Ga naar inhoud

Televisiereeksen


niemand

Recommended Posts

Ma op wat voor een uur zonden ze dat dan ook weer uit? Wanneer iedereen al gaat slapen en geen kat meer kijkt, en dat terwijl ze nu op de piekuren weer reeksen voor de 10de keer heruitzenden zoals Charmed, Grounded for Life en The Simpsons. En die zware jongens vind ik maar rommel tot en met.

Waar zit de logica achter om die op een uur te spelen dat niemand kijkt, moeten ze daar dan minder voor betalen? Want ik kan me niet inbeelden dat je uitzendrechten van een serie koopt gewoon zodat je concurrentie er niet met kan lopen maar ze dan zelf wel niet ten volle benut. VT4 of 2BE hebben dat vroeger nog al eens een paar keer gedaan, met Battlestar Galactica bvb

Link naar reactie

Ik volg momenteel niets. Stilte NA de storm. Vandejaar 14 seizoenen ST DS9 & VOY gezien, en dan nog

Firefly

Walking Dead 1 & 2

Game of Thrones 1

Fringe 4

True Blood 4

Dexter 6

Sons of Anarchy 4 seizoenen,

Boardwalk Empire 1 (gehuurd)

& een western reeks waarvan de naam mijn ontsnapt 1 (gehuurd), ...

 

Ik rust even uit nu.

Link naar reactie

Ik heb een paar maanden lang House gevolgd, maar door omstandigheden met dvd's moest ik dat onderbreken. Nu ben ik zoekende naar een nieuwe serie om intensief te kijken. En zo ben ik na The Mentalist (mwoah) terecht gekomen bij The Walking Dead, wat me zeer goed weet te smaken.

 

Verder volg ik voornamelijk Penoza, Downtown Abbey en Sherlock. Op termijn wil ik ook Arrested Development, Dexter, The West Wing, 24, Lewis en nog e.e.a. (weer) oppakken.

Link naar reactie

Ah, de goeie reeksen zetten ze altijd te laat. Lang geleden, heb ik eens een netmanager van de VRT horen beweren dat de Britse sitcoms zo laat stonden, op Canvas, tijdens de week, omdat er toch niemand naar keek. :rolleyes:

Dat is natuurlijk de omgekeerde wereld : er keek niemand naar, omdat het zo laat werd uitgezonden ! :ph34r:

Link naar reactie

Inderdaad jammer van Modern Family.. Zoals Lav aanhaalt is het onbegrijpelijk dat ze zo'n dure topreeks op zo'n laat uur (de ene keer al later dan de ander) de ether insturen. Mijn digicorder nam het trouw op en dit zorgde voor een twintigtal minuutjes ontspanning. Hopelijk nemen ze binnenkort de draad weer op. Wat wel ergernis opwekt is het feit dat men bij 2BE niets meedeelt hieromtrent, maar dat zijn we al gewoon na de zoveelste stille afvoering. En daarom download ik torrents van tv-reeksen.

 

Dat uitzenden op onnozele uren is altijd zo geweest bij Kanaal2 en VT4. The SHield, Battlestar Galactica, Seinfeld,... allemaal uitgezonden na twaalf uur 's avonds. Frasier en MASH werden daarentegen uitgezonden om negen uur 's morgens.

 

Nog grappiger was VijfTV dat een tijd lang supergoeie (weliswaar oude) films uitzond van drie tot vijf uur 's nachts! Vertigo, The Philadelphia Story,... en geen kat die ernaar kon kijken.

Link naar reactie

What the fuck is een mid-season finale?

 

Ze zijn nog niet helemaal klaar met het tweede deel van het seizoen, dus pauzeren ze een maand of twee/drie.

En voor de winterstop, steken ze'r een kleine cliffhanger in.

Ze doen dat daar nu, in de states. tja. :rolleyes:

Het zijn ook zo'n korte seizoenen, ze moeten toch enkele maanden kunnen vol maken. ;)

Link naar reactie

Niemand die American Horror Story volgt of gevolgd heeft?

Na de eerste 5 afleveringen gezien te hebben, is er al zoveel gebeurd, dat ik me afvraag wat er nog allemaal kan gebeuren.

Vrij goed.

 

1002004012518624_1.jpg

 

Staat al een tijdje in mijn wishlist op amazon, zal die binnenkort eens moven naar mijn basket.

Deze maand zal ik me alle 7 seizoenen van The Shield aanschaffen voor de schappelijke prijs van £35.

Grr. Argh.

Link naar reactie

Torchwood: Children of Earth S03E1-3

 

Buiten het feit dat Torchwood een anagram en spin-off is van Doctor Who (een serie die ik ook nog nooit heb gezien), kende ik er niets van, maar dit is entertainende SF, hoewel het soms opvalt dat het budget niet al te groot is. De verhaallijn is best wel spannend en er zitten genoeg interessante elementen in het concept om het boeiend te houden.

Kort samengevat: Torchwood is een geheime overheidsorganisatie die zich bezig houdt met buitenaardse bedreigingen onder leiding van de onsterfelijke Captain Jack Harkness. Dit seizoen begint wanneer alle kinderen ter wereld tegelijk stil staan en de woorden "We are coming back" uitspreken. Maar wie komt er en wat probeert de overheid in de doofpot te steken?

 

Torchwood-torchwood-25831562-452-302.jpg

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Torchwood: Children of Earth S03E1-3

 

Buiten het feit dat Torchwood een anagram en spin-off is van Doctor Who (een serie die ik ook nog nooit heb gezien), kende ik er niets van, maar dit is entertainende SF, hoewel het soms opvalt dat het budget niet al te groot is. De verhaallijn is best wel spannend en er zitten genoeg interessante elementen in het concept om het boeiend te houden.

Kort samengevat: Torchwood is een geheime overheidsorganisatie die zich bezig houdt met buitenaardse bedreigingen onder leiding van de onsterfelijke Captain Jack Harkness. Dit seizoen begint wanneer alle kinderen ter wereld tegelijk stil staan en de woorden "We are coming back" uitspreken. Maar wie komt er en wat probeert de overheid in de doofpot te steken?

 

Torchwood-torchwood-25831562-452-302.jpg

 

doctor who is zeker ook de moeite als je torchwood kan smaken. Ik zou me in het begin wel aan de "nieuwe" reeks houden (alhoewel nieuw, ze zijn daar ook al weer 7 seizoenen ver in)

Link naar reactie

doctor who is zeker ook de moeite als je torchwood kan smaken. Ik zou me in het begin wel aan de "nieuwe" reeks houden (alhoewel nieuw, ze zijn daar ook al weer 7 seizoenen ver in)

 

Ik ga volgende maand naar Londen. Ik zal er eens naar kijken.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Iemand hier al iets gezien van Boss? Reeks rond een burgemeester in Chicago met dementie die gespeeld wordt door K. Grammer.

Zag dit gisteren passeren op de kruitfabriek en sprak me wel aan + altijd liefhebber geweest van K. Grammer, dus ik ben wel eens benieuwd.

Las wel juist dat seizoen 2 ook meteen het laatste is, al zou er wel nog een lange aflevering/film komen om het verhaal af te ronden.

Link naar reactie

Ze hebben het niet beloofd voor Deadwood, ze hebben eens gekeken of het mogelijk was, maar iedereen was al met andere projecten bezig. Die mensen moeten ook hun brood verdienen.

Dat is het jammere aan HBO e.a. : doordat ze hun series zo goed mogelijk willen maken, cfr Deadwood, Rome, Carnivale, zijn ze duur (alleen al de decors van die reeksen, sommige films hebben zo geen goeie), en als ze dan hun vooropgesteld aantal kijkers niet halen... tsja.

 

 

Ik hoop uit de grond van mijn hart dat ze Game of Thrones blijven maken. Maar mocht die vervroegd stoppen, dan lees ik de boeken. Dan is er dat toch nog. :) Maar van True Blood bijv, zie ik mij de boeken echt niet lezen, mochten ze er mee ophouden.

Link naar reactie

zopas de laatste aflevering bekeken. voor mij even goed als 'The Killing'. 3de seizoen van 'The Killing' zal over een weekje aangevat worden maar eerst 'The Bridge' wat laten bezinken....heftig...

 

Idd bijzonder heftig einde ja maar wel heel toepasselijk vond ik. Ikzelf vind The Killing toch net iets beter. maar The Bridge komt in de buurt. Ik ga The Killing 3 deze kerst bekijken. Is dan precies een jaar nadat ik The Killing 1 zag. Ben benieuwd. Daarna in één keer achter elkaar Boardwalk Empire S03. Ook heel benieuwd naar.

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

Momenteel ben ik zowel de oudere reeksen aan het herbekijken als het nieuwste seizoen te volgen, dus het tweede seizoen met John Barnaby, die zijn neef Tom Barnaby opvolgde.

 

En wat vind je van hem? Ikzelf vind het een waardige opvolger. Heel anders maar toch ook weer hetzelfde. En het tweede seizoen met hem vind ik tot nog toe schrikbarend veel beter dan het teleurstellende eerste seizoen. Afl2 schaar ikzelfs onder mijn favoriete afleveringen. Maar goed pas 3 afleveringen gehad. Het kan nog de grond in geboord worden zoals met S10. Heb je trouwens Messiah ook gezien? Eveneens met Neal Dudgeon maar dan in een heel andere rol. Fantastische serie overigens. 4x180 minuten. (of 8x90 als je ze los kijkt)

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...