Ga naar inhoud

Bashdrive Tekent Zomaar Wat...


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
8 minuten geleden, ivo zei:

De evolutie die ik hier zie, is heel leuk.  Het wordt steeds losser en zwieriger, maar ook ergens grafischer, dus ik ben benieuwd waar je over pakweg een jaar gaat staan...

 

Tnx :) Ik ben eigenlijk nog maar 3 jaar echt véél en gericht aan het tekenen. Heb het gevoel dat ik in die tijd vooral in mijn inkting enorm verbeterd ben. Maar nog (erg) veel werk aan kadrages, pagina-indeling, houdingen, decors, enzovoort enzovoort. Momenteel ben ik zelf niet tevreden over waar ik sta. Ik ben dus ook benieuwd hoe dat gaat evolueren :)

 

9 minuten geleden, ivo zei:

Tja, ik ben intussen nog steeds niet aan een 'Lise" geraakt... :(

 

 

Moet ik er eentje langs de kant houden? Ze zijn zo goed als uitverkocht.

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Openingskaders Lise op Monstereiland 2 + een tekstje vanop facebook

 

start.thumb.jpg.f032b04c16c259c82711f90d2c78d247.jpg

 

Hoe gaat het nog met de strip? Een vraag die ik regelmatig krijg tegenwoordig. Wel: "mèh". Het vlot niet zo goed als ik zelf zou willen. Door lange werkdagen en mooie zomeravonden kom ik niet echt in mijn ritme. Bovendien, en dat is lastiger, sukkel ik op elk plaatje, omdat ik het per se béter wil maken dan het vorige album. En dus doe ik er langer over. Mijn gebrek aan ervaring blijft me parten spelen. Maar goed, ik doe voort, in de hoop dat de schwung er toch nog in komt. Geen zorgen hoor, het album komt er wel!

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Haha, volgende keer doe ik een zomerevenement!

 

Tekenaars trouwens:

Yncke, Ivan Bulté, Cecilia Valagussa

Pascal Schockaert, Wouter Van Ghyseghem, D'Auwe, ikzelf

 

Mario De Koninck (Aaargh), Tim 'Tibo' Bolssens

Luc Poets (Poetzarelli), Barcas en last but not least Dirk (Monsieur Toupet)

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie

Soms wil je een personage ontwerpen, en staat het er vaneerste keer op zoals je het in je hoofd had. Happy times.

 

Deze gaat een rol spelen in de ex-librissen voor delen 2 en 3 van Lise op Monstereiland. Misschien een beetje vroeg om er al mee in mijn hoofd te zitten, maar goed, beter te vroeg dan te laat.Explorer.thumb.jpg.a89284acb12ebe201d3b55ae06d44250.jpg

 

 

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie
Op 17/07/2017 om 22:34, Kristof Berte zei:

Openingskaders Lise op Monstereiland 2 + een tekstje vanop facebook

 

start.thumb.jpg.f032b04c16c259c82711f90d2c78d247.jpg

 

Hoe gaat het nog met de strip? Een vraag die ik regelmatig krijg tegenwoordig. Wel: "mèh". Het vlot niet zo goed als ik zelf zou willen. Door lange werkdagen en mooie zomeravonden kom ik niet echt in mijn ritme. Bovendien, en dat is lastiger, sukkel ik op elk plaatje, omdat ik het per se béter wil maken dan het vorige album. En dus doe ik er langer over. Mijn gebrek aan ervaring blijft me parten spelen. Maar goed, ik doe voort, in de hoop dat de schwung er toch nog in komt. Geen zorgen hoor, het album komt er wel!

Ik ben gek op de eerste veld. De sfeer is schitterend. En efficiënt ook, door de details (de hond, geniaal). Als ik de veld leze dan ik ontspannen word.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...