Ga naar inhoud

Catawiki Zaagdraad


Gast Natte aap

Recommended Posts

18 minuten geleden, lukoste zei:

Kan kloppen.

Maar dan is de vraag of je het kan aanbieden als nieuwstaat.

 

de correcte foto

 

De correcte foto, dankjewel nogmaals lukoste.

 

Men begint in de reacties langzamerhand over het hoofd te zien dat het album dat ik heb ontvangen NIET het album is van de foto's op de Catawikiveiling.

 

Dat op zich hoefde geen probleem te zijn, zolang de goudopdruk maar van dezelfde kwaliteit was als op de foto van de verkoper !! En dat is niet het geval en ik geloof NOOIT dat het om een vergissing gaat.

 

Daarvoor zijn er teveel factoren die elke aandachtige lezer en volger ondertussen snapt, begrijpt, aanvaardt en akkoord mee is.

 

Dankjewel.

 

Link naar reactie

Beetje overdreven reactie allemaal.

Het is een klein ontbrekend stukje van een letter, ok, jij wilt dat niet, dan mag je retourneren, je krijgt je geld terug, is toch oplossing?....wat is het probleem? Het heeft je dan wat moeite gekost....vervelend....maar helaas. 

Ook in winkels zit er wel eens plekje op een boek.....

 

Link naar reactie
14 uren geleden, Lecram zei:

Beetje overdreven reactie allemaal.

Het is een klein ontbrekend stukje van een letter, ok, jij wilt dat niet, dan mag je retourneren, je krijgt je geld terug, is toch oplossing?....wat is het probleem? Het heeft je dan wat moeite gekost....vervelend....maar helaas. 

Ook in winkels zit er wel eens plekje op een boek.....

 

 

Het gaat mij om het principe. Ik ben belazerd. De verkoper wist heel goed waarmee hij bezig was (album 66 en album 69). Zelf de Veilingmeester dacht dat het een typfoutje was. Nu weten we ook waarom: nr66 was perfect, nr69 was beschadigd en verkocht hij als nieuwstaat. Het gaat niet over een album van 50 jaar oud, het gaat over een album van 6 maanden oud.

 

Daarmee bedroog hij niet alleen mij, maar ALLE potentiële kopers.

Link naar reactie
6 minuten geleden, Donnadonny zei:

Dan is de initiële intentie van de verkoper toch niet hersteld?

Waarom moet ik toegeven aan een verkoper die bewust een 'bijna nieuwstaat' verkoopt voor een 'nieuwstaat'?

 

Bewust of niet, dat is maar de vraag. Wat waren nu de intenties van de verkoper? Dat is ook maar een interpretatie. 

 

In ieder kun je intenties nooit herstellen, alleen de fysieke gevolgen. Je kunt het beschadigde exemplaar terugsturen, je geld terugkrijgen en dat is het dan. Dat is het maximaal haalbare. 

Catawiki gaat echt niet namens jou de verkoper met een zweep bestraffen.

Link naar reactie

Ach, ik koop veel strip gerelateerde dingen op internet. Vrijwel altijd gaat het goed, een enkele keer valt het tegen. Om de verkoper dan gelijk als een bedrieger uit te maken vind ik wat ver gaan. Pas als er geen passende oplossing wordt geboden dan heb je een punt. Maar als ik het goed lees kan het album geretourneerd worden, waarbij ik er dan vanuit ga dat alle kosten worden vergoed.

Link naar reactie

de koper heeft wel degelijk een punt hoor niet alleen de letter N heeft een beschadiging  de volgende 3 letters ook foto op catawiki en foto wat hier online staat komt niet overeen

verkoper heeft dat verschil moeten zien

maar het geleuter over een prijs sticker op een verpakking is alleen maar dingen er bij verzinnen

 

kort weg paar opties voor koper

1 zoals de

de verkoper voorstelt om het boek terug testuren /ik neem aan ook alle kosten tevergoeden 2x porto veiling kosten etc???/

 

2 een ander nr eisen nieuwstaat zelfde reeks

 

3 compensatie

 

 

verkoper voor rotte vis uitmaken helpt het proces zeker niet

ik zou als verkoper direct optie 1 kiezen

en klaar er mee

Link naar reactie
4 minuten geleden, Tweetie zei:

 

Bewust of niet, dat is maar de vraag. Wat waren nu de intenties van de verkoper? Dat is ook maar een interpretatie. 

 

In ieder kun je intenties nooit herstellen, alleen de fysieke gevolgen. Je kunt het beschadigde exemplaar terugsturen, je geld terugkrijgen en dat is het dan. Dat is het maximaal haalbare. 

Catawiki gaat echt niet namens jou de verkoper met een zweep bestraffen.

 

Ja goed gezegd, we naderen de kern.

 

Neem nu iemand als Goudurix. Daar bestaat hier ook een consensus over dat hij in het verleden mensen heeft bedrogen. Toch verkoopt hij nog steeds op Catawiki. Is dat rechtvaardig? Waar zit juist de bescherming voor de koper?

 

Het album retourneren? Maar dan gaat hij in feite vrijuit?

 

Wat is dan de boodschap? Tracht maar op een malafide wijze te verkopen om meer centen te vergaren en wanneer dit niet lukt, moet de koper het album retourneren en de verkoper kan gewoon verder zijn gang gaan, ongestraft.

 

Daar kan ik niet mee akkoord gaan.

 

Het maximaal haalbare is voor mij dat deze verkoper in de toekomst correct te werk gaat !!

 

En ik denk dat ik dat bereikt heb. Hij zal in de toekomst twee maal nadenken vooraleer zo'n laag bij de grondse werkwijze te hanteren.

Link naar reactie
2 minuten geleden, stripwereld zei:

Ach, ik koop veel strip gerelateerde dingen op internet. Vrijwel altijd gaat het goed, een enkele keer valt het tegen. Om de verkoper dan gelijk als een bedrieger uit te maken vind ik wat ver gaan. Pas als er geen passende oplossing wordt geboden dan heb je een punt. Maar als ik het goed lees kan het album geretourneerd worden, waarbij ik er dan vanuit ga dat alle kosten worden vergoed.

 

Het gaat mij niet om het geld, maar om zijn manier van handelen.

 

Retourneren is geen passende oplossing want dan gaat de verkoper vrijuit en kan hij nadien op zoek naar een nieuw slachtoffer die misschien wel zijn mond houdt.

Link naar reactie
2 minuten geleden, tuinmantvkijken zei:

de koper heeft wel degelijk een punt hoor niet alleen de letter N heeft een beschadiging  de volgende 3 letters ook foto op catawiki en foto wat hier online staat komt niet overeen

verkoper heeft dat verschil moeten zien

maar het geleuter over een prijs sticker op een verpakking is alleen maar dingen er bij verzinnen

 

kort weg paar opties voor koper

1 zoals de

de verkoper voorstelt om het boek terug testuren /ik neem aan ook alle kosten tevergoeden 2x porto veiling kosten etc???/

 

2 een ander nr eisen nieuwstaat zelfde reeks

 

3 compensatie

 

 

verkoper voor rotte vis uitmaken helpt het proces zeker niet

ik zou als verkoper direct optie 1 kiezen

en klaar er mee

 

Behalve Tweetie was iedereen het ermee eens dat ik belazerd ben.

 

Optie 1 ben ik niet akkoord want dan gaat de verkoper vrijuit.

 

Optie 2 kan niet want hij heeft geen exemplaren meer.

 

Optie 3: Ik heb compensatie gevraagd, want op die manier wordt de verkoper echt gestraft !! Anders gaat ie toch gewoon vrijuit ??

Link naar reactie
17 uren geleden, Lecram zei:

Beetje overdreven reactie allemaal.

Het is een klein ontbrekend stukje van een letter, ok, jij wilt dat niet, dan mag je retourneren, je krijgt je geld terug, is toch oplossing?....wat is het probleem? Het heeft je dan wat moeite gekost....vervelend....maar helaas. 

Ook in winkels zit er wel eens plekje op een boek.....

 

 

2

Volgens mij is alles wel gezegd :e009:

Link naar reactie

Volgens de foto op zijn veilinglot ging ik een album krijgen met perfecte goudopdruk, zoals het een album in nieuwstaat van zes maanden oud betaamt. Dat beloofde hij althans in zijn omschrijving en via zijn foto's.

 

Toen ik het pakket opende, bleek de realiteit heel anders te zijn.

 

Dat is het probleem.

Link naar reactie
4 minuten geleden, Donnadonny zei:

Volgens de foto op zijn veilinglot ging ik een album krijgen met perfecte goudopdruk, zoals het een album in nieuwstaat van zes maanden oud betaamt. Dat beloofde hij althans in zijn omschrijving en via zijn foto's.

 

Toen ik het pakket opende, bleek de realiteit heel anders te zijn.

 

Dat is het probleem.

Maar je krijgt toch je geld of iets dergelijks terug? Wat is nu dan nog het probleem?

 

Volgens mij is het pas een probleem zijn als de verkoper het boek niet wil terug nemen of je geen vergoeding of dergelijke geeft. En volgens mij lijkt dit niet het geval te zijn..

 

Link naar reactie
23 uren geleden, Lecram zei:

Beetje overdreven reactie allemaal.

Het is een klein ontbrekend stukje van een letter, ok, jij wilt dat niet, dan mag je retourneren, je krijgt je geld terug, is toch oplossing?....wat is het probleem? Het heeft je dan wat moeite gekost....vervelend....maar helaas. 

Ook in winkels zit er wel eens plekje op een boek.....

 

 

Inderdaad. Ook mijn mening. Je mag retourneren en je krijgt je geld terug. Lijkt mij een correcte afhandeling.

Was het doelbewust? Ik denk het niet. Als de verkoper een bedrieger zou zijn dan krijgt het geen 2127 postieve feedback beoordelingen, dan waren er daar veel meer negatieve bij.

 

In je eerste contact na de levering de verkoper al direct aanvallen en een bedrieger noemen helpt uiteraard ook niet om tot een oplossing te geraken. In een latere fase en bij onwil van de verkoper, dan misschien.

 

Dus gewoon alles terug inpakken en terugzenden en je krijgt je geld terug. Probleem opgelost.

 

Er zijn ergere dingen in het leven . . .

Link naar reactie

Ik heb ook al enkele items gekocht van hem en alles was steeds in orde. Soms kom je hem zelfs tegen in een stripwinkel. 

Ik kan begrijpen dat je ontevreden bent omdat het kavel niet aan je verwachtingen voldoet, maar persoonlijk zou ik je de raad willen geven om eerst met de verkoper tot een oplossing te komen vooraleer je ongenoegen te uiten op het forum. Pas als er geen oplossing mogelijk is zou ik het posten...Ik denk dat niemand dat graag zou lezen over zichzelf.  Ik kan mij moeilijk voorstellen dat hij niet te vinden is voor een compensatie of een terugname...

Link naar reactie
1 uur geleden, steelke zei:

Ik heb ook al enkele items gekocht van hem en alles was steeds in orde. Soms kom je hem zelfs tegen in een stripwinkel. 

Ik kan begrijpen dat je ontevreden bent omdat het kavel niet aan je verwachtingen voldoet, maar persoonlijk zou ik je de raad willen geven om eerst met de verkoper tot een oplossing te komen vooraleer je ongenoegen te uiten op het forum. Pas als er geen oplossing mogelijk is zou ik het posten...Ik denk dat niemand dat graag zou lezen over zichzelf.  Ik kan mij moeilijk voorstellen dat hij niet te vinden is voor een compensatie of een terugname...

Ik deel dezelfde ervaringen als Steelke en kan mij helemaal vinden in zijn woorden...

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie
Op 12-4-2017 om 19:21, Ron P zei:

 

Inderdaad. Ook mijn mening. Je mag retourneren en je krijgt je geld terug. Lijkt mij een correcte afhandeling.

Was het doelbewust? Ik denk het niet. Als de verkoper een bedrieger zou zijn dan krijgt het geen 2127 postieve feedback beoordelingen, dan waren er daar veel meer negatieve bij.

 

In je eerste contact na de levering de verkoper al direct aanvallen en een bedrieger noemen helpt uiteraard ook niet om tot een oplossing te geraken. In een latere fase en bij onwil van de verkoper, dan misschien.

 

Dus gewoon alles terug inpakken en terugzenden en je krijgt je geld terug. Probleem opgelost.

 

Er zijn ergere dingen in het leven . . .

 

2

 

Terugzenden met een strik erom, geld recupereren en een nieuw boekje met gouwe letters opsporen. Wat een heisa.....

 

Ik heb trouwens al meermalen bij die verkoper iets aangeschaft, geen problemen mee gehad.

Link naar reactie
3 uren geleden, Simon zei:

 

Verbazingwekkend, je zou zeggen dat een oplage van 1.000 exemplaren wel genoeg zou moeten zijn. Dubbel zoveel als HC Duke tegen een veel hogere prijs. 

Ik denk dat van de meeste hardcovers er niet zoveel verkocht worden als van deze gelimiteerde uitgave.

 

Link naar reactie
2 uren geleden, Boekenmagazijn zei:

Stelletje sukkels. Er staan er 2 te koop in Shops, voor 75 euro.

 

Aan de biednummers te zien, zijn er in ieder geval drie sukkels die niet de moeite genomen hebben om de shops te checken. 
Of Catawiki is heel erg succesvol met het verstoppen van de shops in de menustructuur. 

Link naar reactie
Op 10-4-2017 om 13:52, Donnadonny zei:

https://veiling.catawiki.nl/kavels/10365899-nero-prinses-lovely-en-de-mosterd-van-abraham-fluwelen-hc-1e-druk-van-heruitgave-2016

 

Ik wil jullie een voorbeeld geven van puur bedrog met voorbedachte rade. Ik word hier HEUL boos om. Ik heb de Veilingmeester van Catawiki ook al een bericht gestuurd.

 

Op 3 april heb ik het kavel onder de link gewonnen op Catawiki. Vandaag heb ik dit stripalbum ontvangen.

 

In de beschrijving staat dat het gaat om album nr69 en dat is ook het album dat ik heb ontvangen. Echter mét substantieel verlies van goudopdruk bij de letter N van het woord VAN (zoals zichtbaar op mijn onderstaande foto).

 

Het bedrog zit hem in het feit dat de geplaatste foto's bij het kavel, foto's zijn van album nr66. En bij album nr66 is de goudopdruk uiteraard wel perfect. Maar ik krijg wel het beschadigde album nr69 !!

 

Ik heb de verkoper gecontacteerd waarin ik zeg dat hij een bedrieger is. In zijn antwoord zegt hij dat het wel wat beleefder kan. Grrrrr.. Hij past ook een tactiek toe in zijn antwoord: Wanneer hij merkt dat zijn bedrog niet lukt, stelt hij gewoon voor het album te retourneren. Dat vind ik ook zéér erg: Er trachten onderuit te komen.

 

Ik breng dit hier te berde omdat ik wil vermijden dat jullie iets dergelijks overkomt. In het algemeen kan ik zeggen dat je via online aankopen wel eens vaker bedrogen wordt (Marktplaats, Kapaza, 2ehands,..), maar dat men via Catawiki het boerenbedrog toepast dat ik hier nu meld en er ook nog zal mee trachten weg te komen, slaat alles !!

 

Ik heb ondertussen nog een mail ontvangen van de verkoper. Hij zegt dat hij zich gewoon vergist heeft van foto. Ik vind dit een veel te eenvoudige uitleg VOOR IEMAND DIE AL MEER DAN 2000 FEEDBACKS heeft. In zo'n uitleg ga ik niet trappen. Hij moet als verkoper maar twee keer nadenken voor hij iets verkoopt, wij moeten als koper OOK twee keer nadenken. Ik word hier zo boos van.

 

Sommigen van jullie vinden dit misschien maar stom, maar je moet het zelf eens meemaken, het moet je zelf maar eens overkomen. Dan praat je wel anders. Dit is GEEN vergissing !!

nero 003.JPG

 

Link naar reactie

Hallo iedereen,

Ik heb me dus hier een account aangemaakt omdat ik hier dus zwartgemaakt wordt door deze koper.

Wat is er mis gegaan ? Ik heb idd dezelfde foto gebruikt van de voorkant van nr.66 daar ik niet het vermoeden had dat dit nr.69 een kleine beschadiging zou hebben aan de goudopdruk(Wie denkt dit van een idd nieuw aangeschaft album ? )

De prijs van € 395,00 is de prijs wat ik vroeg op een beurs en heb ik er gewoon op gelaten(Er zijn handelaars die er nog meer voor vragen)

De foto van nr.66 was dus idd fout maar er stond duidelijk in de beschrijving dat het om nr.69 ging daar nr.66 reeds verkocht was ! Ik heb vanaf het 1ste bericht toegegeven dat ik fout was en voorgesteld om alles te retourneren maar nee daar gaat de koper dus niet op in ! Tuurlijk niet omdat hij beseft dat hij dus wel degelijk 'n koopje gedaan heeft aan die prijs !

Aan al die betweters dan : ben ik daarom een bedrieger ???? Ja,natuurlijk want anders heb ik geen 99,6% positieve feedback na 2100 beoordelingen ?!?

Ik heb vanaf het begin mee gewerkt aan een annullatie maar neen,beter mij uitmaken en zwartmaken hier ! Nu wel jongens,ik hoef dit niet te pikken en doe dit dan ook niet ! Heb dus officeel klacht neergelegd wegens laster en eerroof en alle berichten er netjes bij gevoegd !

En als jullie met zijn berichten akkoord gaan kijk dan eens hieronder en beoordeel de negativiteit ervan al vanaf het 1ste bericht op Catawiki.

Heb dus ook Catawiki gebeld en deze hebben me de raad gegeven niet meer te reageren op zijn aantijgingen en alleen via Catawiki te communiceren !

Aan alle mensen die me hier positief gestuend hebben zeg ik een oprechte dankjewel want jullie kennen me dus wel blijkbaar als geen bedrieger

Mvg

Mario(Baringo)

 

Zie hieronder de communcatie vanaf het begin :

 

Beste, u hebt de status veranderd in verzonden maar volgens die code die u op geeft is het pakket zelfs nog niet afgeleverd bij BPOst, hoe kan het dan al verzonden zijn??

apr 7

Hallo, 
Ik heb totaal geen idee,ik zit in Thailand en een vriend regelt alles 
Ik zal het eens navragen 
Mvg 
Mario

apr 7

Een vriend regelt alles ?? Djezus Christ. Wat ik 100% zeker weet is dat het item op 'Verzonden' staat, maar volgens BPost is het zelfs nog niet ingeleverd op het postkantoor !!

apr 7

Net gecheckt en is blijkbaar toch bij de post reeds 
Mijn vriend doet dit al jaren dus 100% betrouwbaar 
Mvg 
Mario

apr 7

yup ik zie het nu ook, wordt op dit moment verwerkt door de post, ciao!

apr 7

Inderdaad

apr 7

Beste, het album is aangekomen maar u hebt mij bedrogen. De foto's zijn van album 66 met perfecte goudafdruk waar de letter N niet een beetje van zijn goudafdruk heeft verloren. Vervolgens stuurt u mij album 69 op maar dat correspondeert niet met de foto's want het album dat ik heb ontvangen is met goudafdrukverlies. Dat is boerenbedrog. Ik wil album 66 met perfecte goudafdruk ZOALS OP DE FOTO'S !!! Beste groeten, Ben Van Vooren.

apr 10

Heb ook een mail gestuurd naar Catawiki waarin ik uitvoerig uw praktijken beschrijf. Ik laat het hier niet bij. Ik wil een album zoals op de foto's. Beste groeten, Ben Van Vooren

apr 10

Jawadde een betje beleefder kan ook zeker ? 
Stuurt U het album maar terug want een ander heb ik niet 
Ik heb dezelfde fotos gebruikt en wist niet dat dit album een beetje goudafdruk had dus stuur maar gewoon terug 
mvg 
Mario

apr 10

U bedriegt mij en dan verwijt u mij niet beleefd te zijn. Ik pik dit niet. Ik wil het album van op de foto's !! Laatste kans! Uw tactiek om een album te laten retourneren als uw bedrog niet pakt, aanvaard ik niet. U bedriegt met voorbedachte rade. Niet alleen negatieve feedback op uw profiel als ik het juiste album niet krijg, maar ik ga ook op stripfora mijn verhaal doen en uw naam noemen zodat mensen niet meer bedrogen worden door u. IK PIK DIT NIET. Capiche?

apr 10

Ik heb me gewoon vergist van foto 
In de beschrijving staat duidelijk dat het om nr.69 gaat 
Nr.66 is eerder reeds verkocht ziehier 
https://veiling.catawiki.nl/kavels/9104603

apr 10

Boerenbedrog. Ik aanvaard uw uitleg niet Meneer !! !! Het kan mij geen bal schelen dat het om nr69, 10 of 20 gaat, ik heb ee sterk beschadigd album ontvangen !! U moet als verkoper maar beter 2 keer nadenken voor u iets verkoopt, dat moet ik als koper ook doen. Ik aanvaard uw uitleg dus niet. U komt hier niet mee weg !!!

apr 10

Ik wil een album zoals op de foto's !! !!

apr 10

Ik hoef uw gedrag niet te pikken en zal catawiki hiervan op de hoogte brengen 
Heb U gezegd dat het verkocht is en dat ik een verkeerde foto gebruikt heb,meer kan ik niet doen

apr 10

HAHAHAHA ik heb een uur geleden al een mail gestuurd en gevraagd om u VOOR EEUWIG TE BANNEN. BEDRIEGER !!! U hebt al meer dan 2000 feedbacks dus u weet hoe het moet. Dus ik aanvaard uw eenvoudige uitleg van verkeerde foto's niet. U moet als verkoper maar beter twee keer nadenken, ik moet dat als koper namelijk ook doen!! Ik aanvaard uw vijgen na Pasen niet Meneer. Ik heb een sterk beschadigd album ontvangen. En ik ga aan iedereen die het wil horen vertellen van uw praktijken. Ik ben niet gauw boos, maar nu ben ik HEUL boos. Beste groeten, Ben Van Vooren.

apr 10

Uw omschrijving spreekt van NIEUWSTAAT. Het beschadigde album dat u mij toestuurde, kan dus geen vergissing van foto zijn !! Aangezien u geen ander exemplaar meer hebt, kan u mijn aankoopbedrag integraal terugstorten op volgend rekeningnummer: BE *****. Zo vermijdt u een negatieve feedback en kan u zich herpakken. Ik geef u een tweede kans. Ik raad u aan er gebruik van te maken. Beste groeten, Ben Van Vooren.

apr 10

 

Link naar reactie

Is het mogelijk dat als je iets in je verzameling op Catawiki zet, dat wie een exemplaar zoekt daarvan een bericht krijgt en je dan een bod doet?

Ik had net iets op Catawiki gezet, ik kreeg een bericht, en logde in op Catawiki. Ik vond het item niet in mijn shop terug en niet in mijn verzameling. En ik kon me niet herinneren dat de prijs waaraan het werd besteld, de prijs was die ik had ingevoerd.

Ik heb dan maar de bestelling geannuleerd. Of is Catawiki gehackt en heeft iemand de gegevens naar eigen goeddunken aangepast?

Link naar reactie

Beste mensen,

 

ik heb de verkoper zijn naam nooit genoemd. Hij dus wel, dat zegt veel. Er is hier trouwens een lid die 'mario' noemt. Is dat dezelfde persoon? Dat moet ook uitgeplozen worden door de onderzoeksrechter.

 

Dit album is minder dan een jaar oud, kostte 80 of 100 euro nieuw, dus er is geen kwestie van "een zaakje te hebben gedaan."

 

Ik heb ook uw feedback nagekeken op Catawiki, het is niet de eerste keer dat u klachten krijgt over zogenaamde nieuwstaten. Ik vind het nog altijd niet kunnen dat niet u, maar een vriend het album heeft verstuurd, u zat in Thailand en laat dus tientallen kavels verzenden door een ander.

 

Als je naar Catawiki belt, krijg je iemand aan de lijn die eigenlijk niet direct met de zaak bezig is. Bon soit, dit gezegd zijnde, op 18 APRIL ( vijf dagen geleden reeds) heb ik volgend bericht gestuurd naar Catawiki:

 

""""

Beste,

ik weet dat de verkoper het doelbewust heeft gedaan, dus dat is het belangrijkste voor mij. De vergissing tussen nummers 66 en 69. Omschrijving van nieuwstaat terwijl album beschadigd is. Toevoeging van papiertje die indruk moet wekken van zeer duur album. Bij zijn feedback nog andere commentaren over zogezegde nieuwstaten. Neen, dat is zeker geen toeval.

 

De verkoper zat zelfs in Thailand en laat de pakketten opsturen door een vriend. Dat heeft de verkoper mij zelf verteld.

 

Maar het is Pasen geweest, dus het is tijd voor vergeving, u mag de betwisting dus opheffen! Iedereen verdient een tweede kans, ik hoop dat de verkoper dit apprecieert en niet ziet als een zwaktebod van mijn kant.

 

Let wel, dat betekent niet dat ik toegeef dat ik fout zat. Ik ben niet het type persoon die zo’n drukte maakt als ik niet 100% zeker weet dat ik juist zit. Ik heb te veel ervaring. Maar ik ben ook vergevingsgezind. Dus u mag ermee doen wat u wil. Ik hou het album.

 

Mvg,"""""

 

 

En voor het overige, nu ik voor de rechter word gesleept, is mijn vergevingsgezindheid wel een beetje over, ja. Ik kan enkel herhalen wat ik oorspronkelijk bedoelde: Ik raad iedereen aan zeer voorzichtig te zijn en goed op te letten.

 

En ja, men zou bijna de indruk krijgen dat verkopers elkaar verdedigen zodat de business niet in gevaar komt.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...