Ga naar inhoud

30E Brabants Stripspektakel Op 5 & 6 Sept 2015 - In Veldhoven


BSS

Recommended Posts

Erg leuke gezellige locatie en de verscheidenheid van comics/strips was top!

De aanwezigheid van tekenaars was er vollop en ik was onder de indruk van Fatima van Sword Quest, sketch artist Robin Mies en Area48's Louis Norense.

 

Mijn kids hebben zich kostelijk vermaakt vnl bij Koper Comics (Eelco en Raquel) en zeker ook bij Boy Akkerman, Fatima, Romano en Ed van der Linde.

 

Ikzelf vond het heerlijk om te babbelen met Dick Heins, Fons van Erp, Rob van Bavel, Eelco en Raquel, Romano, Ed van der Linden en ik werd een paar keer blijkbaar 'herkend' en aangesproken als zijnde 'die boomvavavoom' of 'die met die Catawiki babes op de foto' of 'die van die mummy-fetish' dus dat was wel erg leuk :) . Dag afgesloten met helpen opruimen bij DDB/SIlvester en die stand krijgt van mij toch echt wel een 10!! Altijd leuk om die 2 te zien en met ze te spreken trouwens.

 

Ik vond trouwens ook een erg goede verdeling tussen de ramsj voor 1/2 euro danwel de eerste drukken of speciale projecten. Erg mooi om te zien.

 

Al met al ook een leuke score aan strips/comics en een 3-tal schetsen!

 

CAIN (OGN Eduardo Risso)
Tomb Raider #5 NL
The Warlord (DC Comics) #39, 51, 57
Dark Fantasies #4 (Donna Mia verhaal)
GEN13: Grunge Saves The World
The Darkness #1
Kin #1 (Gary Frank comic)
Wolverine: The Best There Is TPB #1 (RYP)
Wolverine: The Best There Is TPB #2 (RYP)
Conan and the Demons Of Khitai TPB
Curse of the Wendigo OGN (Dynamite, Adlard)
Ly-Noock #2
Luis Royo VISIONS
Nicky Saxx #2, 4, 6
Trunk (Oosterveer)
Betty & Dodge #3
Milo Manara's APHRODITE
 

 

De kids hadden hele ladingen Sus&Wis strips, XIII-strips, Assasin's Creed strips, Techno-Spawn en andere leuke zaken meegenomen naar huis! TOPdag!! En alle 3 de kids hadden wel 10 schetsen!! Geweldig!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Plezierige dagen gehad in Veldhoven.

Er was zelfs tijd voor een babbel en iets extra's van sommige tekenaars.

Ook plezierig dat DDB deze keer ook aan klantenbinding deed door een tekening van Simon aantrekkelijk te maken. Ik hoop op een trendbreuk waarbij ik best begrijp dat iets bijdragen aan het binnenhalen

van een tekenaar reëel is.

Alleen Zanon niet gezien.

Link naar reactie

Was een gezellige beurs met leuke beursuitgaven.

Complimenten aan de organisatie. Ik heb de move naar veldhoven als iets positiefs ervaren.

Heb dit van meerdere bezoekers en handelaren ook zo vernomen.

Mijn zoontje was mee en deze gaf aan volgend jaar zeker weer mee te willen.

Dan kun je toch spreken over een geslaagde beurs toch?

Link naar reactie

Mijn zoontje was mee en deze gaf aan volgend jaar zeker weer mee te willen.

Dan kun je toch spreken over een geslaagde beurs toch?

zekers!! Die van mij wilden al naar Hasselt en Putte en zeker naar Breda terwijl mijn middelste zowat eiste om mee te gaan naar FACTS :)

 

Of ik dat ga doen is de vraag maar de animo onder mijn kids is er zeker :D

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

De verhuizing van Valkenswaard naar Veldhoven heeft enkel voordelen opgeleverd: niet meer van die losse tapijten in de tennishal waar je je nek over breekt, oneindig veel laaddeuren (tegen anderhalf in Valkenswaard) waar iedereen vlakbij kon parkeren en heel mooie ruime hallen (sommige hoeken wat donker maar vooruit). Wel moet ik Theoak gelijk geven dat bij meer standhouders ook het aantal bezoekers wel mee moet groeien omdat er anders per kraam minder gespendeerd wordt (alhoewel dat meer zal gelden voor de handelaren dan voor de uitgevers).

 

Ook leuk dat de flipperkasten weer aanwezig waren. Sommige standhouders (en illustere mede-repers) waren daar vaker te vinden dan in hun eigen kraam :e007: :

 

20591582603_d8ac330e2e_z.jpg

 

We stonden zelf wat achteraan in een hal, maar ik had wel de indruk dat iedereen die dat wilde ons gevonden heeft. Tof dat robert van der Kroft beide dagen zijn prentje nog is komen signeren:

 

21220823921_e1768963ed_z.jpg

 

Zondag nog voldoende gelegenheid gehad om zelf wat rond te lopen. En zaterdagavond met diverse tekenaars in de hotelbar - en ik was niet degene die het licht moest uitdoen...

 

Leuk dat Saga nog een aantal bundelingen mee had van Een nacht in Rome, die zocht ik al een tijdje. Ik zal mijn dedi's bij gelegenheid posten, maar veel respect voor de Donald Duck tekenaars achter ons die met name zondag enorm veel tekeningen maakten voor de kids, zonder enige aankoopverplichting! Bij Walthery ging dat iets anders, elke dag 25 tickets. Ik had er eentje voor de zondag en gelukkig was hij om half twee al aanwezig! Tekening mocht van de begeleider enkel in het boekje en niet in een tekenboek, beetje jammer wel - maar Walthery had er zin in:

 

21212709455_97435e6b9b_z.jpg

 

Het zou wel eens zijn laatste dedi geweest kunnen zijn want kort daarna werd hij aangevallen door twee monsters:

 

21024795278_86e58c91d1_z.jpg

 

Leuk was ook het concept van de "Mystery-tekenaar". Een beetje gejat van The Stig van Top Gear natuurlijk, maar ik denk dat weinig mensen doorhadden dat Rosinski in dat pak zat...

 

21024795418_68f799b48b_z.jpg

 

Ik zou zeggen tot volgend jaar!

 

Erik

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...