Ga naar inhoud

Het Tweede Internationale Stripfestival Van Rotterdam


Tweetie

Recommended Posts

(Voorlopige) data in 2016 voor 'Rotterdam' zijn zaterdag 27 en zondag 28 februari  :e005:

Uitgebreider èn met meer randgebeuren dan de eerste editie ! Mogelijk ook activiteiten op vrijdag de 26e  :e009:

 

Ik licht deze er even uit en zet hem in een apart draadje. 

 

2015 was al een mooie beurs en 2015 wordt dan nog uitgebreider.... En we kunnen een week eerder nog naar de Foire Du Livre zonder overlap te hoeven vrezen. 

 

 

Link naar reactie

Beste verzamelaars/tekeningen jagers en andere geïnteresseerden. Ik waardeer Tweetie zijn initiatief, maar mijn aankondiging met voorlopige data in het draadje ''stripbeurzen" was bedoeld om te laten weten dat ik begonnen ben met voorbereidingen. Niet om al de promotie te starten....

Ik wil(de) niemand voor de voeten lopen! Pas na de zomer ga ik info geven. Na komend weekend (Hilversum) begint het 'zomer reces' :e012: .

Daarna gaat het weer opgang komen (Kampen), voor mij (pas) eerst de beurs in Breda waar ik nu al naar uitkijk als liefhebber van tekenaars enz. Hopelijk snel info daarover. En natuurlijk FACTS, maar dat is een event :e005:

Link naar reactie

Vorig jaar ben ik een kijkje komen nemen op het festival en k vond het daar wel tof. Dus indien er meer info over de editie 2016 is zou ik deze graag vernemen. En indien mogelijk zou ik graag weten hoe ik een plekje kan bemachtigen om mijn L.S.D. boekjes te promoten aan een standje.

Link naar reactie
  • 4 weeks later...

April klinkt prima. Maar ik hoop niet dat het 2 en 3 april wordt omdat de signeerdag in Aarschot op 3 april is en ik het daar heel gezellig vind. Rotterdam is uiteraard een thuiswedstrijd voor mij en die wil ik dus ook niet missen zeker gezien het feit dat Rotterdam voor ons een hele goede en gezellige beurs was dit jaar.

www.windmill-comics.com

Link naar reactie

April klinkt prima. Maar ik hoop niet dat het 2 en 3 april wordt omdat de signeerdag in Aarschot op 3 april is en ik het daar heel gezellig vind. Rotterdam is uiteraard een thuiswedstrijd voor mij en die wil ik dus ook niet missen zeker gezien het feit dat Rotterdam voor ons een hele goede en gezellige beurs was dit jaar.

 

Het beste is als de definitieve datum zo snel mogelijk bekend wordt gemaakt, zodat samenvallende dagen vermeden kunnen worden. 

 

Was er op 3 april niet ook een stripbeurs in Waregem gepland? Komt er nog een stripfestival van Ieper in april 2016?  

Link naar reactie

Het beste is als de definitieve datum zo snel mogelijk bekend wordt gemaakt, zodat samenvallende dagen vermeden kunnen worden. 

 

Was er op 3 april niet ook een stripbeurs in Waregem gepland? Komt er nog een stripfestival van Ieper in april 2016?  

 

Op 3 april is er de StripRommelPlaneet in Waregem (expo/Zuiderlaan)

It could be worse, it could be raining !

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...