Ga naar inhoud

30E Brabants Stripspektakel Op 5 & 6 Sept 2015 - In Veldhoven


BSS

Recommended Posts

                       VANAF 2015 asterix3.gif

NIEUWE LOCATIE ! KONINGSHOF TE VELDHOVEN !

ONS NIEUWE ADRES = Locht 117, Veldhoven  (bij Eindhoven, 8 km van Valkenswaard)

(meer info? zie "Route" links in menu op onze website www.stripspektakel.nl)

 

Reden van verplaatsing : het Valkencourt wil dit soort grote evenementen niet meer, de zaalhuur werd te hoog, parkeerproblemen, slecht openbaar vervoer en de lastige/rampzalige vloerbedekking.

 

ONZE NIEUWE LOCATIE NH Conference Center KONINGSHOF in Veldhoven heeft:

  • een overzichtelijke, professioneel ingerichte hal;
  • meer beursoppervlakte: 5.000 m2 , voorheen 3.600 m2;
  • > 1.000 "eigen" parkeerplaatsen, niet gedeeld met andere (sport-)evenementen;
  • goed openbaar vervoer: lijnen 15/149/150 vanaf Station Eindhoven Centraal stoppen recht voor de deur;
  • goede bewegwijzering: Koningshof staat op de ANWB-borden;
  • meerdere grote laaddeuren voor de standhouders om snel uit- en in te laden;
  • vaste vloerbedekking, dus geen losse, hobbelige beschermvloer meer.

WIJ KIJKEN IN ELK GEVAL AL UIT NAAR ONZE NIEUWE LOCATIE ! ogenbw12.gif

 

 

Nog meer redenen om dit jaar (weer) te komen kijken :

- de flipperkasten komen weer terug. Dit jaar proberen we er zelfs een stuk of 10 neer te zetten

 - ook dit jaar weer een aantal zeer interessante tekenaars uit binnen- en buitenland

- standhuur en entree blijven hetzelfde

 

 

De voorbereidingen zijn inmiddels al weer in volle gang. Zodra we meer info hebben zullen we dat hier ook vermelden.

 

Vragen ??   Stel ze op brabantsstripspektakel@gmail.com

 

post-247-0-42198700-1421691304_thumb.jpg

Link naar reactie
  • 2 months later...

Combinatie met Brussel is niet echt geweldig. Ik vraag me wat de redenen voor een dergelijke beslissing zijn.

Jammer vooral omdat Valkenswaard toch een steeds beter wordendt festival was.

Link naar reactie

Combinatie met Brussel is niet echt geweldig. Ik vraag me wat de redenen voor een dergelijke beslissing zijn.

Jammer vooral omdat Valkenswaard toch een steeds beter wordend festival was.

 

Ik betwijfel of dat een echte beslissing was. Waarschijnlijk is de zaal in Veldhoven gereserveerd op een tijdstip dat de definitieve datum voor het stripfeest in Brussel nog niet bekend was. 

 

Overigens is er, denk ik, maar een heel klein groepje dedi-jagers dat zich om dit "dubbel bezette weekend" echt druk maakt. 

Link naar reactie
  • 1 month later...

We zijn inmiddels al weer druk bezig met de voorbereidingen van de 30e editie.

 

De inschrijvingen voor de stands zijn al weer begonnen en we zitten al bijna vol.

 

Met de tekenaars gaat het ook erg goed ; we zitten al over de 80 !!

Helaas is (inderdaad) ook het festival in Brussel, waardoor er twee buitenlandse tekenaars af hebben moeten zeggen ...

(toen wij de beurs een weekje geschoven hebben (eind augustus zit de Abunai in het Koningshof) was de datum van het festival in Brussel nog niet bekend...................Maar gelukkig komen er nog genoeg andere leuke tekenaars....

De namen gaan we binnenkort bekend maken (eerst meer zekerheid hebben).

 

Er verschijnen natuurlijk ook weer de nodige leuke beursuitgaven. We zijn nog met de uitgeverijen bezig, welke dat worden.

Deze gaan wij natuurlijk hier en op onze website vermelden.

 

Vanwege de verhuizing gaan we ook veel reclame in de stripbladen & kranten maken. En natuurlijk gaan we ook de regio weer vol zetten met A0 borden. We zijn benieuwd of ze dit jaar wel blijven staan   :e005:

 

Houd onze website in de gaten voor de laatste updates : www.brabantsstripspektakel.nl

 

Nog maar 128 nachtjes slapen :e015:

post-247-0-51683000-1430310172_thumb.jpg

Link naar reactie
  • 1 month later...

Mooi lijstje met namen op dit moment, met voor mij als hoogtepunten: 

 
NL Thé-Tjong Khing (Arman & Ilva, Storende verhalen)
 
B   Magda aka Magda Seron (Charly, Maria en Giel)
 
B   Francois Walthéry (Natasja, Steven Sterk, Rubine)
 
B   Daniel Desorgher (Poesie, Smurfen, Jimmy van Doren)
 
F   Arno Monin (Wilde Vlucht)
 
F   Vincent Brugeas & Ronan Toulhoat (Block 109)
 
I    Roberto Ricci (Urban)
 
SB Zoran Janjetov (Centaurus, De jeugd van John Difool)
Link naar reactie
  • 2 weeks later...

merkwaardig, tijdens werktijd de site bekijken :e003: . Vooruit, het is een mooie lijst.

 

vraagje, is de tekenaarslijst actueel? Zijn daar bijvoorbeeld de 2 buitenlandse afzeggers ook inderdaad al van verwijderd?

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

We zijn momenteel lekker druk bezig met de organisatie.

 

In de nieuwe lokatie hebben we 1000m2 meer, maar dat zit ook al weer helemaal vol.

Dit jaar komen meer dan 100 tekenaars/auteurs hun werk signeren !!

 

Er zijn ook veel leuke speciale beursuitgaven van Saga, Arboris, HUM, Dark Dragon Books, Arcadia, Wonderland, etc etc.

 

Voor de kinderen hebben we een zeer uitgebreid kinderprogramma, en........

de flipperkasten komen weer terug !! Dit jaar worden het er weer een paar meer dan vorig jaar. 

 

Houd de website in de gaten voor de laatste nieuwtjes / updates.

 

Nog maar 43 nachtjes slapen  :e015:

post-247-0-76889400-1437660735_thumb.jpg

Link naar reactie

Mooie lijst maar ik heb een verzoek. Maak helderder wat de wijzigingen zijn, bijvoorbeeld doorhalingen of vermeldingen zoals : geannuleerd of NIEUW.

Een datum erbij van de laatste update helpt ook.

 

Voor de rest :e005: :e005: :e005:

Link naar reactie
  • 4 weeks later...

Denken jullie dat het in Veldhoven de moeite is? Dat is dezelfde organisatie als Valkenswaard vroeger, bekend als het saaiste stripfestival. Het is het enige Nederlandse stripfestival waar ik nooit naartoe geweest ben.​​

 

 

Je ging er nog nooit heen,hoe weet je dan dat het saai is???

 

Ik vind het er héél aangenaam,en vind er altijd wel iets!

Kocht er vorig jaar (eindelijk) aan een schappelijk prijsje,de luxe van Een wereld zonder kwaad!!!

(en die stond al héél lang,op mijn verlanglijstje)

Link naar reactie

Tof tof... k zie dat ik ook aan de lijst ben toegevoegd  :e002: Ik zal er wel enkel op zondag zijn en te vinden aan de StripSterstand met mijn eerste L.S.D. boekje. (AAAHH... de deadline komt steeds dichterbij ;-) )

Verder wil ik nog even melden dat ik een Belg ben, er staat namelijk NL naast mijn naam. :-) 

Link naar reactie

Denken jullie dat het in Veldhoven de moeite is? Dat is dezelfde organisatie als Valkenswaard vroeger, bekend als het saaiste stripfestival. Het is het enige Nederlandse stripfestival waar ik nooit naartoe geweest ben.​​

IK heb ooit gehoord dat Valkenswaard een beetje was ingekakt, maar met de nieuwe organisatie (toch ook al een heel aantal jaren, die Patrick) heb ik nog nooit iets over 'saai' gehoord.

 

Ik denk dat ik eens met mijn kids op bezoek ga!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Ik zie wat gasten-namen voorbijkomen bij DarkDragonBooks

 

Tijdens Brabants Stripspektakel op 5&6 sept in Veldhoven signeert "MASTER ARTIST" Petar Meseldzija zijn Book of Giants bij ons. Ter gelegenheid van dit event zal er een speciale editie worden uitgebracht die een genummerde & gesigneerde Art Print bevat. Check http://www.brabantsstripspektakel.com/

 

 

en

Zondag 6 sept signeert tattoo artist Nikola Boskovic bij ons tijdens Brabants Stripspectakel. Zeker de moeite waard om even langs te komen dus.

ZATERDAG komt MARLON TEUNISSEN signeren

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

En daar komt nog bij Vincent!

 

Nog vervelender is dat de annulering eerst duidelijk werd aangegeven maar men nu kiest voor weghalen van de naam.

Duidelijk zijn is moeilijk, duidelijk blijven nog moeilijker.

Link naar reactie

Maar dat weegt niet op tegen weer een buitenlandse naam, Monin, die wordt weggehaald. Wel jammer dat de duidelijkheid, doorhalingen, verdwenen is.

 

Hamo en Morjeau vervangers lijkt het.

 

Luc Morjaeu signeert in Veldhoven

Bron site van Fameuze Fanclub > Gepubliceerd op maandag 17 augustus

Met veel plezier delen wij mee dat op zondag 6 september, tijdens Het Brabants Stripspektakel in Veldhoven, Luc Morjaeu aan de stand van de fanclub komt signeren. En wij maken het extra bijzonder want Luc signeert alleen albums voor onze leden. Op vertoon van je ledenpas ontvang je een signeerbon waarmee een album wordt voorzien van een tekening en een tweede van alleen een handtekening.

 

Luc Morjaeu signeert van 14:00 tot 17:00 uur!

A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo !

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...