Ga naar inhoud

Internationaal Strip Festival Rotterdam 28 Februari/1 Maart 2015


Recommended Posts

Kan iemand mij uitleggen waarom deze beurs precies 1 week voor de Stripdagen in Gorinchem wordt gepland?! Want voor zover mij bekend gaat Gorinchem gewoon door...

 

Persoonlijk zal ik geen tijd (en zelfs geen zin) hebben om twee volle weekeinden achter elkaar een stand te bemannen en ik heb een donkerblauw vermoeden dat de dedi-jagers allemaal naar Rotterdam afreizen en het grote publiek toch zal kiezen voor Gorinchem...

 

:huh:

 

 

Erik

 

p.s. en inderdaad een Amsterdamzaal dat kan echt niet.

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Maar ik weet niet hoe vast de locatie op dit moment is..en mocht er behoefte aan zijn..ik heb er geen moeite mee om waar nodig te helpen/bij te springen in de organisatie.

Indien dat welkome hulp is dan hoor ik het graag! :)

 

@Striphooligan, 

Paul biedt zich aan om een vloerplan voor je te maken met alle tekenaars.....

Link naar reactie

Ik zal moeten kiezen tussen Gorinchem en Rotterdam. We zullen wel zien wie het meest aansprekende programma heeft.

 

Kiezen, hoezo? Het zijn verschillende weekenden.

Kwestie van geld? Mijn festival is het eerste in 2015 en je kan nog 4 1/2 maand sparen (voor beide)

Toch nog kiezen: wil je gezelligheid en topauteurs, tsja dan wordt het uiteraard Rotterdam :e005:

Link naar reactie

@velden8 hooligens beurs is toch jouw favoriete beurs in nl :e010:

Hooligens beurs is idd 1 van mijn favoriete beurzen. 

Dit komt omdat ik hem als een goede vriend zie.

Tevens komt hij telkens met een aansprekende line-up van tekenaars.

 

Maar dat hij wonend in Arnhem de beurs in Rotterdam organiseert hoef ik nog niet leuk te vinden. :e001:

Link naar reactie

 

Maar dat hij wonend in Arnhem de beurs in Rotterdam organiseert hoef ik nog niet leuk te vinden. :e001:

 

 

Ach Bart.......als hij in Rotterdam woont en in Arnhem een beurs organiseert, heet dat weer ontwikkelingshulp..... :e012:........ 

 

Ik heb 5 jaar (en meer) de buitengewesten verwend.

Nu is het tijd voor het eerste festival ooit in een echte stad.

En ik denk wat ruimer: een uurtje van mijn huis is toch in de buurt?! :e007:

Link naar reactie

In deze drukke maand qua beurzen (Breda en Gent) ga ik niemand voor de voeten lopen met al allerlei info.

Eerst kunnen jullie daar volop gaan genieten van stands, tekenaars en nog meer.

Toch wil ik wel kwijt dat er inmiddels al meer dan 15 internationale auteurs hebben toegezegd om naar Rotterdam te komen :e005: .

Zo hooligan. Breda en FACTS zijn achter de rug.

Laat maar komen die (eerste) namen! :e012:

"Voor wie wacht, komt alles steeds te laat"

Link naar reactie

Nee joh Steve, het rituele klaagrondje over slechte beursinfo hoort er gewoon bij !

 

Ja kwalijk toch, nog geen info en het is al(pas) over 4 1/2 maand :e007:

Eigenlijk kan iedereen gewoon ongezien komen. Mijn programma's zijn altijd top, laat je verrassen :e005:

 

Maar goed voor iedereen die vrij moet nemen (hoor je hier vaak :e009: ), binnenkort vast wat namen.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...