Ga naar inhoud

Stripfestival Haarlem 2016


Recommended Posts

  • 9 months later...

Groovy! Ik ben er ook weer bij, voor mij niet zo ver dit keer. Weet nog niet op welke dag(en) ik ga, zie ik wel als er meer van het programma bekend is.

 

Met een beetje geluk staat de poffertjeskraam er ook weer, die doet goeie zaken met de stripdagen!

Link naar reactie

Sherpa heeft alvast een internationale tekenaar: Pablo Auladell van Het paradijs verloren die zaterdag 4 en zondag 5 signeert :)

 

Bovendien in hetzelfde weekend: Mezzo en Dupont (Love in vain).

 

In het tweede weekend geeft Edmond Baudoin een schildervoorstelling met dans-performance. Zie bv.

 

Hij zal dan ook zijn nieuwe boek signeren in galerie Annee (waar hij en Auladell exposeren).

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
Gast opzoeknaarinfo

Hoor goede dingen over deze beurs en ben van plan om te gaan op de buitenbeurs (als small press / handelaar)...

 

Tips om gratis of althans betaalbaar te parkeren in Haarlem?

 

Tips voor betaalbare logies in de buurt?

Link naar reactie

Helaas is er nog niets qua informatie dat mij ook maar in de geringste mate inspireert om meer dan 1 dagje te gaan.

ben benieuwd of het , buiten de gezelligheid, beter wordt dan de laatste keren het geval was.

 

Voor die gezelligheid en boekenmarkt ga ik echter wel zeker 1d ag.

Link naar reactie
  • 4 weeks later...

Ja best wel dat is meegenomen. Het is ook behoorlijk.

 

Minder meegenomen is de tekenaarslijst. Voor deze doelgroep heeft Haarlem niks te bieden. Misschien Mezieres en dan is het over en sluiten. Vrijwel alle anderen zien we in Rijswijk, Deventer, Leeuwarden, Veldhoven, Breda etc. etc.

Link naar reactie

Voor een tweejaarlijks festival met toch wel enige pretenties, een prachtige locatie en wss subsidies/sponsoring is de gastenlijst inderdaad bedroevend.

Mezieres prima, maar waarom niet een paar andere mooie bijzondere internationale namen, zoals in de begin edities van Haarlem. Er zijn qua tijd en locatie voldoende mogelijkheden voor mooie exposities/promotie voor deze tekenaars......nu lijkt het inderdaad steeds meer van hetzelfde. Jammer, maar misschien komt er nog positief nieuws de laatste weken.

Link naar reactie

Nou Haarlem is wel iets meer dan een gros bananendoosschuivers en een handvol hitsige uitgevers die hun verkopen tot grote hoogten wensen te stuwen... Er zijn behoorlijk wat exposities, tentoonstellingen en optredens, verdeeld over een dag of tien. Dat lijkt me wel artistiek en cultureel verantwoord.

 

Erik

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Waar vind je de lijst van de tekenaars? 

 

http://www.stripdagenhaarlem.nl/Nieuws/stripbeurzen-2016-online.html

Signerende tekenaars

De lijst met signerende tekenaars duurt helaas altijd iets langer om te kunnen publiceren, maar we proberen zo snel mogelijk de eerste lading namen bekend te maken!

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...