Ga naar inhoud

De Papevreters: Popebusters


Recommended Posts

Bij het opruimen van mijn collectie kwam ik deze oude strip tegen. http://www.stripinfo.be/strip.php?strip=6785

Ik vermoed dat het een erfenis van mijn vader is, en heb het als kind met veel plezier gelezen. Ik heb echter NOCH van de scenarist, NOCH van de tekenaar ooit nog ander werk gevonden. Ik vind nul komma nul info over de strip, ook online. Iemand die wat achtergrondinfo heeft?

Link naar reactie

Deelnemers aan de stripkwis in Roeselare zullen deze strip al te goed kennen. Met een restpartij moesten we een zo hoog mogelijke toren bouwen. De strips mochten verscheurd worden indien nodig.

Link naar reactie

Bij het opruimen van mijn collectie kwam ik deze oude strip tegen. http://www.stripinfo.be/strip.php?strip=6785

Ik vermoed dat het een erfenis van mijn vader is, en heb het als kind met veel plezier gelezen. Ik heb echter NOCH van de scenarist, NOCH van de tekenaar ooit nog ander werk gevonden. Ik vind nul komma nul info over de strip, ook online. Iemand die wat achtergrondinfo heeft?

Het scenario is van Jef Meert en de tekeningen van Lucas Moerman .

Link naar reactie

Waarom deden ze dat dan onder pseudoniemen? (allez, volgens stripinfo.be dan toch). Waren ze zo bang voor negatieve reacties? Was dat nog in de tijd dat je niet met bevriende staatshoofden mocht lachen?

Jef Meert bang voor reacties????

Dat zal wel niet zijn. Jef Meert is iemand die niet bang te krijgen is hoor!!!

En de uitgeverij stond er wel op, nietwaar... Dus de auteurs waren zeker op te sporen indien nodig.

Ik denk dat ze het gewoon leuk vonden om onder een andere naam bij die strip te staan.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...