Ga naar inhoud

Hoe Zou Het Zijn Met... ?


Hamirubi

Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser

Zou kunnen. Ik weet dat niet. Ik kom niet in die milieu's. Maar onwaarschijnlijk is het niet. Daarbijkomende dat er ook vrouwen zijn die handig gebruik maken van dergelijk beschuldigingsmechanisme om zo anderen onderuit te halen. Beide gevallen komen voor.  Soms terzelfdertijd.

Naar het schijnt heeft Van Looy wel een mooi ding in huis. Zo'n model.

Allez een nummerke voor onzen Erik:
 

 

Link naar reactie
  • 4 weeks later...
Gast Kameraad Mauser

Vertaling van "goed"

 

Nederlands                                 Zweeds

goed, okee {bn.}                       Bra

                              

Link naar reactie
  • 1 month later...

Hier zitten wel wat mensen die ook met animatie bezig zijn en in die wereld vertoeven.  Iemand die weet of er wat aan de hand is met Animatieblog?  Enfin, meerbepaald met Seppe?  Ik heb de indruk dat die plots van de aardbol verdwenen is en begin zowaar haast het ergste te denken.  Eén keer meegemaakt dat iemand overleden bleek te zijn, na lange tijd.  Dat maakt dat ik er toch niet gerust in ben.  Er komt via geen enkele weg reactie sinds half december 2017.  'k Heb ooit zelf nog artikels aangemaakt voor de site.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie

Hoe frustrerend is dat nu?  Ondertussen al iets meer dan drie maand.  Ik kan me zijn familienaam niet herinneren.  En het staat ook niet in de mails die ooit tussen ons heen en weer gingen.  Echt niemand hier die Seppe (animatieblog) persoonlijk kent?  Nochtans heel actief in de wereld van illustrators / animatie.  Ik maak mij nu officieel zorgen.  Ik ben niet de enige die naar hem op zoek is.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
  • 3 months later...
Gast Kameraad Mauser

Snook heeft zich bekeerd tot de islam, ambieert een functie als groot-mufti. En heeft zijn stripcollectie inclusief op maat gemaakt bijhorende stripkast te koop aangeboden. Wegens haram.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...