Ga naar inhoud

Stripgids Festival Turnhout


Recommended Posts

Het festival hangt samen met de Vlaamse Cultuurprijzen. Die waren om de 2 jaren, maar dat is veranderd naar om de 3 jaren. Het festival van dit jaar had eigenlijk pas volgend jaar mogen plaats vinden. Aangezien de voorbereidingen reeds gestart waren, was er een uitzondering ofzo toegestaan. Maar de winnaar krijgt zijn prijzengeld pas volgend jaar.

Aangezien de volgende Cultuurprijzen uitgereikt worden 3 jaar na die van volgend jaar, is het volgende stripfestival pas in 2019.

 

Allé, zo is het aan mij uitgelegd...

Z !

Link naar reactie

Laten we hopen van niet. Een stripfestival dat vier jaar tussen 2 edities moet laten, is zijn laatste resterende publiek (op de vaste verzamelaars na) ook kwijt, vrees ik. Dat zou dodelijk zijn.

 

Trouwens. 1 x om de 3 jaar een prijs uitreiken van 12.500 euro... Da's toch het equivalent van 1 x om de 2 jaar een prijs uitreiken van 8.333 euro. Problem solved? Goed, de prijs is minder per winnaar en het bedrag oogt een beetje lulliig. Maar is dat geen denkpiste? Ehum...  :e007:

Link naar reactie

Dat Vaticaanstad van u is er een van de Smurfen denk ik!!! :e005: :e005: :e005:

Vaticaanstad is 44 ha groot. Of 440000 vierkante meter. Uw Vaticaanstad is 440 vierkante meter!

Tenminste, dat denk ik toch...Maar HEEL zeker ben ik ook niet, de rekenles...Het is vijfenveertig jaar geleden hé...

rekenles van meester kweepeer, vrees ik :ph34r:  (of tom heeft zijn post intussen veranderd)

 

die 'vierkante' maken dat je twee keer zoveel nullen nodig hebt. 440000m² is 0.44km².

Link naar reactie

 

 

rekenles van meester kweepeer, vrees ik :ph34r:  (of tom heeft zijn post intussen veranderd)

 

die 'vierkante' maken dat je twee keer zoveel nullen nodig hebt. 440000m² is 0.44km².

Gut...Als jij het ook zegt zal het wel waar zijn...Maar het was wel rekenles van juffrouw Pussy hoor!!! :e005: :e005: :e005:

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...