en gratis parkeren?

 

Is wellicht ook makkelijk om met de trein te gaan, dat laatste stukje. En dan de auto in een voorstad van Utrecht gratis neer te zetten

 

Ik zou als Nederlander met de trein gaan, om kosten parkeren te besparen. Voor Belgen is dat niet goed mogelijk. 

Link naar reactie

Jammer dat Dutch Comic Con haar tekenaars lijst niet bijhoudt.

 

Zo heb ik mijn ticket indertijd gekocht in de veronderstelling dat Barry Kitson zou komen.

Momenteel adverteert men nog met Paul Renaud.

 

Deze zegt op FB het volgende:

 

I see the Dutch Comicon is still announcing me on their site and online.

But I had to cancel my coming to the show weeks ago.

Maybe a month ago.

I already made it known online, but it may be a good idea to post a reminder.

A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo !

Link naar reactie

Kitson vertelt:

 

 

Sad to report I will NOT be attending the Dutch Comicon this month - please do not anything advertising otherwise!

 

 

 

en dan

 

Reactie > See you at Antwerp Convention then!

Barry Kitson >  Definitely! They DID book flights and hotel as promised!

 

 

Ook wilde ik met een vriendje van me (Tucci) iets plannen voor een diner, maar voor hem is ook nog niets geregeld.

Ik hoop dat dit alsnog wordt geregeld.

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Buitenlandse tekenaars zijn op 1 hand te tellen. Ben benieuwd wat de doelgroep is dat hier naar toe gaat....

Ik heb niet het idee dat hier mensen naar toegaan die de stripbeurzen aflopen.

Ambitieus om gelijk een stuk van de jaarbeurs af te huren. Locatie is perfect. Voor mij is er nog niks interessants op het programma.

Link naar reactie

Buitenlandse tekenaars zijn op 1 hand te tellen. Ben benieuwd wat de doelgroep is dat hier naar toe gaat....

Ik heb niet het idee dat hier mensen naar toegaan die de stripbeurzen aflopen.

Ambitieus om gelijk een stuk van de jaarbeurs af te huren. Locatie is perfect. Voor mij is er nog niks interessants op het programma.

 

Er wordt op Facebook veel geklaagd over de (hoge) prijzen van b.v. de signeertickets en fotomomenten met (bekende) acteurs. Dit soort bedragen zijn echter zeer gebruikelijk op Comic Con's.

De vraag wordt dan ook of Nederland klaar is voor de 1e Comic Con.

Link naar reactie

 

Ik heb niet het idee dat hier mensen naar toegaan die de stripbeurzen aflopen.

 

Natuurlijk niet. Als er iets duidelijk is, dan is dit niet een stripbeurs :)

 

Het is meer een event!

Zoals FACTS een event is en ook Antwerp Con.

Zoals Breda wél een stripbeurs is en Knokke ook!

 

Niet dat FACTS (gebruik ik ff als voorbeeld) géén mensen heeft die speciaal en enkel op bezoek komen voor de tekenaars, maar de Artist Alley en zijn bezoekers is maar een heel klein gedeelte van alles!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...