Ga naar inhoud

Bashdrive Tekent Zomaar Wat...


Recommended Posts

Save the date: op 1 maart wordt het artbook "Schets en Scheef: Eleonore" (Uitgeverij Syndikaat - voorlopige cover hieronder) gelanceerd.

 

Place to be: café Comic Sans, Klein Turkije 8, 9000 Gent (pal in het centrum van Gent, vlot bereikbaar met openbaar vervoer). De locatie is op zich al een belevenis, een superhelden- en geekthemed café. Echt de moeite.

 

Ingang vanaf 16u, presentatie en signeersessie vanaf 16u30 tot... (?). Ingang is gratis.

 

Zes originele verhalen door mezelf, waarvoor 6 tekenaars schetsen, storyboards, illustraties... maakten. Het resultaat is een uniek en gevarieerd artbook, in beperkte oplage (HC). Een verzamelobject dus.

 

In Gent zullen alle tekenaars (en ikzelf) aanwezig zijn en ontvangen de aanwezigen een ex-libris, die enkel op de lancering gratis bij een album te verkrijgen is.

 

Mogen we jullie verwachten?

 

1043989321_SchetsScheefOM_ontwerp1.thumb.jpg.d24d9f6f37a9b525b90a913579f91ec6.jpg

 

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie

Aangezien ik de voorbije weken/maanden een bezige bij was, kan ik nog een project voorstellen: De Bergenvaarders. Voor deze historische strip schrijf ik het scenario, de tekeningen zijn van de illustere Joey Potargent. De crowdfundingsactie staat vanaf vandaag on-line. Meer weten? Eventueel het project steunen? Slechts 1 adres:

 

https://www.voordekunst.nl/projecten/9944-de-bergenvaarders-1

 

afbeelding.thumb.png.c4bc71b01c9da45db9fb794f6736ba59.png

 

Alle hulp is welkom! Bij voorbaat bedankt.

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie
Op 8/1/2020 om 15:29, Kristof Berte zei:

Aangezien ik de voorbije weken/maanden een bezige bij was, kan ik nog een project voorstellen: De Bergenvaarders. Voor deze historische strip schrijf ik het scenario, de tekeningen zijn van de illustere Joey Potargent. De crowdfundingsactie staat vanaf vandaag on-line. Meer weten? Eventueel het project steunen? Slechts 1 adres:

 

https://www.voordekunst.nl/projecten/9944-de-bergenvaarders-1

 

 

 

Alle hulp is welkom! Bij voorbaat bedankt.

gaat de goede kant op, zeg! Super om te zien!!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
1 uur terug, Yncke zei:

Nice! De inkleuring en de tekening werken mooi samen.

Dank!

 

Ik moet zeggen dat ik ditmaal zéér tevreden ben over de inkleuring van Tom. Tekeningen en inkleuring bij elkaar, heb ik voor het eerst het gevoel dat het er vrij professioneel uit ziet :)

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie
  • 2 months later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...