Ga naar inhoud

Tekeningen Laten Zien


Nuwanda

Recommended Posts

- Je kunt een afbeelding toevoegen als bijlage, liefst jpg of png

 

- met het afbeeldingsknopje, zie foto in bijlage. De link naar de afbeelding ingeven in de popup.

 

- en ook met copy/paste, je selecteert een foto op een andere site zoals je tekst selecteert, dan 'copy' en hier weer 'paste'. Ook tekstopmaak met links kun je zo kopiëren maar het is wat ondervinden wat wel en niet lukt.

 

- Voor YouTube filmpjes gewoon de link in je tekst plaatsen, niets meer.

Schermafbeelding 2012-12-11 om 11.02.47.png

Link naar reactie

Hmm, blijkbaar lukt het enkel als je bijlagen toevoegt - maar dan mag de tekening dus (zoals op het oude forum) niet te groot zijn.

Andere ondervindingen zijn welkom.

 

Tekeningen mogen wel groot zijn als je JPG of PNG gebruikt, dan brengt het forum die wel op formaat. Dat lukt niet met PDF of andere formaten.

 

Dit is bv een grote foto van 2,5 MB en 3264 × 2448 pixels tijdens het opladen, automatisch op formaat gebracht naar 800 pixels breed en 75 KB.

100_8762.JPG

Link naar reactie

- Je kunt een afbeelding toevoegen als bijlage, liefst jpg of png

 

- met het afbeeldingsknopje, zie foto in bijlage. De link naar de afbeelding ingeven in de popup.

 

- en ook met copy/paste, je selecteert een foto op een andere site zoals je tekst selecteert, dan 'copy' en hier weer 'paste'. Ook tekstopmaak met links kun je zo kopiëren maar het is wat ondervinden wat wel en niet lukt.

 

- Voor YouTube filmpjes gewoon de link in je tekst plaatsen, niets meer.

Bedankt, Peter! Dat copy/pasten heb ik dus geprobeerd maar blijkt niet te lukken bij mij...

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

de jpegs upgeload in photobucket worden niet weergegeven in showcase. Allez, vandaag toch...

Ik zie enkel een link naar photobucket en dan een pagina met: this image has been moved or deleted. Terwijl het nog maar juist upgeload is...

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 1 month later...

ja adres van op m'n computer , ppff vroeger kon dat .

 

zo niet weten hoe ik dat anders kan flikken nu;  ze zeggen mij via Photobucket nu ??

 

als het anders lukt , graag info ??

als er een ander media bestaat dan photobucket waar jullie mee werken ??

 

zal het dan nog eens uittesten hier dan

 

thanks

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...