Ga naar inhoud

Stripbeurs Geraadsbergen 29 Maart 2015


bouwertje

Recommended Posts

Signeren pas in de namiddag (vanaf 13u30/14u) :Kox--Ersel -- Cambre en Glogowsky.

En ook Jérémy begin te signeren rond 13u30/14u

En begint de verkoop voor hun tickets ook gewoon om 10u?

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

Zo een beetje uitleg over hoe de lottrekking in zijn werk zal gaan bij Jérémy.

 

Er zijn 50 ex-librissen beschikbaar .

Deze kun je aanschaffen bij Hermelijn aan 10 euro/stuk .

U kunt maar 1 ex-libris per keer aanschaffen ( dit wil dus zeggen: 5 keer  aanschuiven = 5 ex-librissen enz.)

Maar je kunt maar 1 keer winnen, zelfs al heb je meer dan 1 ex-libris aangekocht .

De winnaars moeten dan wel nog een stripboek aanschaffen bij Hermelijn .

Omdat Jérémy maar rond 13u30 begint te signeren, wordt de trekking rond 13uur gehouden .

Er worden er 15 uitgeloot .

En niet te vergeten hij signeert enkel in Barracuda

 

En nog eens een bedankje aan Tom  :-)

 

 

10383560_628797817231829_441180300280786

Link naar reactie

Oppassen gij daar met u elleboogwerk zal u goed in de gaten houden :e011:

 

En wat betref bij Jérémy is wie eerst getrokken wordt kom als eerste aan beurt enz, alleen bij hem is het op nummer.

Bij al de rest is het gewoon een ticket kopen aanschuiven en wachten tot u aan de beurt bent .

Zodus een levenloos voorwerp kan niet aanschuiven (juist een levend persoon mag in de rij aanschuiven :e005:  :e005: :e005:  :e005:  :e005: ) 

Link naar reactie

Overgang naar zomeruur niet vergeten hé mensen...

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

Inderdaad, ik was er voor de eerste maal en ben zeer tevreden.

Er was veel volk maar niet té druk. Enkel bij sommigen was het wat langer aanschuiven.

Wat een zeer grote meevaller bleek te zijn was het feit dat slechts de helft van de ex- librissen voor Jeremy verkocht waren.

Wat voor de deelnemers er ongeveer op neer kwam van 1 kans op de 2 dat je gewonnen had.

Gelukkig had ik prijs.

Voor de rest puik werk van de organisatie!

Link naar reactie

Mooi werk van organisatie. Dit was een aangenaam en goed georganiseerd festival met een verzameling tekenaars die er mochten wezen.

(Enkel een beetje jammer dat Daedalus voor Papazoglakis een relatief kleine stock bij had. De standhouder was naar eigen zeggen niet op de hoogte van de komst van Papazoglakis. Ik was daar een iets te late beslisser.) Maar ik mag zeker niet klagen, zo'n dingen gebeuren nu eenmaal.

 

Thuisgekomen met dédi's van Swolfs (x2), Beuriot (x3), Mezzomo (x2), Maza, Kox, Nenadov, Herr Seele, Olivier Pâques, en Palmisano (waarvan de laatste twee met inkleuring door Ingrid De Vuyst. ) Verder ook nog een reeksje handtekeningen in Draw& Shoot 1en 3. Onnodig te zeggen dat ik tevreden ben.

 

Hopelijk tot volgend jaar.

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

ff correctie over papazoglakis : Daedalus had ze wel degelijk bij , maar heeft ze allemaal aangeleverd aan Hermelijn - wegens spraakverwarring dachten beide standen dat de tekenaar bij de andere zou zitten  - gelukkig had Daedalus er toch nog 18 bij of zo :-)

 

verder ook ik een zeeeeer tevreden bezoeker - goede sfeer - goede verstandhouding onder de verzamelaars - hoog niveau van tekenaars

 

dus bouwertje  een dikke pluim :-p

 

als ik dan toch één puntje van kritiek mag geven  - er liep één franse man achter de tekenaars die soms plots een stapeltje toestak die dan éérst gedaan moesten worden, vooral bij Swolfs viel dat erg op en dat terwijl bouwertje (eersteklas van die man) braaf mee in de rij ging staan - misschien wat strenger zijn voor de mensen achter de stand  :-)

 

al bij al schitterend gedaan

volgend jaar terug

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...