Ga naar inhoud

Vergelijkbaar Breda - Valkenswaard ?


Elvis

Recommended Posts

Vraagje :

 

Tot over enkele jaren dikwijls de beurs in Valkenswaard bezocht en steeds goed bevonden.

Door allerlei redenen er niet meer geraakt de laatste 4 jaar.

Nu zou ik graag Breda eens bezoeken (eerste keer ) in oktober maar kun je dit vergelijken met Valkenswaard ?

Ik ga vooral om collecties aan te vullen , signeersessies laten me koud.

Dus hoe meer standhouders , hoe beter ...

Link naar reactie

afgelopen jaren wel een stel leuke dealers met TPB's tegen een goede prijs, en qua strips waren er toch wel eeen heel aantal standhouders. Maar vergelijken kan ik het niet. Ben al jaren niet meer in Valkenswaard gegaan.

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Misschien qua stands wel net zo groot, maar de nadruk is bij Breda meer op de uitgevers en tekenaars komen te liggen. Er zullen zeker genoeg tweedehands strips en nieuwe strips te vinden zijn, maar wel van minder verschillende standhouders en van meer professionele standhouders, die vaak beter weten wat de prijzen zijn die elders worden gevraagd. Tevens is de entree een stuk hoger.

Alleen bij een paar aansprekende tekenaars ga ik zelf misschien die kant uit. De eerste beurzen in Oosterhout vond ik geslaagder dan die in het Chassé-theater.

Link naar reactie

De eerste beurzen in Oosterhout vond ik geslaagder dan die in het Chassé-theater.

 

Je bedoeld Breda neem ik aan? In het Racketcentrum? Of heb ik iets gemist?  :e005:

 

In Breda zijn wel minder tweedehands strips te vinden, maar over het algemeen vind ik de conditie van de boeken in Breda beter dan in Valkenswaard. Al is de prijs daar natuurlijk ook wel naar.

Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...