Ga naar inhoud

Internationaal Strip Festival Rotterdam 28 Februari/1 Maart 2015


Recommended Posts

Het was een festival met up en downs.

Maar wat een line up. Het niveau van dedies was net als voorgaande edities van Frans.

 

Voor mensen op de reep die ook graag dedies verzamelen en nooit gaan omdat de afstand te groot is.

Het was een slechte keuze, mijn advies is om vooral te gaan de volgende keer. Het uurtje langer rijden is de moeite waard.

 

Locatie was trouwens ook goed. Met openbaar vervoer ging het volgens mij redelijk, maar met de auto was dit perfect.

Gratis parkeren voor de deur en perfecte aansluiting met de snelweg. Wellicht dat ik nog eens een paar dedies op een andere plek op het forum laat zien.

Link naar reactie

Het was een festival met up en downs.

Maar wat een line up. Het niveau van dedies was net als voorgaande edities van Frans.

 

Voor mensen op de reep die ook graag dedies verzamelen en nooit gaan omdat de afstand te groot is.

Het was een slechte keuze, mijn advies is om vooral te gaan de volgende keer. Het uurtje langer rijden is de moeite waard.

 

Locatie was trouwens ook goed. Met openbaar vervoer ging het volgens mij redelijk, maar met de auto was dit perfect.

Gratis parkeren voor de deur en perfecte aansluiting met de snelweg. Wellicht dat ik nog eens een paar dedies op een andere plek op het forum laat zien.

Maak er maar 2 uurtjes van langer rijden van !! hehe

Link naar reactie

hoe bedoel je dat dan extra : bij mij is dat gewoon van Plaats A (huis) naar plaats B ( het festival ) als je dan nog 20 x rond de kerk rijd daar kan dat dan mss extra reistijd zijn ?? 

of zie ik dat verkeerd ?

Gemiddeld rij je al snel een uurtje naar een beurs.

Weinig mensen wonen in de stad waar een beurs gehouden wordt.

Wanneer je naar een beurs gaat en je moet twee uur rijden heb je extra reistijd.

Ik vermoed dat niemand moeilijk doet over een reistijd van een uurtje of minder.

Link naar reactie

Dat herkennen blijft soms lastig...ik zat al een paar minuten met iemand te kletsen toen ik pas doorkreeg dat het Fons was :e008:  oeps.

 

Welke datum kunnen we voor volgend jaar noteren? En is er al een vloerplan?! :e007:

 

Erik

Ha ha, ik ben ook zo moeilijk te herkennen. Ik zal de volgende keer een blauw wit gestreept truitje aantrekken!! :e012:  :e002:

Het was erg leuk, om op zondag in Rotterdam zo veel Repers te ontmoeten!!

Link naar reactie

Dat herkennen blijft soms lastig...ik zat al een paar minuten met iemand te kletsen toen ik pas doorkreeg dat het Fons was :e008:  oeps.

 

Tijd voor een smoelenboek ;) Ik nodig een ieder van ganser harte uit om bij eerstkomende beurs waar ik aanwezig ben (DDC) je voor te stellen met naam, nick en fora vermelding... ;)

 

en als je het al eens gedaan hebt en ik herken je niet... tja... ik ben gruwelijk slecht in namen en gezichten. :e007:

Link naar reactie

Tijd voor een smoelenboek ;) Ik nodig een ieder van ganser harte uit om bij eerstkomende beurs waar ik aanwezig ben (DDC) je voor te stellen met naam, nick en fora vermelding... ;)

 

en als je het al eens gedaan hebt en ik herken je niet... tja... ik ben gruwelijk slecht in namen en gezichten. :e007:

 

Er is hier al eens een REEP T-shirt voorgesteld...

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

tafel  was al duur zat frajo :e005:

was het de reis nog waard?

 

Eh Tuinman, duur kan je het niet noemen! Het is geen rommelmarkt of braderie......

 

De belichting op zaterdag was abominabel, zondag was het iets beter. Volgende signeersessie overweeg ik een leeslampje  :e007:

 

Inderdaad viel de belichting tegen; voor de verhuurder was het ook nieuw dit festival. Op zondag geprobeerd e.e.a. te verbeteren, maar in een weekend doe je niet veel. Als de 2e editie doorgaat zal dit verholpen zijn :e005:

Link naar reactie

Voor mij was dit de laatste keer dat ik zon zooi van een beurs ga bezoeken. naast de eenzijdige smaak van tekenaars, gaat zo het plezier een beetje weg.

Jammer.

Arnhem was na mijn mening gezelliger.

Er moet echt meer variatie van (internationale) tekenaars op de NL beurzen komen. Ik mis het Turfschip!!!!!!!!!

Link naar reactie

Ook ik mis het turfschip, beste gast.

 

Maar....Ferrandez, Delbrassine, Andreae, Zaghi, Zuccheri, Romano, Lodewijk, Casini, Kovacevic, Nicaise, Nenadov, Dan Verlinden, Colak, Aimee de Jongh, Pelle, De Heij, Hamo, Inouae, Teng..................eenzijdig????

Voor een relatief kleine beurs toch een aardig lijstje.......tsja...eenzijdig, zij maken allemaal strips als je dat bedoelt.... :e005:

Link naar reactie

@Gast_rever Ik ben nu echt benieuwd wat jij eenzijdig vindt?

De nationale top was er (Teng,Lodewijk,Molenaar,Delbrassine,De Jongh,de Heij) en er was een divers gezelschap aan internationale tekenaars met toppers als Andreae, Casini en Zaghi.

 

Wel ben ik met je eens dat er qua organisatie van e.e.a. wel wat evaluatie plaats mag vinden.

Maar al met al vond ik het een fijne beurs met een goede sfeer op een mooie lokatie.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...