Ga naar inhoud

Stripfestival Haarlem 2016


Recommended Posts

Wij staan op 1 in de giro, pakken medailles bij zwemmen, rijden in de top van F1.....????????....niet meelopen in het geklaag, Tweeter.

Ik kan niet wachten op de OS .....????????

 

Haarlem is veel mooier opgezet dan vele andere beurzen, behalve de tekenaars...????????.....dat leeft een stuk minder bij NL beurzen....zal ook te maken hebben dat NL te ver weg is van de franse markt en de landen waar de auteurs wonen

Link naar reactie
Gast Ariadne

:cheerf2:Ja, het is volgende week al! Ik zou met mijn ex gaan maar die kan niet. Dan maar alleen. Heb er wel zin in, Haarlem is een mooie stad, ik kom er zo ook wel 's. Voor degenen die dat nog niet wisten - zo'n beetje vlakbij het station zit een door Joost Swarte ontworpen friettentje waar ze tamelijk goede friet verkopen, denk ik. Dat wil zeggen, ik kan het weliswaar meestal niet eten, maar een vriend van mij wel en die heeft er vervolgens zelfs over gedroomd zo lekker vond-ie de friet.

Link naar reactie

Wij staan op 1 in de giro, pakken medailles bij zwemmen, rijden in de top van F1.....????????....niet meelopen in het geklaag, Tweeter.

Ik kan niet wachten op de OS .....

In de tweederangssporten zijn jullie toppers, klopt.

"Voor wie wacht, komt alles steeds te laat"

Link naar reactie

Dank je wel, Tweetie.

Ga je er ook naartoe? Ik vind het steeds jammer om de avond na een stripbeurs te lezen dat er mensen waren met wie je soms leuke ervaringen hebt op dit forum, maar je hebt elkaar zelfs niet gedag kunnen zeggen terwijl we misschien naast elkaar gestaan hebben aan een kraam.

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

Wij staan op 1 in de giro, pakken medailles bij zwemmen, rijden in de top van F1.........niet meelopen in het geklaag, Tweeter.

Ik kan niet wachten op de OS .....

 

Kruijswijk valt, Verstappen crasht en alle compensatie voor de ontbrekende tekenaars is weg. 

En de Olympische Spelen worden gewonnen door de Zika-muggen..... 

Link naar reactie

Die Steve, natuurlijk zijn de belgen altijd beter, vooral in topsporten als veldrijden, veldrijden en veldrijden !

 

Wel goed dat Steve van zich af bijt.......dat is al een stap voorwaarts.

 

Maar verdorie, Retep, je bent me voor, ik verzin al sinds deze post een sport waarin Belgen echt beter zijn.....

 

Ik ging alles langs: honkbal, hockey, schaatsen, formule 1, volleybal, atletiek, turnen, paardrijden, zwemmen, zeilen, roeien, handbal, golf, kooivechten, judo, boksen, korfbal etc etc ................het lukte me niet.

Ik dacht, gaat het dan over voetbal, maar nee, NL club komt verder in CL, NL competitie veel beter, NL elftal 3x finale WK en Europees kampioen, NL clubs diverse Europese bekers.....nee voetbal dus ook niet, al is op dit moment het belgische elftal sterker (zonder resultaat tot op heden), wat niet zo'n prestatie is gezien de resultaten van onze vriend Danny Blind.

Tsja....veldrijden...............vergeten.....  :e002:

Ik dacht nog wel aan tennis (maar buiten twee belgische topdames uit het verleden zou ik het ook niet weten) of wielrennen (is over te twisten).

 

Maar we zullen op de OS weer eens medailles tellen, dat is tenslotte het meest omvattende en grootste evenement. (2014: 24 om 0 en 2012: 20 om 3).

Link naar reactie

Maar we zullen op de OS weer eens medailles tellen, dat is tenslotte het meest omvattende en grootste evenement. (2014: 24 om 0 ...)  .

 

Kijk uit.  

Als je zo doorgaat, zullen de Belgen er nog voor gaan pleiten om op de winterspelen langebaanschaatsen te gaan vervangen door veldrijden.

Link naar reactie

En wacht dacht je van duivensport of andere typische cafésporten als biljarten, snooker of darts ;-)

 

Ja, Johan, duivensport (toch geen cafe sport) zou kunnen. Mijn vader doet dat al een jaar of zestig, maar ik heb inderdaad geen idee hoe de verhoudingen daar liggen.

Biljarten.......vroeger op studio sport spannend...inderdaad veel Belgen en Hollanders.

Darts.....kom op Johan, Barneveld, Klaassen en van Gerwen....... 

Link naar reactie

Wel goed dat Steve van zich af bijt.......dat is al een stap voorwaarts.

 

Maar verdorie, Retep, je bent me voor, ik verzin al sinds deze post een sport waarin Belgen echt beter zijn.....

 

Ik ging alles langs: honkbal, hockey, schaatsen, formule 1, volleybal, atletiek, turnen, paardrijden, zwemmen, zeilen, roeien, handbal, golf, kooivechten, judo, boksen, korfbal etc etc ................het lukte me niet.

Ik dacht, gaat het dan over voetbal, maar nee, NL club komt verder in CL, NL competitie veel beter, NL elftal 3x finale WK en Europees kampioen, NL clubs diverse Europese bekers.....nee voetbal dus ook niet, al is op dit moment het belgische elftal sterker (zonder resultaat tot op heden), wat niet zo'n prestatie is gezien de resultaten van onze vriend Danny Blind.

Tsja....veldrijden...............vergeten.....  :e002:

Ik dacht nog wel aan tennis (maar buiten twee belgische topdames uit het verleden zou ik het ook niet weten) of wielrennen (is over te twisten).

 

Maar we zullen op de OS weer eens medailles tellen, dat is tenslotte het meest omvattende en grootste evenement. (2014: 24 om 0 en 2012: 20 om 3).

 

NL-club verder in de CL????? Daar zou ik toch zo zeker niet van zijn. Zoek het maar eens op :e012: En als ik me niet vergis staat in het tennis ene David Goffin op de drempel van de top 10.

En de Olympische Spelen is een tornooitje voor amateurs :e002:

"Voor wie wacht, komt alles steeds te laat"

Link naar reactie

hahaha...........dat komt een beetje door gebrek aan nieuws uit Haarlem......haha

 

Als het weer niet opknapt, vrees ik zelfs dat ik verstek laat gaan, er is/komt niks wat ik niet op een van de andere beurzen tegenkom. Misschien wat (gezellige) repers.... 

 

Het lijkt erg rustig te gaan worden qua tekenaars in Haarlem.

 

Silvester/Dark Dragon waren vorig jaar nog een van de weinigen die tekenaars meebrachten, maar ook dat lijkt over en dus blijft er zo goed als niets meer over voor de dedi-jagers.

Link naar reactie

In Haarlem verschijnt alweer het vijfde deel van onze dubbeldikke telefoongids Tex Willer-bundels:

 

27075246270_1d8b5083c3_c.jpg

 

Prijst blijft € 17,95 voor 228 pagina's wild-west. Prima scenario met achtergronden bij de Amerikaanse Burgeroorlog, de zgn. Bushwackers die in Missouri en Kansas strijdden tegen de Jayhawkers.

 

We hebben speciaal voor de beurzen in Haarlem en Deventer nog een tweetal posters op A3 formaat laten drukken (waarvan eentje prima geschikt is als kleurplaat voor de allerkleinsten :e007: ):

 

27075245950_c8c851f9ab_c.jpg

 

Prijs voor het album met 1 poster naar keuze: € 20,-

 

Maar dat is nog niet alles... speciaal voor HUM tekende Corrado Mastantuono deze ex-libris:

 

27252870932_92a74d503e_c.jpg

 

Om de stemming rondom Haarlem wat op te krikken bij mijn collega-repers heb ik een superexclusieve Getekende Reep promo: als je je als Reper identificeert krijg je voor die € 20,- niet één maar beide posters plus de ex-libris... (zolang de voorraad strekt, het is natuurlijk allemaal zwaar gelimiteerd en dus exclusief verzamelmateriaal).

 

Dus allemaal in gestrekte draf...op het Philharmonie-gebouw af :e005: .

 

Tot ziens in Haarlem,

 

 

Erik

 

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Mooie actie Erik! Hopelijk (voor mij dan tenminste) heb je zondag nog wat over, want ik kan zaterdag niet...

 

Over gebrek aan nieuws... Ja, wellicht, echter als je het programmaboekje erbij zoekt, staat daar toch meer dan voldoende in om je tenminste een dag te vermaken. Ik kijk alvast erg uit naar die Afrikaanse exposities. Zeer benieuwd wat ze daar aan strips maken!

Link naar reactie

Het lijkt erg rustig te gaan worden qua tekenaars in Haarlem.

 

Silvester/Dark Dragon waren vorig jaar nog een van de weinigen die tekenaars meebrachten, maar ook dat lijkt over en dus blijft er zo goed als niets meer over voor de dedi-jagers.

 

Komaan zeg, na een pauze van 8 jaar ga ik terug naar Haarlem. Dan gaat het daar nu toch geen afgeslankte versie worden? In dat geval ga ik daar NOOIT meer naartoe.

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

Het gaat juist niet afgeslankt worden, het is nu een festijn van 10 dagen!

 

Ik zit net het programmaboekje door te lezen en wat er allemaal te doen is is echt fenomenaal. Als je echter alleen belangstelling hebt voor exotische buitenlandse tekenaars dan kun je inderdaad beter een Franse beurs gaan plannen, maar ik vind het bijna jammer dat ik 2 dagen bij de kraam moet blijven...zo veel te doen en te zien daar in Haarlem!

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...