Ga naar inhoud

Aliens, Prometheus & Predator


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Predator trilogie, en de twee AvP films besteld. 

 

En dan ga ik Fire and Stone ook maar volledig kopen, ipv alleen de Prometheus en Aliens bundels. 

Spawn, heb jij Prometheus  Fire and Stone : Omega ook gelezen ? Is dat een Prestige Format ? 

Volgens de Dark Horse site zit die in geen enkele bundel  :e006:

Link naar reactie

Predator trilogie, en de twee AvP films besteld (samen met de Terminator Quadrilogy).

 

En dan ga ik Fire and Stone ook maar volledig kopen, ipv alleen de Prometheus en Aliens bundels.

Spawn, heb jij Prometheus Fire and Stone : Omega ook gelezen ? Is dat een Prestige Format ?

Volgens de Dark Horse site zit die in geen enkele bundel :e006:

Die AvP films zijn drek, vooral de tweede.

Die omega comic moet je apart kopen, dat is wat ik ook gedaan heb.

Link naar reactie

Omega is het laatste deel. De afsluiter. 

Maar ik heb gehoord dat die pas veel later in de planning is gekomen, de trades solicits (of hoe heet dat) waren overal al gepubliceerd, dus het is mogelijk dat die comic toch nog in een bundel terecht komt. But don't get your hopes up. 

 

Ik lees overal veel kritiek op hoe Dark Horse de verschillende FaS comics heeft uitgebracht : volledig uit volgorde...

Link naar reactie

Ik hoop het. Maar ik heb er toch maar eentje langs de kant laten leggen in WE. Ge weet maar nooit.

Ik ga wachten tot alles uit is alvorens ik dat lees. De meeste reviews zijn heel lovend over deze Event, ook al is er niet voor alles een echt einde. En dat hoeft voor mij ook niet ;)

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

 

De films heb ik ondertussen allemaal gezien. Predator 1 & 3 zijn zeer goed, de tweede is maar flauw. 

AvP 1 vond ik nu veel minder goed dan toen ik 'm in de cinema zag. De tweede daarentegen, daar heb ik me nu wel mee geamuseerd nu ik wist waar me aan te verwachten, terwijl ik 'm de vorige keer niet kon uitkijken. Eigenlijk is die tweede een monster/slasher in small town America film. Ik zie dat wel eens graag. Amusement, kwa. :)

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

FIRE AND STONE deel drie, dat is het AVP hoofdstuk van dit verschijnsel.

 

Tot nu toe het meest filosofische deel. Wat is leven? Wat doe je als je leeft? Wat is de zin ervan? De nodige slachtpartijen zorgen ervoor dat het niet saai wordt, het ziet er net allemaal wat feestelijker uit.

 

Mooi tekenwerk van Ariel Olivetti.

Graag gelezen.

post-503-0-38227200-1434917966_thumb.png

DRAW THE MAP

FIRE FROM SPARK

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...