Ga naar inhoud

Juni Strip


Recommended Posts

Bedankt. Maar hoe ik dit nog een tiental dagen ga volhouden, weet ik ook niet onmiddellijk.

 

Je zit natuurlijk gevangen in een vrij beperkte setting met die traphal. Voorlopig valt dat wel mee, maar nog 10 extra dagen kan inderdaad moeilijk worden. Je kan hem eventueel langs een ruitenwasserslift ofzo laten gaan...

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Mwa, met een paar scheuten onvervalst surrealisme valt er best wel wat aan te vangen met zo'n beperkte setting.

Om te beginnen wat wegenwerken laten plaatsvinden met omleidingen enzo...

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

 

 

Echt niet tevreden over het tekenwerk; er zijn van die dagen dat je beter geen potlood vastpakt...

 Heel herkenbaar. Je hebt dan een goed idee of wil per sé iets uittekenen of inkten en het komt er niet uit zoals je wil.

Link naar reactie

 Heel herkenbaar. Je hebt dan een goed idee of wil per sé iets uittekenen of inkten en het komt er niet uit zoals je wil.

 

2

 

Wat ik wel merk bij mezelf: als ik zo'n dag heb dat het echt niet wil lukken, had ik vroeger de neiging om er gewoon de brui aan te geven. Maar als ik dan doorduw en desnoods nog 2 uur aanmodder, komt er plots een fantastische tekening bovendrijven. Vaak eerder toevallig.

 

Moet je natuurlijk wel wat tijd voor hebben/maken :)

 

EDIT: on topic: het verhaal blijft wel grappig. Ik vind de tekeningen niet slecht hoor, ze zijn functioneel voor het verhaal. In de laatste paar platen gebruik je wel allemaal halftotalen, zonder achtergrond, hetgeen snel eentonig kan worden. Uiteindelijk vind ik de traploopprenten de leukste.

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...