Ga naar inhoud

Angoulême 2015


Johan

Recommended Posts

ik zal de verhalen lekker thuis meelezen . hehe alee hoop toch dat ze terug hun verhaal hier zullen doen, kunnen dan beetje meeleven met toch veel van die gasten die we persoonlijk kennen .

zo hebben we toch beetje het gevoel dat we meegereisd zijn naar dat wat toch wel het Mekka van het stripgebeuren is in  Frankrijk 

 

Hm, volgens mij zal dit jaar de sfeer te snijden zijn. Losse rugzakken zal wel een doodzonde zijn. 

Link naar reactie

Helaas geen angouleme voor mij dit jaar.......net verhuisd en drukke werkzaamheden......dus ook geen sfeerverslagen...hahaha :(

 

Maar we gaan ons richten op het internationaal stripfestival Rotterdam in het schitterende Hulskampgebouw met een geweldige lijst binnen- en buitenlandse tekenaars..... :cheerf2:

Link naar reactie

Helaas geen angouleme voor mij dit jaar.......net verhuisd en drukke werkzaamheden......dus ook geen sfeerverslagen...hahaha :(

 

Jammer. Weinig Nederlanders dit jaar. In jouw geval is het ook jammer voor ons, omdat we dan jouw verslagen moeten missen en wat dat betreft was je #1, met toch iedere een verslag aan het einde van een lange dag.

Link naar reactie

Ankama is er niet dit jaar :(

Cette année, au Festival International de la Bande Dessinée d'Angoulême, vous pourrez retrouver :

- Sébastien Vastra, l'auteur de Jim Hawkins : (https://www.facebook.com/pag…/Jim-Hawkins-bd/785808311489956)

- MIG auteur de Bande dessinée pour Ogrest, son Sketchbook ComixBuro, Shak Shaka, DOFUS Monster Zatoïshwan…,

- Maliki pour Maliki,

- Souillon pour Hello Fucktopia,...

- Ainsi que les auteurs suivants pour la collection des Univers de Stefan Wul : Didier Cassegrain, Etienne Le Roux, Thierry Smolderen, Laurent Bourlaud, Yann et Alberto Varanda.

Le planning détaillé de leurs dédicaces vous sera communiqué prochainement.

Link naar reactie

:e005:  Volgens mijn google zijn dat Chinese tekens  :e009:

 

Het Japanse alfabet bestaat uit 3 tekensets:

- het Kanji, dat de Japanners delen met de Chinezen. Zo'n 50000 tekens. En de tekens kunnen in China iets anders betekenen dan in Japan

- het Hiragana, specifiek voorbehouden voor Japan

- het Katakana, idem maar die gebruiken ze voor buitenlandse woorden

 

Als je je er een beetje in verdiept dan kan je door die laatste 2 ook direct een Japanse tekst onderscheiden van een Chinese. Toegegeven: simpel hebben ze het er niet op gemaakt...

 

Meer info: http://en.wikipedia.org/wiki/Japanese_writing_system

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie

Okay ! Het feest is begonnen en Gert Meesters brengt dagelijks verslag uit voor de afwezigen die ongelijk hebben.

 

Het feest is begonnen en er is geen reper die ons op de hoogte houdt.......

 

Waar is die goede oude tijd gebleven dat Lecram dagelijks een sfeerrraportage postte met de buit van die dag?

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...