Poetzarelli

Caztar

38 berichten in dit topic

Ah, zalig! Caztar is terug. :D

Geslaagde Clooney. Het duurde een poosje voor ik de kaas door had, maar leuk gevonden.

Ik zou het eerste kader spiegelen; dan zie je eerst de genietende blik, en volg je dan de 'hond''s ogen naar het boek.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik had de kaas ook niet direct door, maar da's omdat ik in het Nederlands dacht. Maar eens je hem door hebt is het wel ok hoor.

Zeg, een vraagje, waarom zijn er ijspegels onderaan het tekstballonnetje van caztar als hij aan zijn kippebout denkt?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Cheese had ik nog wel door. Of een Fransman echter die fromage gaat snappen...

De pictogrammen in deze vind ik over het algemeen iets te ingewikkeld. Het moet ook geen rebus worden, hé.

Verder zou ik er toch voor zorgen dat ge er wat achter de hand houdt, tegen dat uw album zal verschijnen. Als de mensen alle strips al op internet hebben gezien, zijn ze misschien minder snel geneigd het boekske aan te kopen. Al begrijp ik dat ge ook de aandacht voor uw Caztar levend wilt houden.

Deel dit bericht

Link naar bericht

De franse mensen hebben al positief gereageerd op de gag, ze zijn slimmer dan dat ze er uit zien.

Zo ingewikkeld zijn de picto's toch niet.

De prequel van Caztar gaat zeker niet getoond worden op internet en ja misschien de rest ook niet meer.

'k Zal er eens over slapen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Verder zou ik er toch voor zorgen dat ge er wat achter de hand houdt, tegen dat uw album zal verschijnen. Als de mensen alle strips al op internet hebben gezien, zijn ze misschien minder snel geneigd het boekske aan te kopen. Al begrijp ik dat ge ook de aandacht voor uw Caztar levend wilt houden.

Rare redenering. Dus door voorpublicatie van bv. een Kid Paddle in de krant gaat de albumverkoop daardoor omlaag? Net omgekeerd zou ik denken. Ik kijk in ieder geval al uit naar het album.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Mijn vernieuwde site staat nu online www.poetzarelli.be

We werken nu aan een album van Caztar.

Zojuist nog een nieuwe gag afgewerkt en begin nu aan een prequel van 16 pagina's.

Deze en nieuwe gags zal je hier op het forum of elders niet meer zien verschijnen.

Die worden weerhouden voor publicatie in het album

Hierbij nog een cover voor een publicatie van een album in Franfrijk met andere franse tekenaars.

post-138-0-95740900-1359197918_thumb.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen