Ga naar inhoud

Moebius - Jean Giraud


Recommended Posts

  • 2 years later...

Dat is de Duitse versie van "La Memoire du Futur", een artbook dat oorspronkelijk was uitgegeven door Gentaine (en die later in meer uitgebreide vorm werd heruitgegeven als "Starwatcher" door Casterman). Het enige wat niet in "Starwatcher" zit zijn wat begeleidende teksten, volgens mij zit voor de rest alles er in. Als je nog geen van deze boeken hebt is het boek zeker de moeite waard aangezien ze nog makkelijk te vinden en relatief goedkoop zijn. Als je een van die andere al wel hebt is het minder de moeite waard.

Link naar reactie

Zeer bedankt Aaltomuoto, deze ga ik zeker aanschaffen !

Leuk hoor om mijn striphobby na zoveel jaar weer op te pakken, maar slecht voor de portemonnee.

Zojuist weer gescoord de integrale "De Incal " op HC van Oog en blik, plus enkele delen van " verzamelde werken

van Moebius ".

Ik mag hopen dat deze stripverslaving binnen de perken blijft , maar na de roes van het laatst  aangeschafte

meesterwerk, wil ik toch weer meer, en meer en nog mooier en esthetischer.

Ook het gezinsleven mag hier niet onder lijden,maar de logeerkamer begint toch aardig vol te lopen.

In de fietstas smokkel ik vanaf  mijn werk de nieuwe integrale van Blueberry, als deze gesignaleerd wordt door

mijn eega roept ze nog na  "maar die heb je toch al ".

Beste  Aaltomuoto, en andere reepers  is er nog hoop voor mij

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...