Ga naar inhoud

Feli


feli

Recommended Posts

8 uren geleden, Lav zei:

Heel cool, hoe lang doe je nu eigenlijk aan zo'n illustratie?

 

Moeilijk te zeggen omdat ik in stukken werk.  's Avonds een deel.  Maar zoals vandaag staat de tekening open en zet ik me, teken 10 minuutjes verder en ben dan weer weg.  Ik denk dat dit in totaal toch aan een 10-tal uur zal uitkomen.

 

 

pagina 12.jpg

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
Op 7-6-2017 om 08:17, Yncke zei:

Ik ben benieuwd om het afgewerkte resultaat te zien. Ik heb het gevoel dat het je wel zou kunnen liggen.

 

Bedankt.  Als ik genoeg strookjes heb maak ik er misschien een zine van.  Eens zien hoeveel grappen ik vind.

 

Deze morgen voor ik vertrok naar het werk een covertje getekend.

 

love and laughs1.jpg

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Ik ben begonnen aan een illustratie dat ik graag zou geven aan mijn vader voor zijn verjaardag.

Om eens wat afwisseling te hebben wil ik eens inkten met een andere pen.

Ik heb een paar pennen uitgeprobeerd en hoewel ik al een voorkeur heb vroeg ik mij toch af wat een ander denkt.

 

Hebben jullie een duidelijke voorkeur? (let op, heel slordig geïnkt) 

image.thumb.png.06eb29b077b0994be01e93062febc63f.png

Link naar reactie
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Nadat ik heel lang geleden begonnen was aan deel 5, nadat een bestand met een paar onafgewerkte pagina's jaren is blijven staan, heb ik gisteren de laatste pagina van Hallo Vaarwel 5 getekend.
Nu rest mij nog enkele kaders te hertekenen, en dan nog wat finetuning, en klaar.  Dan smijt ik hem online.

Hier alvast de laatst getekende pagina zonder tekst.  Deze maal volledig in kleur en niet z/w met rasters.
 

17.png

Link naar reactie
Op 19-12-2017 om 21:36, feli zei:

En de cover voor aflevering 5 is klaar:

 

cover23.png

Nitpicking: Die brandslang is volgens mij niet correct rond hem gedraaid. De knoop klopt niet, denk ik. Voor de rest een zeer goeie cover.

 

Die schetsboek foto-tekening combinaties zijn geweldig!

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...