Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Log in om dit te volgen  
Freakzilla

Benelux Trein Vervangen Door Fyra

19 leden hebben gestemd

1. 1. Fyra vervangt Benelux

• Ik ben tegen de afschaffing van de Benelux en de vervanging door de Fyra
      14
    • Ik vind de afschaffing van de Benelux en de vervanging door de Fyra een goede zaak
      2
    • Geen mening
      3

Recommended Posts

Mask   

Neen, met het personeel. Want uiteindelijk kunnen zij er ook niet echt veel aan doen veronderstel ik, maar ze krijgen wel de klachten, het gezeur, de verwijten, ...

Deel dit bericht

Link naar bericht
fenip   

Het wordt hilarisch. Of intriest. Of beide.

Gisteren naar een studiedag in A'pen geweest. Een van de sprekers was dolenthousiast over zijn boemeltreinrit die hij heeft mogen nemen...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Goedemorgen bakker!

Een hele goede morgen klant, wat kan ik voor u doen?

Vandaag een heel gesneden volkoren graag.

Als volkorenbrood hebben we sinds 9 december alleen nog luxe broodjes. Iets duurder maar veel lekkerder.

Oh, dat is me wat, maar ok. Doe dan maar 6 luxe volkorenbroodjes.

Prima, wat is uw bestelnummer?

Bestelnummer bakker?

Jazeker om er zeker van te zijn dat de broodjes die u wilt aanwezig zijn in de bakkerswinkel, verplichten we vooraf bestellen zodat u niet voor niets komt.

Ja maar bakker. De etalage ligt vol met volkoren luxe broodjes. Zijn die allemaal besteld?

Nee die zijn nog niet allemaal besteld, maar we verkopen geen gewoon volkorenbrood meer dus de luxe broodjes zullen snel erg populair worden.

Maar als ik het zo zie zal het wel mee gaan vallen bakker. De helft van uw luxe broodjes zijn beschimmeld. Als ik deze ga bestellen, kunt u me dan wel garanderen dat mijn luxe broodjes niet beschimmeld zijn?

Dat zal helaas niet gaan beste klant. Bij een nieuw produkt zijn natuurlijk altijd opstartproblemen en die proberen wij zoveel mogelijk te minimaliseren maar het is nooit geheel uitgesloten dat er enige schimmelvorming optreedt. Dat geldt voor elk brood natuurlijk, en zeker voor zo'n nieuw produkt als luxe volkorenbroodjes.

Weet u wat bakker, laat maar. Ik ga wel naar een andere bakker.

Helaas voor u, maar dat kan niet. Dit is de enige bakkerswinkel in Brussel. De stad bezit deze bakkerswinkel en de burgemeester heeft bepaald dat alleen ik in deze stad brood mag verkopen.

Verbaasd verlaat de klant de bakkerswinkel. Op weg naar het station. Om de eerste de beste rechtstreekse trein naar Amsterdam te pakken. Daar zal toch wel volkorenbrood te krijgen zijn?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Mask   

Tragikomisch? Dat is met de trein in Leuven aankomen, en dan daar een gans uur stilstaan, omdat er geen treinbestuurder meer is, om tenslotte te moeten overstappen in de volgende trein.

Deel dit bericht

Link naar bericht
fenip   

Tragikomisch? Dat is met de trein in Leuven aankomen, en dan daar een gans uur stilstaan, omdat er geen treinbestuurder meer is, om tenslotte te moeten overstappen in de volgende trein.

Dat soort zaken heb ik ook regelmatig meegemaakt. In alle variëteiten. Hoewel ik moet zeggen dat bv traject Antwerpen-Brugge dat ik een jaar gedaan heb, redelijk meeviel, buiten enkele uitschieters. Ik ben in elk geval content dat ik niet meer in Rotterdam werk...

http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Binnenland/article/detail/1564685/2013/01/18/Fyra-treinen-krijgen-rijverbod.dhtml

Deel dit bericht

Link naar bericht
Zwendel   

Nederland heeft er 9 van gekocht, misschien zijn ze toch niet zo slim als ze zelf beweren :e007:

Maar niet getreurd, ze kunnen altijd tot caravans omgebouwd worden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
retep   

Nederland heeft er 9 van gekocht, misschien zijn ze toch niet zo slim als ze zelf beweren :e007:

Maar niet getreurd, ze kunnen altijd tot caravans omgebouwd worden.

Ha, een stukje onvervalste vlaamse humor !

Deel dit bericht

Link naar bericht
Zwendel   

Ha, een stukje onvervalste vlaamse humor !

Ik heb een heel laag petje op met onze treinbeheerders, maar in deze hebben ze toch gelijk gehad met de kat uit de boom te kijken.

Hoe dom moet je zijn om een Italiaanse auto, laat staan trein te kopen?

Maar er zal wel politiek en omkoperij bijgeweest zijn (Breda). Ze hebben dat indertijd met Agusta ook zo geflikt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Log in om dit te volgen