Ga naar inhoud

Stripfestival Haarlem 2016


Recommended Posts

Gast Ariadne

Oei wat was het benauwd. Het grootste gedeelte van de zaterdag toch rondgelopen (met vele rustpauzes, dat wel) en had de bedoeling om zondag ook te gaan en dan de dingen te kopen waar ik nog over twijfelde. Helaas, dankzij het benauwde weer kwam ik niet alleen thuis met enkele Douwe Dabberts en Dagobert Ducks maar ook met een hitteberoerte...dus zondag niet kunnen gaan. Scheelt weer geld of zo? Volgende stripbeurs maar weer 's proberen.

Link naar reactie

Wie kent ene Paul die in Haarlem met een goede fotocamera rond liep? Hij heeft op mijn verzoek een paar foto's gemaakt toen Mézières voor mij bezig was. Helaas heb ik hem niet meer mijn e-mailadres gegeven...

 

Dan heeft ie snel foto's moeten schieten..............anders was de zwarte edding 3000 al weer van het papier....... :e005:

Zonder gekheid, ik zou het niet weten en Mezieres is een heel aardige man en gezien zijn leeftijd, knap dat hij nog festivals bezoekt.

Link naar reactie

Wie kent ene Paul die in Haarlem met een goede fotocamera rond liep? Hij heeft op mijn verzoek een paar foto's gemaakt toen Mézières voor mij bezig was. Helaas heb ik hem niet meer mijn e-mailadres gegeven...

Toch toevallig, geen Paul Mol ?? (Nederlander, groot, alleenstand, deed vroeger voornamelijk buitenlandse beurzen, liep er zondag ook rond)

Link naar reactie

Wie kent ene Paul die in Haarlem met een goede fotocamera rond liep? Hij heeft op mijn verzoek een paar foto's gemaakt toen Mézières voor mij bezig was. Helaas heb ik hem niet meer mijn e-mailadres gegeven...

 

Probeer eens een PB aan Paul_NL. Is dat de Paul die je zoekt? Niet geschoten is altijd mis.

Link naar reactie

ik zal wel een zeur zijn als ik het vraag. Wat blijft er van Haarlem over als het geen mooi weer is? 1 tekenaar die genoemd wordt vanwege zijn tekeningen? Een ander die vanwege zijn leeftijd sympathie oogst? Ik blijf duimen voor mooi weer tot in de lengte van jaren!

Link naar reactie

Jammer dat RW dicht was, hopelijk is alles goed.

 

Mijn weekend begon niet goed en is kende weinig verbeteringen...

 

Laat ik beginnen met mijn ongelooflijke blunder... ik was er 200% van overtuigd dat de stripbeurs in het afsluitende weekend zou zijn. Ik voelde me echt ziek toen mijn collega mij zaterdagochtend kwart voor 10 iets anders vertelde... Hij vulde ondertussen de tafels maar datgene wat ik zo graag had willen leveren zoals de posters zijn pas vandaag bij mij gearriveerd - genoeg tijd anders toch.... :e010:

 

Zondag was de NS een lastpost (zaterdag eigenlijk ook) en miste ik 3!!! treinen waardoor ik pas om 11 uur de stand open had. 's Avonds thuis bleek mijn slechte gevoel over alles tevens een fysieke te zijn geweest. Vandaag pas ben ik weer wat fit en koortsloos en wil ik het allemaal achter mij laten en voor komende beurzen in betere banen te leiden. In alles, mijn oprechte excuses voor degenen die mij zijn misgelopen of specifieke producten verwacht hadden.

Link naar reactie

ik zal wel een zeur zijn als ik het vraag. Wat blijft er van Haarlem over als het geen mooi weer is? 1 tekenaar die genoemd wordt vanwege zijn tekeningen? Een ander die vanwege zijn leeftijd sympathie oogst? Ik blijf duimen voor mooi weer tot in de lengte van jaren!

 

Je bent geen zeur, al jaren zijn de nederlandse beurzen weinig interessant voor zij die graag aanschuiven bij buitenlandse tekenaars. Je zult naar het buitenland moeten vrees ik.

Link naar reactie

De BNS maakte vandaag bekend dat het programmaonderdeel Strips on Stage van a.s. zaterdag (10:00-17:00 uur) is AFGELAST.

 

"De afgelopen twee weken werd steeds duidelijker dat de online kaartverkoop ver achter bleef bij de verwachtingen. Daardoor was het financieel niet langer verantwoord om door te gaan en heeft de BNS besloten om Strips on Stage niet door te laten gaan."

 

Erg teleurstellend voor een festival dat toonaangevend wil zijn.

 

Het Slotfeest zateragavond gaat gelukkig wel door.

Link naar reactie

Binnenkort weer kans in Deventer. Ook een leuke stad.

Ik was wel van plan te gaan, hopelijk is het dan wat minder heet maar het is in een kerk dus dat zal wel koeler zijn.

Anders wordt het Kampen, neem ik nog iemand mee ook. Vorig jaar was Kampen echter een combinatie van te heet en daarna te vochtig.

"Real stupidity beats artificial intelligence every time."

-- (Terry Pratchett, Hogfather)

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Ik was wel van plan te gaan, hopelijk is het dan wat minder heet maar het is in een kerk dus dat zal wel koeler zijn.

Anders wordt het Kampen, neem ik nog iemand mee ook. Vorig jaar was Kampen echter een combinatie van te heet en daarna te vochtig.

Net de spoorwegen, het is te warm of te koud. Te droog of te nat etc.

Trein is te duur, te verlopen of...

Voor auto is geen parkeerplaats of die is te duur..

 

Persoonlijk vind ik dit soort berichten wat vermoeiend.

Link naar reactie
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...