Ga naar inhoud

Kameraad Mausers Archief


Gast Kameraad Mauser

Recommended Posts

3 minuten geleden, Waldorf zei:

 

De drempel om een stripbeurs te bezoeken is voor mij erg hoog, maar dit is een incentive waar ik wel mee te porren ben. Hou ons op de hoogte, Kameraad.

 

Gelukkig is de drempel voor mij om een stripbeurs te bezoeken vrij laag. Dan kunnen we samen onze dwaze anarchist met zachte dwang dwingen om nu eindelijk eens een Rudy boekje te publiceren.

Link naar reactie
7 uren geleden, Kameraad Mauser zei:

Wij van Kameraad Mauser zijnde, doen ons best om binnenkort materiaal bij elkaar getekend te hebben waarmee er iets kan gedaan worden aangaande uitgeven alsook eens afzakken naar een stripbeursactiviteit. Of toch tenminste, waar ze mij wensen te dulden.

Je moest eens weten hoe blij ik werd toen ik dit las. Een goed begin van de dag. :)

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Misschien wel ja. Het probleem met mij is: ik kom zo nu en dan op grappen, maar ik blijf er wat aan sleutelen en als je wat wil gaan doen met humor en cartoons, moet je eigenlijk wanneer de grappen je te binnenvallen, direkt dat gaan uitwerken, hooguit een voormiddag ofzo eraan spenderen en dan doorsturen. Tenminste als je kan publiceren.

Link naar reactie
  • 1 month later...
Gast Kameraad Mauser

Dank u.



Als ik nu dat inktschetsje zie, dan zit er meer diepte in dan ik denk en zie op het moment ik het op papier aan het zetten ben.  Ik wil altijd genoeg volume en gelaagdheid in haardossen, kapsels en baarden verkrijgen en menig keer overvalt mij het gevoel dat het niet altijd goed zit, nadat ik juist wat dingen uitgeprobeerd heb. Maar als ik het dan zie op een scherm, dan blijkt alles min of meer juist te zitten zoals ik het eigenlijk wil.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

 Euhm...ja...maar: als ik iets concreets af heb. Er is dan meer credibiliteit. Tenzij dat niet van belang is. Hangt ook af waar en voor hoeveel mensen en wat voor types enz...

 

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Jah...Neanderthalers en Cro magons en nog een paar tussensoorten...daar wil ik zeker ook nog eens iets mee doen. Op een Hausmaniaanse manier, so to speak.

Het ontstaan van eigendomsrechten. :e012:

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...