Ga naar inhoud

Nieuwe Locatie Gorinchem?


André

Recommended Posts

Is dat werkelijk zo ? Als de stelling dat er slechts liefhebbers komen juist is dan laten die liefhebbers zich toch niet afschrikken door een entreeprijsverschil van 9,5 euro voor twee dagen.. Geven die liefhebbers niet als snel een paar honderd euro uit op een beurs ? Ik wel en van een verschil in entree van 9 euro (daar koop je nog niet eens een hardcovertje van)  slaap ik geen mili-seconde minder van. Wellicht zijn er gewoon minder liefhebbers, of minder liefhebbers met poen, of staat het geboden spektakel ze minder aan of combineer voernoemde zaken eens

Link naar reactie

Als de stelling dat er slechts liefhebbers komen juist is dan laten die liefhebbers zich toch niet afschrikken door een entreeprijsverschil van 9,5 euro voor twee dagen.. 

 

De liefhebbers laten zich niet afschrikken door een paar Euros of een moeilijk bereikbare locatie. Het brede publiek wel. Als de stripdagen meer bezoekers willen trekken, zullen ze de drempel moeten verlagen met lagere toegangsprijzen en liefst ook nog een locatie midden in een stad,     

Link naar reactie

Het stripschap is er in de eerste plaats toch voor zijn leden?

Ik mag toch hopen dat de leden ook stripliefhebbers zijn.

 

Een beurs organiseren voor mensen die nog niets met strips hebben?

Dan moet je ongeacht de locatie beginnen met het entree geld aan te pakken.

 

Ik wil rustig een over een modelbouw beurs lopen voor treinen, maar niet als ik met mijn gezin een "fors" bedrag moet betalen om binnen te komen.

Link naar reactie

Klopt als een bus. Hoe raar het ook mag klinken ik kan perfekt een paar 100 euro uitgeven aan strips, maar een toegangsprijs van 10 euro is mij teveel. Vraag mij niet hoe het komt maar het is nu eenmaal zo. Voor mij mag de beurs gerust in Gorinchem blijven, vind het één van de betere.

 

Dat heeft me ook verbaasd, mensen die honderden euros voor stripjes/originelen ed uitgeven maar dan 2/3 kilometer verder parkeren omdat het gratis is of een beurs mijden wegens een 5 tal pieken meer entreegeld.........

 

Daarnaast wat Velden8 zegt, de stripdagen zijn primair voor leden van het stripschap en stripliefhebbers. Dat er en passant wat passanten binnenkomen is geweldig maar daar moet je het als handelaar/uitgever/standhoudende tekenaar/stripschap toch niet van hebben.

Link naar reactie
Gast Natte aap

Dat heeft me ook verbaasd, mensen die honderden euros voor stripjes/originelen ed uitgeven maar dan 2/3 kilometer verder parkeren omdat het gratis is of een beurs mijden wegens een 5 tal pieken meer entreegeld.........

 

Daarnaast wat Velden8 zegt, de stripdagen zijn primair voor leden van het stripschap en stripliefhebbers. Dat er en passant wat passanten binnenkomen is geweldig maar daar moet je het als handelaar/uitgever/standhoudende tekenaar/stripschap toch niet van hebben.

Tja, zo zit een mens in elkaar. Daar betrap ik me zelf ook vaak op, dat ik ergens wel op beknibbel om het ergens anders weer uit te geven. Persoonlijk koop ik liever een strip dan een parkingticket en ga ik vaak op vakantie om te wandelen, dus als ik ergens gratis parking zie op wandelafstand, laat ik me toch ook vaak verleiden :)

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...